Kuinka vanhaa kännykkää käytät?
Tuli tuosta ilmastoketjusta mieleen, että koska olet ostanut nykyisen kännykkäsi? Entä kuinka pitkään käytit sitä edeltävää?
Itse ostin tämän loppuvuodesta 2014, Samsung s5. Tätä edeltävä oli Nokian näppäinpuhelin ja käytin pitkään.
Kommentit (41)
iPhone SE, ostettu 2,5 vuotta sitten ja ei tarvetta vaihtaa. Edellisen kännykän annoin siskolle 2 vuoden jälkeen ja se on hänellä vielä käytössä.
13 vuotta sitten sain 5-kymppislahjaksi haluamani valkoisen Nokialaisen 50€. Ei ole älypuhelin.
Sain sen syksyllä 2008. Samsung simpukka.
Honor 7 ostettu reilu 3 vuotta sitten. Sitä ennen oli joku samsungin n. 100 € puhelin pari vuotta, kunnes tuli vikaa. Välillä houkuttaisi ostaa uusi puhelin paremmilla ominaisuuksilla, mutta nykyinen toimii moitteettomasti. Eikä opiskelijana viitsi törsäillä turhaan.
2016 ostin honor7. Tämä on toinen älypuhelimeni, edellinen kesti noin 5 vuotta
Viime marraskuussa ostettu. Edellinen ehti olla käytössä pari vuotta, kun alkoi jo muisti olla jatkuvasti täynnä ja tökki vaan käytössä. Surkeita nuo älypuhelimet :( En tiedä kestäisikö kalliit paremmin, mutta en vaan raaski pistää montaa satasta puhelimeen.
Ei-älyllinen 1 euron Samsung 2005, kai... toimii vallan mainiosti. ;) Varalla toki Nokia 3310.
yli 10 vuotta sitten kun puhelinlangat vietiin kylältä pois,sain sukulaiselta käytetyn nokialaisen, pelittää edelleen
Nykyinen on ostettu muistaakseni 2004, sitä edellisen sain lahjaksi 1998.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2011 ostettu Nokia C2-05 käy ja kukkuu edelleen!
Oih, paras Nokialainen sitten 3210:n.
Minulla on käytössä ensimmäinen kännykkäni vuodelta 1999. Terveisiä tutuille :).
Vuoden 1999 Nokia 5110 on kestänyt satoja kolhuja ja putoamisia. Enkä edes itse ostanut, vaan sain rippilahjaksi.
Ostin nykyisen toukokuussa 2018. Sitä edeltävä oli reilut 10v vanha Nokian N78
Vierailija kirjoitti:
Ostin nykyisen toukokuussa 2018. Sitä edeltävä oli reilut 10v vanha Nokian N78
Ja siis nykyinenkin on 59 euron näppäinpuhelin. Oikein toimiva ja hyvä. Ei kuitenkaan ole Nokia.
Vierailija kirjoitti:
2014 ostettu Sony Xperia Z2
Mulla sama, mutta nyt on alkanut välillä "oireilemaan"
Samsungin älypuhelin vuodelta 2012, sain sen käytettynä.
Syksyllä 2011 ostettu Nokia C2-05 käy ja kukkuu edelleen!