Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta mutta totta

03.04.2013 |

On tämä vaan niin käsittämättömän uskomatonta! Aloimme yrittää vauvaa melkeimpä 3 vuotta sitten, viime syksynä "tärppäsi" ja tuli kohdun ulkoinen raskaus.. Lääkäri sanoi että toinen puoli on nyt sitten kokonaan pois käytöstä ja toisella puolella ei luultavasti tapahdu minkäänlaista ovua.. Saimme lähetteen hoitoihin, minulta otettiin verta ja mieheni myös testattiin. Miehellä tavara oli loistavaa :D Itse odottelen vielä omia tuloksiani, sanoivat että niissä menee kk, jonka jälkeen päästään aloittamaan mahd. hormonihoidot..2 vko:a sitten alkoi pienet nipistelyt vatsassa eikä menkkoja kuulunut joten sitten minä sen tein..Ja kaksi ihanaa viivaa sinne tuli!! Parin päivän päästä täytyi ihan testailla uudestaan ja viivat ilmestyi edelleen ja vahvempana :) Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että pikkuinen joulunihme sieltä sitten tulisi..!

Kommentit (3)

1/3 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussauksesta ja toivotaan parasta :)

2/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa, onneksi olkoon!

Yhdellä munasarjallakin saatta pärjätä hyvin... Minä "luonnon oikku" kans jouluihmettä odotan.  20- vuotiaana minulta poistettiin toinen munasarja pahan endometrioosin vuoksi. Toinen munasarja jossa oli myös endometriooma, saatiin pelastettua lääkityksellä (pidettiin puoli vuotta kuukautiset kokonaan pois). Minulle kerrottiin etten tule enää kolmikymppisenä lapsia saamaan ja nuorempanakin joutuneen turvautumaan hoitoihin.     

Erinäisten vaiheiden jälkeen sain kaksi lasta ennen kuin täysin 26- vuotta. Nyt olen 36 ja raskaana... Pillerit lopetettuani, kerkesi olla vain yhdet kuukautiset ja sitten jo tärppäsikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todella paljon onnea! itse plussasin 19.11.2012 ja voin kertoa että ei silmät ollu uskoa koska pahan endometrioosin ja yhdellä puoliksi toimivalla munasarjalla menevä ei pitänyt saada lasta edes hoidoilla! onnellinen olen vaikka nyt yksin odotankin!! <3