Ajattelin kääntyä vihreästä perussuomalaisten leiriin.
Olen äänestänyt vaihtelevasti vihreitä ja kokoomusta jo vuosia. Olen sulkenut silmäni heihin kohdistuneelta kritiikiltä sanoen itselleni sen olevan vain pahansuopaisten loanheittoa. Kuitenkin mitä enemmän perehdyn puolueen linjauksiin, sitä tekopyhemmiltä, elitistisiltä, kansaa halveksuvilta ja naiiveilta ne vaikuttavat.
Haluaisin koulutettuna naisena tukea puoluetta, jossa naisten asema on hyvä ja joka ajaa vihreitä arvoja, mutta en voi enää. Näyttää tyttärelleni, että naisekin voivat tehdä hyvää politiikkaa. En vain pysty enää katselemaan laput silmillä kun puolueet ajavat lapsieni tulevaisuutta alas pyrkimällä heikentämään maan taloutta ja sisäistä turvallisuutta. Ja minkä vuoksi? Että voisivat antaa itsestään kuvan hyväntekijänä ja tehdä siinä sivussa omaa bisnestä tavallisen tallaajan kustannuksella :(
Pelkään myös työyhteisöni suhtautumista asiaan. Olen ajatellut esittää äänestäväni vihreitä, mutta todellisuudessa aion antaa ääneni perussuomalaisille. Minusta tulee hylkiö jos asia selviää työpaikallani.
Onko palstalla kohtalontovereita?
Kommentit (57)
Vain persut on niin tyhmiä että kuvittelee että nämä aloitukset menee läpi. Lisäksi, eikö ole noloa että joutuu esittämään virheää että ihmiset ottaa tosissaan? Kertoo kaiken persuista.
Muuten ihan hyvä, mutta mokasit nimimerkin kanssa.
23v nainen ei ole koulutettu, perheellinen, työelämässä ja poliittisesti aktiivinen.
Teidän pitää informoida GCM-sopimuksesta ja kalergi suunnitelmasta
Kylläpä ihan puistattaa tämä asenne täällä. Haukutaan yhden viestin perusteella, niin kuin tietäisitte mitään minusta. Kuvittelin, että tämä olisi hyvä ja avoin paikka keskustella asiasta, mutta ilmeisesti täälläkin saa ajatella vain tietyllä tavalla.
Persuprovot on yhtä hölmöjä kuin kokoomuksen pelleilyt. Ei tuollaiset mene läpi.
Minä käännyin kristitystä saatananpalvojaksi.
Joo siis 22-23 v nainen, joka on muka koulutettu, jolla on tytär, työelämässä, ja äänestänyt jo vuosia??? Ja omistaa myös selvästikin aikakoneen.
Persutrollit ylipäätään tunnistaa siitä, että nämä jostain käsittämättömästä luulevat kilpailevansa vihreiden kanssa. Oikeasti demarit ja keskusta esimerkiksi olisivat paljon hedelmällisempi alusta kampanjointiin. Ei vihreät, jotka oikeasti edustavat eri arvoja.
Vihreistä hypätään joko vasemmistoliittoon tai kokoomukseen. Ei juuri muualle.
Miksi te kaikki kuvittelette, että olen parikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Joo siis 22-23 v nainen, joka on muka koulutettu, jolla on tytär, työelämässä, ja äänestänyt jo vuosia??? Ja omistaa myös selvästikin aikakoneen.
Persutrollit ylipäätään tunnistaa siitä, että nämä jostain käsittämättömästä luulevat kilpailevansa vihreiden kanssa. Oikeasti demarit ja keskusta esimerkiksi olisivat paljon hedelmällisempi alusta kampanjointiin. Ei vihreät, jotka oikeasti edustavat eri arvoja.
Nuo ovat vain niin hölmöjä!😂 Nyt kokkari- ja persutrollit saatte ilmaisen vinkin. Lukekaa vaikka seuraavat neljä vuotta ihan oikeita kirjoja, niin ajattelukykynne ja trollaustaitonne kehittyy. Toki kirjojen lukemisessa ja siinä ajattelukyvyn kehittymisessä on riski, että alatte kannattaa luultavasti muita puolueita kuin persuja tai kokoomusta.
Minna96 kirjoitti:
Kylläpä ihan puistattaa tämä asenne täällä. Haukutaan yhden viestin perusteella, niin kuin tietäisitte mitään minusta. Kuvittelin, että tämä olisi hyvä ja avoin paikka keskustella asiasta, mutta ilmeisesti täälläkin saa ajatella vain tietyllä tavalla.
Äänestän myös perussuomalaisia mutta eihän sitä töissä tarvitse kellekään sanoa mitä äänestää. Se on vaalisalaisuus.
Taisin kai turhaan odottaa täältä ymmärrystä tai vertaistukea. Se on harmittavaa, että suuri osa tähänkin ketjuun vastanneista joutuu kasaamaan itsetuntonsa muiden alas painamisen varaan.
Jos joku saman ongelman kanssa painiva lukee tätä, niin toivotan teille rohkeutta ja voimaa oman suunnan seuraamisessa. Oli puoluekantasi mikä hyvänsä. :)
Minna, sulla tais mennä syntymävuotesi väärinpäin.
Kuka hullu antaa äänensä nat simyönteiselle puolueelle?
Puolueelle mistä löytyy naisten halveksujia enemmän kuin muista. Yksi kajosi naiseen, yksi kertoi kuinka avioliitossa ei voi ra i s kata.
Ethän yritä mollata meitä vihreitä, sillä me tiedämme että sähköä saa seinästä, vettä hanasta ja finnair lentää. Muuta kysyttävää?
Ei tarvitse kertoa työpaikalla ketä äänestää. Itse olen tehnyt samantyyppisen ratkaisun, toki Vihreitä lakkasin äänestämästä jo vuosia sitten koska heidän irrationaalinen ydinvoimavastaisuutensa kävi ilmeiseksi - nuorempana luulin että ydinvoimamyönteistä vihreää äänestämällä voisi vaikuttaa puolueen näkemyksiin.
Täällä pyörii kourallinen äänekkäitä poliittista propagandaa tekevää ja muita ihmisiä loukkaavaa tyyppiä jotka torpedoivat kaikki keskustelut haukkumisellaan (sitä parempaa vaalivaikuttamista you know), toki voi tästä vetää omat päätelmänsä kyseisen poliittisen kannan yleisestä mädännäisyydestä.
Mimmi -76 kirjoitti:
Äänestän myös perussuomalaisia mutta eihän sitä töissä tarvitse kellekään sanoa mitä äänestää. Se on vaalisalaisuus.
Hei, kiitti asiallisesta vastauksesta! :)
Ymmärrän pointtisi, mutta meillä on töissä pari poliittisesti aktiivista henkilöä, jotka käyvät joka kerta vaalien lähestyessä hyvin uteliiaksi asiasta. Pakko oikeastaan valehdella jos meinaa työilmapiirin pysyvän hyvänä. Jos en kerro kantaani kysyttäessä, alkaa kyräily ja kyttääminen. Jos kerron väärän kannan, alkaa sama ja siihen päälle valheiden levittely. Niin kauan riittää näillä poliittisesti aktiivisilla suvaitsevaisuus kun suvaitsee oikeita asioita :(
Minä olen! N32 FL, VTM Hki
Ennen äänestin vihreitä naisia, nyt ei enää pysty! Ääni menee nyt Halla-Aholle.
Että sellainen roolihahmo sinulla tänään.