Lue keskustelun säännöt.
happpiness vai happines?
02.04.2013 |
Miksi joissain yhteydessä tuo englanninkielinen sana kirjoitetaan yhdellä s:llä. Kunhan kysyn, jäi vaivaamaan....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kahdella ässällä on oikein, yhdellä ei. Tosin kolmella peellä sitä ei voi kirjoittaa myöskään :-)