Av-mammat pilkkaavat kaikkia erilaisia!
Minua tämä ei yllätä yhtään mutta ihmetyttää sitäkin enemmän. Olen huomannut että av-mammat pilkkaavat kaikkia erilaisia. Jos on vähän lihava, sairas, syön zinzinioa, on leukemia, neurokirjon häiriö, pitää eläimistä. Kaikki käy heille kunhan pääsevät nälvimään ja kiusaamaan! Mutta mitä he itse ovat? Noh ei sellaisia joita kovi moni panisi ainakaan. Elähtäneitä tätejä jotka ovat pilanneet vähäisen kaunteutensa rippeet lääkkeillä, alkoholilla, tupakalla, päiteillä, sukupuolitaudeilla, epäterveellisellä ruualla.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Et Henna saa tarpeeksi huomiota aikaisemmassa ketjussa jossa sun mielestä kaikkien pitäisi hyväksyä tuntemattomien stalkkereiden kaveripyynnöt FBssä varauksetta ja suostua myös livetapaamiseen?
Ei käännetä tätäkin ketjua johonkin Hennaan. Puhutaan nyt siitä millaisia av-mammat ovat. Yleensä kiusaajilla on itsellään paha mieli koska eivät onnistu elämässään.
Jep ei voi 9-vuotiasta lasta pukea järkevästi kurahousuihin, kun "toiset sitten pilkkaa". Vaikka todellisuudessa mammat itse pilkkaa.
Sinä paraskin sättimään toisia pilkkaamisesta, kun itse olet päästänyt näppikseltäsi mm. seuraavat helmet:
- Nuorista miehistä: "Raiskaavat vajaaikäiset pojanklopit"
- Joensuun mormonipariskunnan T:sta: "Coca-Colalla elävä luukasa"
- Sairaanhoitaja-kunnallispoliitikko A:sta: "Lihava emakko"
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Kuulostaako tämä Raamatun kohta tutulta? Millainen kristitty oikein olet, kun sanasi ja tekosi ovat jatkuvasti räikeässä ristiriidassa keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Sinä paraskin sättimään toisia pilkkaamisesta, kun itse olet päästänyt näppikseltäsi mm. seuraavat helmet:
- Nuorista miehistä: "Raiskaavat vajaaikäiset pojanklopit"
- Joensuun mormonipariskunnan T:sta: "Coca-Colalla elävä luukasa"
- Sairaanhoitaja-kunnallispoliitikko A:sta: "Lihava emakko"
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Kuulostaako tämä Raamatun kohta tutulta? Millainen kristitty oikein olet, kun sanasi ja tekosi ovat jatkuvasti räikeässä ristiriidassa keskenään?
En ole sanonut mitään tuollaisia. En edes tunne katään tuollaisia henkilöitä. Sekoitat minut johonkin toiseen.
Ap
Kerropas Henna mitä Chicagoiidalle kuuluu?
Et Henna saa tarpeeksi huomiota aikaisemmassa ketjussa jossa sun mielestä kaikkien pitäisi hyväksyä tuntemattomien stalkkereiden kaveripyynnöt FBssä varauksetta ja suostua myös livetapaamiseen?