Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olisi neljä tuntia aikaa kierrellä kaupungilla, mitä tekisit, missä kävisit?

Vierailija
21.03.2019 |

Huomenna on tuollainen tilanne juna-aikataulusta johtuen. Kahvilassa istuskellen saa kulutettua ehkä pari tuntia...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pitkälti riippuu kaupungista. Mitä sitten neljän tunnin jälkeen tapahtuu?

Vierailija
2/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä joka helkkarin päivä vähintään neljä tuntia aikaa tapettavana. Sääli että oli sellainen pieni maaseutupitäjä missä joutui vaan käkkimään kirjaston rappusilla. Kirjasto oli kiinni.

Mutta kirjastoa suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa, museossa, kahvilla, kaupoilla...

Vierailija
4/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaan siitä missä kaupungissa tämä tapahtuisi.

Vierailija
5/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kierrän aina vaatekauppoja, ja käyn katsomassa korukauppoja, ja sitten kahvilaan.

Mistä kukakin tykkää? Joku kävisi katsomassa Oodin tai jonkun museon.

Vierailija
6/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mikä kaupunki?

Vierailija
7/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin museossa, syömässä jotain ja piipahtaisin tutkimaan iPad-näppäimistöjä.

Vierailija
8/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kirjan mukaan ja menisin kahvilaan lukemaan. Kävelisin ympäriinsä kaupunkia katsellen. Jos olisi joku kiva näyttely jossain, voisin mennä sinne.

Vierailija
9/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hollanti niin menisin cofeshoppiin. Jos suomi niin varmaan istuisin ravintolavaunussa, Rahvasta ei yksinkertaisesti kestä selvinpäin. Yleinen kulkuneuvo on aivan järkyttävä jo ajatuksena. Ei pysty hyi helv...

Vierailija
10/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hollanti niin menisin cofeshoppiin. Jos suomi niin varmaan istuisin ravintolavaunussa, Rahvasta ei yksinkertaisesti kestä selvinpäin. Yleinen kulkuneuvo on aivan järkyttävä jo ajatuksena. Ei pysty hyi helv...

Ravintolavaunussa kaupungilla...?

Vierailija
11/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveän shoppailija- tai kahvilaihminen. Jos joutuisin kotikaupungissani eli Turussa viettämään 4h, niin olisi kyllä tällä säällä aika ankeaa, kesällä menisin ulos istumaan ja lukemaan. Hansaankaan ei nyt viitsi mennä istumaan remontin takia. Varmaan sitten ostaisin jonkin kaakaon ja kakkupalan ja niiden turvin varaisin pöydän musan kuuntelulle ja kirjoittamiselle 4 tunniksi, vaika ei se minun tapaistani olekaan ja tiedän, että tuollaisia ihmisiä paheksutaan etenkin ruuhka-ainoina. Tai sitten menisin yliopistolle istumaan musiikkini ja kirjani kanssa, siellä ei tarvitse ostaa mitään ja ainakin oikeustieteen rakennuksessa aulassa on usein täyshiljaista eikä näy ristin sielua. Voisin myös kysyä ystävää poitämään seuraa.

Vierailija
12/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se nyt vähän eri asia viettää tuo aika vaikka Lieksassa kuin Helsingissä. Eli mikä kaupunki?

Vierailija
13/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan kaupungilla kiertelyä. Nyt enemmän työttömänä ollessa ja silloinkin kun olin töissä. Joko yksin tai kaverin kanssa. Käyn yleensä vaatekaupoilla ja ehkä jossain näyttelyssä, kävelen pitkin katuja, sitten kahvilaan. Kesällä menen rantsuun joskus saatan pistäytyä Suokissa ja päädyn taas kahvilaan, yleensä Kaivariin. Joskus ajelen ratikalla jonnekin missä tulee harvemmin käytyä. Aina tuntuu löytyvän paikkoja jotka ovat "uusia" vaikka ei tuo kantakaupunki ole edes iso kooltaan.

Vierailija
14/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettisin päiväkahviseuraa ;)

Vierailija
15/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa ehtii kumoamaan useemman tuopin ja ihmettelisin maailman menoa baarin ikkunasta katsellen.

Vierailija
16/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu ihan mikä kaupunki, mikä päivä jne. Jos menisi joku elokuva, voisin mennä katsomaan. Onko museoissa mielenkiintoisia näyttelyitä? Onko kaupungissa iso kirjasto, johon voisi mennä lueskelemaan lehtiä (en tilaa mitään lehtiä joten lehdet ovat minulle ylimääräistä luksusta). Kesäisin on kaikenlaisia markkinoita jne. Jos on kaunis ilma, menisin jonnekin rantaan ja söisin siellä eväitä ja katselisin ihmisiä tms.

Vierailija
17/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikset mä koluaisin!! Ja kävisin kaffeella tai syömässä.

Vierailija
18/18 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kaupoissa ja sitten kahvilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi