G: jos saisit neljä poikalasta...
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:58"]
Meillä kaksi tyttöä olleet huomattavasti helpompia tapauksia kasvattaa kuin poikalasta ja samaa sanoo joka ikinen tuttuni joilla molempia. -siksi tuntuu niin oudolta kun palstalla on aina niitä joilla äärettömän hankalia tyttöjä ja todella helppoja poikia....ja jos vastaan kysymykseen niin en koskaan ole tehnyt tyttöjä enkä poikia vaan lapsia. Kolme lasta nyt ja se riittää.
[/quote]
Olisikin olleet tytöt helppoja :) Mutta pojat ovat olleet paljon helpompia. Tiedä sitten onko minun suvun tytöt vain hyvin temperamenttisia, sisaret ovat sanoneet omista tytöistä samaa, vaikeampia kuin pojat :)
Äitini on myös sitä mieltä, että meidät tytöt oli vaikeampi kasvattaa kuin pojat :)
En, mutta kyllä se jäisi vähän harmittamaan ettei yhtään tyttöä olisi, kun tyttölasta olen toivonut aina
En, lopettaisin lasten teon jo kahden pojan jälkeen, koska halusin kaksi lasta sukupuolesta riippumatta. Neljän lapsen kanssa olisin ihan helisemässä, eikä kävisi pienessä mielessäkään raskautua enää.
Minulle riittää kaksi lasta, oli sukupuoli mikä hyvänsä.
En ap. En halua neljättä lasta ollenkaan,ellei mies erityisesti pyydä.
Tytölläni on neljä poikaa, toivoi tyttöä, mutta ei saanut. Nyt vanhin poika ja vaimonsa odottaa vauvaa toivoo tyttöä ! Itselläni on kolme tyttöä ja poika.
Meillä on jo kaksi poikaa, enempää ei todennäköisesti saada mutta nimet olisivat valmiina ainakin kahdelle pojalle ja yhdelle tytöllekin. Haluaisimme saada ainakin sen kolmannen lapsen, ja olisimme oikein onnellisia, jos se olisi vaikkapa poika. Mutta taitaa jäädä haaveeksi ikäni takia.
En. Sain kolme poikaa ja lopetin siihen sen takia että enempää lapsia ei tarvitse tulla. Sukupuoli oli merkityksetön seikka.
Tekisin, koska haluaisin kuusi lasta :D
T. Kohta kolmaskin ulkona, tähän mennessä kaikki poikia :)
... opettelisin tykkäämään pojista ja opettelisin myös tuntemaan heidän ajatusmaailmaansa ja EI, en todellakaan tekisi lisää lapsia.
Minulla on 4 lasta ja kaikki ovat poikia. Nyt en voi saada enää lisää lapsia ja olen erittäin tyytyväinen näin. Oli aika helppo, kun ei tarvinnut vaatteitakaan miettiä, vaan ne kävivät aina seuraavalle. Tyttöä varten olisi pitänyt uusia koko vaatevarasto.
Tytöt on ihania, tottakai, mutta "pojilla saa tyttöjä"????
Niin, en usko, että mulle jäi traumaa mistään tytön saamisesta, enemmänkin se trauma on sukulaisilla ja tutuilla!
En. Neljä on tosiaankin mun ylin mahdollinen raja ja on täyttynyt. Yksi tyttö sentään on. En vain jaksaisi enempää eikä talous eikä kroppakaan jaksaisi.
Miten voi olla kaipuu tietyn sukupuoliseen lapseen? En ole ikinä tajunnu (siis kokenut) tuota.
Varsinaiseen kysymykseen: en tekisi yhtään lasta tietyn sukupuolen toivossa.
En tytön toivossa. Ties vaikka se viideskin olisi poika. Jos muuten haluaisin lisää lapsia niin sitten toki.
Ystäväpiirissä on perhe jossa viisi lasta ja kaikki samaa sukupuolta, jo kakkosen piti olla sitä toista.
En todellakaan! Haluan 2 tai 3 lasta. On vasta 1, poika, ja ihan yhtä onnellinen olisin 2 tai 3 pojasta kuin muistakin kombinaatioista.
Ennen esikoisen syntymää toivoin tyttöä, paljonkin, mutta nyt kun olen saanut kasvattaa häntä niin olen huomannut että ei lapsen sukupuolella olekaan väliä minulle, tärkeintä on, että saa olla äiti.
Miten joku on niin tyhmä että ajattelee tälläsiä?
Ap ehkä voisi tehdä lisää lapsia vaan saadakseen tytön mutta ehkä on ihmisiä jotka tekee vaikka vaan neljä lasta? Miten sä sen voitkaan itsellesi selittää jos joku saa 4 lasta ja siinä on molempia sukupuolia jo ennestään vaikka ykkönen ja kakkonen on jo eri suokupuolta!! Iiiiik!
Siis kun ei vaan voi tajuta miten eräitten ajatusmaailma toimii. :D
Ap.lla taitaa olla tyttö ja poika niin ei tartte kolmatta tehdä. Vai tahtoisitko lisää mutta miehelläsi on tuo tekosyynä? :)