Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampausapua kaipaan, sopisiko tämä minulle?

Vierailija
16.02.2013 |

http://i2.listal.com/image/2305050/936full-michelle-williams.jpg


http://0.tqn.com/d/beauty/1/0/m/8/1/michelle_williams_short_hair_2.jpg

 

http://mynexthair.files.wordpress.com/2010/08/029-michelle-williams-short-hair.jpg

 

Siinä siis kolme kuvaa samasta kampauksesta, tuohon olen nyt ihastunut mutta en osaa yhtään arvioida sopisiko se minulle?

Omat hiukset ovat olleet pitkät jo vuosikausia, eivätkä koskaan noin lyhyet joten vähän pelottaakin. Nyt vaan on hiukset niin huonossa kunnossa, että haluan leikkuuttaa kaikki huonot pois ja pitkästä aikaa jonkin oikean kampauksen. Tällä hetkellä kun ei ole mitään mallia hiuksissa, ne vaan ovat pitkät, kuivat ja hamppuiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, paha mennä sanomaan sopisiko ne sinulle kun ei tiedä sinun kasvojen mallia, eikä yhtään sinun tyyliäsi.

Vierailija
2/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups!

Jäi näköjään osa viestistä pois, eli piti kysyä sitä, minkä mallisille päille/kasvoille tuo kampaus mielestänne sopii?

 

Oma pääni on ihan vaan omituinen, ei oikein minkään järkevän mallinen, ei ole pyöreä, sydän eikä soikea, mutta ei laatikkomainenkaan. Melko kapea kuitenkin edestäpäin katsottuna.

 

Ap

 

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:17"]

Hei haloo, paha mennä sanomaan sopisiko ne sinulle kun ei tiedä sinun kasvojen mallia, eikä yhtään sinun tyyliäsi.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin kivoja lyhyitä kampauksia saa vinkata, mielellään helppohoitoisia ja naisellisia.

Toivoopi ap omituisine päineen

Vierailija
4/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, menipä tämä palsta uudistuksen myötä hiljaiseksi, ennen sai tällaisinkiin hassuihin kysymyksiin paljon hyviä vastauksia :(