Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tänne unettomuudestani ja tunnen jo alkavan psykoosin oireita

Vierailija
02.04.2013 |

Mitä teen? Todellisuudentajuni laskee välillä rajusti enkä ole nukkunut kunnolla pitkään aikaan.Minulla on pieni lapsi.Kirjoittakaa jotain lohduttavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään osaa auttaa?

Vierailija
2/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksin? Puhu neuvolassa ongelmasta, jos voisit sitä kautta saada apua ellei sinulla ole mitään tukiverkostoa itselläsi.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.

Vierailija
4/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus ollut psykoosissa? Kuinka monta tuntia yössä nukut? Mene lääkäriin, ainoa viisas neuvo.

Vierailija
5/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilääkitys nopeasti päälle. MENE LÄÄKÄRIIN HETI:

Vierailija
6/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääkäri auki enää.Olen yrittänyt siis hakea unilääkkeitä ja unettomuuteni johtuu toisista lääkkeistä.Tilannetta tällä hetkellä pahentaa se,että netti on ainoa yhteyteni ulkomaailmaan.Kävin naapurin oven takana,muttei se ollut kotona.

Vierailija
7/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen ollut ennenkin,siksi tiedänkin että tilanteeni on aika paha.En muista kauan olen valvonut,eilisaamusta?Tämä on kamalaa.

Vierailija
8/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vakava tilanne, päivystykseen pääsee. Vai asutko jossain korvessa jossa lääkäri on kaukana?

Vierailija
9/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo asun korvessa.Voikohan tästä vielä selvitä itse.Tämä kirjoittaminen auttaa vähäsen.

Vierailija
10/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut netissä? Miksi et yritä nukkua?

Vierailija
11/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen vaan, ei tuollaisen asian kanssa kannata odotella jos kerran tunnistat tilasi. Se on todella hyvä, että tunnistat oireesi. Apua kannattaakin hakea heti, sitten tila ei ehkä pääse pahenemaankaan ihan kamalaksi. Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta läheisellä on ollut useampi psykoosi. Viimeisimmänkin kohdalla mietin, että olisi sitä apua voinut hakea jo vieläkin aiemmin kun hän kerran tunnisti itse alkavan psykoosin oireita. Hän haki apua suht ajoissa eikä tila päässyt pahimmaksi mahdolliseksi. Kenties ei olisi mennyt niinkään pahaksi kun meni, jos olisi hakenut apua heti kun huomasi oireita.

Jos psykoosi on alkamassa, niin ei se varmaankaan odottelemalla mene ohikaan? Joten avun hakeminen asap on ainut oikea vaihtoehto.

Vierailija
12/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 16:36"]

Joo olen ollut ennenkin,siksi tiedänkin että tilanteeni on aika paha.En muista kauan olen valvonut,eilisaamusta?Tämä on kamalaa.

[/quote]

Yhden yön valvominen ei kuulosta kauhealta, Psykis vissiin heräsi.

Vierailija
13/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle kuuluu nyt?

Vierailija
14/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pitkään jatkuvaa unettomuutta,johon en saanut lääkkeitä.Psykoosin oireita välähdellyt,mutta nyt meinas ihan karata johtuen unettomuudesta ilmeisesti.

Vierailija
15/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis mitenkään pääse päivystykseen?

Vierailija
16/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko netistä tilata lanssin?

Vierailija
17/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:29"]

voiko netistä tilata lanssin?

[/quote]

Mikset soita?

Vierailija
18/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lähettyvillä ihmistä, joka voisi hoitaa lastasi? Voit kyllä soittaa hätänumeroonkin ja kysyä neuvoa. Ymmärrät varmasti, että teidän ei ole hyvä olla siellä kahdestaan, jos jotakin käy.

Vierailija
19/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita itsellesi apua? älä jää yksin!

Vierailija
20/25 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne psykoosin oireet ovat? Minua kiinnostaa aihe muutenkin, siis miltä se tuntuu. Itsellä on joskus todella pahoja oloja, mutta ei psykooseja. Mutta en tiedä, missä raja menee.

Voisitko soittaa äidillesi, että tulisi hoitamaan lasta. Ja tietysti myös olemaan kanssasi. Tai siskolle tms. Kannattaa varata aika yksityiselle lääkärille. Missä kaupungissa olet, olisiko siellä jokin yksityinen lääkäriasema, jonne voisit mennä, sillä välillä kun joku läheisesi tulee olemaan lapsen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi