Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin kääntyä vihreästä perussuomalaisten leiriin.

Minna96
21.03.2019 |

Olen äänestänyt vaihtelevasti vihreitä ja kokoomusta jo vuosia. Olen sulkenut silmäni heihin kohdistuneelta kritiikiltä sanoen itselleni sen olevan vain pahansuopaisten loanheittoa. Kuitenkin mitä enemmän perehdyn puolueen linjauksiin, sitä tekopyhemmiltä, elitistisiltä, kansaa halveksuvilta ja naiiveilta ne vaikuttavat.

Haluaisin koulutettuna naisena tukea puoluetta, jossa naisten asema on hyvä ja joka ajaa vihreitä arvoja, mutta en voi enää. Näyttää tyttärelleni, että naisekin voivat tehdä hyvää politiikkaa. En vain pysty enää katselemaan laput silmillä kun puolueet ajavat lapsieni tulevaisuutta alas pyrkimällä heikentämään maan taloutta ja sisäistä turvallisuutta. Ja minkä vuoksi? Että voisivat antaa itsestään kuvan hyväntekijänä ja tehdä siinä sivussa omaa bisnestä tavallisen tallaajan kustannuksella :(

Pelkään myös työyhteisöni suhtautumista asiaan. Olen ajatellut esittää äänestäväni vihreitä, mutta todellisuudessa aion antaa ääneni perussuomalaisille. Minusta tulee hylkiö jos asia selviää työpaikallani.

Onko palstalla kohtalontovereita?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha samat jutut taas copypastetaan kun pressanvaalien alla. Tosi väsynyttä mutta onpahan teillä taas ketju johon voi tuutata persujen pska linkkejä.

Millainen sitten olisi hyvä linkki?

Vierailija
42/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitää informoida GCM-sopimuksesta ja kalergi suunnitelmasta

Ne tulevat tuhoamaan meidät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äänestät PS niin tuet ääri oikeiston nousua. Hyvin veti Australiassa iskun nämä tyypit. Ja suomessa on jo liikaa vastakkainasettelua, ja ra sismia (mitä verhotaan vain ma mu kriittisyydeksi)

Olettaen että tarkoitat sitä moskeijan tapausta. Väitteesi ei pidä paikkaansa koska tekijä oli arvoiltaan samanlainen kuin suomessa tunnettu P Linkola. Goo gleta ilman ylimääräisiä välilyöntejä: Bren ton Tar rant eco-fasc ist.

Vierailija
44/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaen että tarkoitat sitä moskeijan tapausta. Väitteesi ei pidä paikkaansa koska tekijä oli arvoiltaan samanlainen kuin suomessa tunnettu P Linkola. Goo gleta ilman ylimääräisiä välilyöntejä: Bren ton Tar rant eco-fasc ist.

Eihän linkolalaiset tosiaan ole enää kovin tervetulleita vihreisiin.

Vierailija
45/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat aivopestyjä yhden sapluunan mukaan ajattelevia hörhöjä, joilla on sama levy jäänyt päälle. Itsekin vaihdoin vihreistä persuihin parisen vuotta sitten.

Vierailija
46/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vihreä vaihtaisi persuihin X) Yhtä uskottavaa kuin kokkarin vaihtaa vasemmistoon. Mutta voi toki olla että näillä persutrolleilla ei oikeasti ole kovin hyvää kuvaa puolueiden ideologioista, uskovat että vihreät ovat arvoiltaan lähellä persuja :D

Vierailija
47/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vihreä vaihtaisi persuihin X)

Helposti. Puoluekentän keskellä tapahtuu paljon liikettä. Kuten joku sanoi, niin Junes Lokkakin on entinen vihreä. Hän ei ole persujen listalla, mutta Halla-aho on silti kannustanut ihmisiä äänestämään tätä. Itse olen Halla-ahon tavoin humanistikoulutuksella ja äänestänyt ennen vihreitä.

Vierailija
48/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa vuosikymmenen äänestänyt vihreitä mutta nyt ekaa kertaa persuja. Ja kohta täällä on puolenkymmentä ääliövihreää huutamassa "et oikeasti, ei ole totta". Tyypillistä vihreille, jos todellisuus käy liian ahdistavaksi vääristetään mieluummin tosiasioita kuin muutetaan ideologiaa.

Vierailija
49/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vihreä vaihtaisi persuihin X) Yhtä uskottavaa kuin kokkarin vaihtaa vasemmistoon. Mutta voi toki olla että näillä persutrolleilla ei oikeasti ole kovin hyvää kuvaa puolueiden ideologioista, uskovat että vihreät ovat arvoiltaan lähellä persuja :D

No jos itse puolueen puheenjohtaja, tohtori Halla-aho, on aikoinaan ollut vihreä, niin aika helpostihan tuo näyttää käyvän.

Vierailija
50/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskuntatieteilijä, jatkokoulutettu nainen 33 v, 2 lasta ja tottakai äänestän persuja. Olen äänestänyt aiemminkin, mutta ei sitä kehtaa kaduilla huudella kun on täissö alalla, jossa kokoomus on hyvin tienaavien ykkösvalinta tietysti ja toinen puoli sitten naiveja vihreitä.

Vierailija
51/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden entinen kansanedustaja Eero Paloheimo hengailee nykyisin enemmän persujen kuin vihreiden kanssa.

Vierailija
52/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu antaa äänensä nat simyönteiselle puolueelle?

Puolueelle  mistä löytyy naisten halveksujia enemmän kuin muista. Yksi kajosi naiseen, yksi kertoi kuinka avioliitossa ei voi ra i s kata.

Kyllä ne on eräät maa...muu..... jotka naisia halveksivat.

Vierailija
53/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pörssiyhtiön toimitusjohtaja ja äänestän persuja totta kai

Vierailija
54/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu antaa äänensä nat simyönteiselle puolueelle?

Puolueelle  mistä löytyy naisten halveksujia enemmän kuin muista. Yksi kajosi naiseen, yksi kertoi kuinka avioliitossa ei voi ra i s kata.

Kyllä ne on eräät maa...muu..... jotka naisia halveksivat.

Samaa porukkaa nuo persut kuin jihådistit. Ahdistelevat naisia, iloitsevat joukkosurmista ja ovat muutenkin syrjäytyneitä.

Vierailija
55/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vihreä vaihtaisi persuihin X)

Helposti. Puoluekentän keskellä tapahtuu paljon liikettä. Kuten joku sanoi, niin Junes Lokkakin on entinen vihreä. Hän ei ole persujen listalla, mutta Halla-aho on silti kannustanut ihmisiä äänestämään tätä. Itse olen Halla-ahon tavoin humanistikoulutuksella ja äänestänyt ennen vihreitä.

Keskellä, mutta ei äärilaidalta toiselle. Siksi on typerää provoilla tällä vihreät-kääntymyksellä. Ei se ketään kiinnosta.

Vierailija
56/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu, konservatiivisessa paikassa oleva persujen äänestäjä, tienestit n. 60k vuodessa. Kaikki tietävät poliittisen kantani, eivätkä juuri edes keksi vasta-argumentteja jos asioista ruvetaan puhumaan.

Ja jos joku saisi itkupotkuraivarit tuosta ja potkisi pois, niin enemmän he siinä menettäisivät.

Vierailija
57/57 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä, mutta ei äärilaidalta toiselle. Siksi on typerää provoilla tällä vihreät-kääntymyksellä. Ei se ketään kiinnosta.

Kuten sanoin aiemmin, niin matka oikeistovihreästä liberaaliksi persuksi ei edellytä pitkää loikkaa. Fakta on, että vihreät pettivät oikeistosiipensä. Luuletko, että me häviämme maailmasta, kun asia on sinulle liian epämukava?