Miten saisin samanlaisen vartaon kuin nuorilla venäläisnaisilla?
Eli muodokas, hoikka ja pitkäsäärinen. Venäläiset harrastavat paljon tanssia ja voimistelua, siitäkö johtuu? entäs osaako joku sanoa miten he syövät?
Kommentit (40)
Nuoresta venäläisnaisesta tulee keski-ikäisenä maatuska. Katsokaa vaikka Jelena Välbeä.
Mieluummin tiimalasi ku tasapaksu Dada t. Lyhytjalkanen, erityisen hyvän kropalle mallin varustettu. Tiiän muitakin hyviä vartalltyypoejä😁
Ei ne paljon syö ja ovat jatkuvasti laihiksella, vaikka ovat tikkuja
T. Vierestä seurannut
aloita lapsuudestasi ja syö vähän, kuntoile eri tavoilla lapsuudesta asti
Kyllä noissa itäblokin maissa osataan ostaa silikoneja ja botoksia varmaan enemmän kuin Suomessa.
Mitä esimerkiksi luiselijoihin tulee, nehän ovat luurankoja. Muodost ovat todella kaukana venäläisluistelijattarilla tai voimistelijoilla. Siis: jos ei ole rasvaa, ei ole rintojakaan.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Olen muunsukupuolinen.
Jos rahasta ei ole pulaa, niin päänsiirto voisi olla ratkaisu. Luin juuri artikkelin että Venäjällä tehdään niitä.
Kyllähän se on geeneistä kiinni. Slaavittaret ovat eri rotua kuin suomalaiset. Ulkonäkö on monella suorastaan syntisen kaunis, mutta osalla luonne myös äärimmäisen haastava.
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä mitenkään urheilullisia ne ei ole, vaan huojahtelevat valtavan korkeilla koroillaan, ja eivät tasan varasti käy missään sauvakävelyllä illemmalla.
Tämä. Eipä ole tavalliset venäläiset naiset todellakaan liikunnallisia! Ei siellä ole tavallista lenkkeillä tai käydä salilla, vaan suurin osa ei tee sinänsä hyvän kroppansa eteen yhtään mitään. Liikuntaa harrastaa vain pieni aktiivinen urheileva vähemmistö, joista kuoriutuukin monesti kansainvälisen tason huippu-urheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti se, joka laittoi sen tanssivideon, jossa pitkäsääret venäläiset koikkelehtivat vesirajahamosissaan.
Joo! :D Juuri tämän:
Russian girls dancing in a micro skirts
(en siis ole ap tai tämän postannut, mutta muistin videon ja huvituin)
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta venäläisnaisesta tulee keski-ikäisenä maatuska. Katsokaa vaikka Jelena Välbeä.
Ei sitten löytynyt nuoruuskuvia, joten paha sanoa tästä tapauksesta. Mutta muuten olen kyllä huomannut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti se, joka laittoi sen tanssivideon, jossa pitkäsääret venäläiset koikkelehtivat vesirajahamosissaan.
AIVAN TÄYDELLISIÄ NAISIA
Minulla on mielestäni suvussa aika pitkiä sääriä, mutta ei minun äiti mikään "matami" ole vielä kuusikymppisenäkään, vaan hyvin hoikka, vanhemmiten hieman kutistunut nainen.
Tanssi on varmaan aika kova, kaverini on harrastanut sitä vuosia ja hänellä on kauniit ja sopusuhtaiset sääret, vaikka hän ei ole pitkä.
Tulipas taas viehättävä olo. On se ihanaa olla ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla kaikilla on räystäspeput.
Joku itäblokin nainen on joskus selittänyt tätä heidän eri tyyliiään kontra me esm suomalaiset sillä että kun mitään kaunista ja hyvää ei oikein elämässä ollut niin niillä vähillä rahoilla haluttiin kaunistautua, ostaa kynsilakkaa ym. blingblingiä. Jos aattelen itteeni näin 50+ niin aika käytännön läheistä se elämä on ollut, olen maksanut itse elämäni, ei ole ollut ketään auttamassa, vuokraan, ruokaan, vaatteisiin ym. on rahat menneet, tänä päivänä saisin sitä blingiä mutta ei ole kiinnostavaa enää, kulttuuri on eri täällä ja tehnyt minun kohdalla tehtävänsä.
Et mitenkään, jos rakenteesi ei ole sellainen. Mutta voit saada kauniin, hoikan ja timmin OMANLAISEN kropan syömällä oikein ja liikkumalla. :)
N28
Venäläisillä (länsi venäläisillä) on enemmän eurooppalaisia geenejä jotka takaavat pitkäjalkaisuuden.
Suomalaisella naisella on taas finnougrigeeniä mikä on siperiasta peräisin. Suomalaisilla on eurooppalaisista puhtain geeniperimä eli pääasiassa tätä finnougrigeeniä ainoastaan geenipoolissa.
Sinun pitää siis saada geenipooliisi indo eurooppalaisia geenejä. Arabit ja afrikkalaiset ei sitten ole indoeurooppalaista geeniperimää.