Sain palkankorotuksen jo valmiiksi hyvään palkkaani,
sukulaiset ja ystävät onnittelivat. Mies sanoi, että olisi pitänyt saada enemmän eikä ollut tyytyväinen. Joskus tuntuu, että mikään ei riitä hänelle. Eikö voisi hetken olla iloinen toisen puolesta, esittää edes?
Kommentit (8)
Muistan aikaa 90-luvulla kun mulla oli suurempi palkka kuin miehellä, sitä otti se todella päähän ja ihan suoraan sen sanoikin.
Vaihtoi työpaikkaa ja sai sitten siellä enemmän kuin minä, johan oli onnellinen ;)
3 jatkaa: Onnittelut palkankorotuksesta jäi pois äskeisestä
Mies sai palkankorotuksen pari vuotta sitten, mutta tienaa muutenkin paljon paremmin kuin minä. Olemme eri aloilla. Itse saan vähän enemmän kuin sen, mikä on keskiverto alallani. Mies luulee, että olen joku guru, vaikka olen ihan keskiverto työntekijä. ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 19:45"]
3 jatkaa: Onnittelut palkankorotuksesta jäi pois äskeisestä
[/quote]
Kiitos :) ap
Kerrotko aina sukulaisille ja ystäville kun saat palkankorotuksen?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 20:01"]
Kerrotko aina sukulaisille ja ystäville kun saat palkankorotuksen?
[/quote]
Lähimmille, kyllä. Kaksi kertaa elämäni aikana olen tehnyt näin, joten puhelinlinjat eivät ole käyneet kuumina. ap
minäkin sain palkankorotuksen. palkkani on korotuksen jälkeen 2050e :/ repikääs siitä huumoria.
Miehesi on kateellinen palkankorotuksestasi. Milloin hän on viimeksi saanut muuta palkankorotusta kuin yleiskorotuksen?