Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset katsoo näitä ohjelmia?

Vierailija
02.04.2013 |

Sinkkulaiva, Tuuri, Salatut elämät, Viidakon tähtöset.. siis kaikkia noita sarjoja olen vilkaissut ja ne on uskomatonta skeidaa kaikki! Siihen päälle vielä Big Brotherit ja muut niin huhhuh. 

Tulee mielikuva, että noita seuraava ihminen on yksinkertaisesti tyhmä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on alkaneet katsoa kun jäivät eläkkeelle. On aikaa seurata kaikenlaista "turhempaakin".

Vierailija
2/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katso big brotheria enkä salattuja elämiä, mutta tykkään katsella kaikenmaailman reality-sarjoja. Mä olen tavallinen perheenäiti, mutta mun elämä on tylsää. Siksi mä sitä telkkaria kyttään.

Vierailija
4/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita hauska joskus katsella ja hekotella niille hassuille hahmoille, joita ohjelmissa esiintyy. Itse katson telkkaria lähinnä viikonloppuisin, mutta joskus osun kanavalle samaan aikaan realityn kanssa ja mielelläni vähän "tirkistelen". Eilenkin oli Matkaoppaissa herkullista draamaa, kun joku urpo oli tuonut sekä rouvansa että rakastajattarensa samaan aikaan lomalle (eri hotelleihin tosin) ja oppaat joutuivat selvittelemään sitä suhdesoppaa siinä...

Vierailija
5/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 14:15"]

Eilenkin oli Matkaoppaissa herkullista draamaa, kun joku urpo oli tuonut sekä rouvansa että rakastajattarensa samaan aikaan lomalle (eri hotelleihin tosin) ja oppaat joutuivat selvittelemään sitä suhdesoppaa siinä...

[/quote]

Eikä! Todellisuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
6/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, on vähän eri asia katsoa vähän niin kuin puhtaasti viihteen vuoksi tai sitten ottaa kauhean vakavissaan ne ja uskoa "todeksi" kaikki mitä niissä on.

Vierailija
7/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla välttämättä tyhmä. Sekin riittää, että on paljon kotosalla eikä ole oikein muutakaan tekemistä. Eihän telkkarista juuri muuta tulekaan kuin tollaista hömpänpömppää, tai sitten uusintoja uusintojen perään

ja vuoronperään erilaisia ruokaohjelmia &  laihdutusohjelmia.

Vierailija
8/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiselle kirjoittajalle:  Hanki äänittävä digiboksi.  Siihen voi äänittää ne puolilta öin tulevat edes lähinnä katsottavat scifi- , kauhu- ja muut hörhö sarjat.

Mikään syy ei ole riittävä syy katsoa sitä prime-time ajan hömpänpömppää.  Tuollahan mädättää jo ihan aivonsakin.

Vierailija
9/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 14:25"]

Viimeiselle kirjoittajalle:  Hanki äänittävä digiboksi.  Siihen voi äänittää ne puolilta öin tulevat edes lähinnä katsottavat scifi- , kauhu- ja muut hörhö sarjat.

Mikään syy ei ole riittävä syy katsoa sitä prime-time ajan hömpänpömppää.  Tuollahan mädättää jo ihan aivonsakin.

[/quote]

Mulla on sellainen digiboksi :D

Vierailija
10/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 14:19"]

Ei tarvitse olla välttämättä tyhmä. Sekin riittää, että on paljon kotosalla eikä ole oikein muutakaan tekemistä. Eihän telkkarista juuri muuta tulekaan kuin tollaista hömpänpömppää, tai sitten uusintoja uusintojen perään

ja vuoronperään erilaisia ruokaohjelmia &  laihdutusohjelmia.

[/quote]

No kyllä se vähän tyhmän kuvan ihmisestä antaa, että ei ole muuta tekemistä, kuin töllötellä tyhjänpäiväisiä ohjelmia telkkarista. Ihan kamalaa oman elämänsä hykkaan heittämistä!

Vierailija
11/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noita ohjelmia katso, mutta uskon, että katsojia niille löytyy laidasta laitaan. Toki ihminen, joka tuntikaupalla viikossa tuijottaa halpaa tv-viihdettä lienee melko suurella todennäköisyydellä vähän koulutettu ja sosioekonomisesti heikohkossa asemassa. Mutta toki koulutettu, fiksu ihminenkin voi noita sarjoja katsoa menemättä siitä sen suuremmin "piloille".

Vierailija
12/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit katson! Mutta noi muut sun luettelemat ohjelmat........ Sama ku työntäis päänsä sulatusuuniin ku kattelis noita

Vierailija
13/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaiset ihmiset ylipäänsä katsovat tv:tä. Meillä ei sellaista ole vuosiin enää ollut ollenkaan, kun kaiken tarvittavan (ja turhan) näkee tietokoneenkin ruudulta.

Vierailija
14/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä, saatan olla tyhmäkin. eskapismiahan ne ovat. pitkän päivän päätteeksi, toiset lähtee lenkille, toiset lukee, toiset pelaa, toiset töllää tositeeveetä... aivot narikkaan ja saa naureskella kaltaisilleen.

ehdoton suosikki nyt Suomen huutokauppakeisari!

Vierailija
15/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 14 katsot tv-ohjelmia tietokoneeltasi?  etköhän siis sinä ole sellainen ihminen joka katsoo teeveetä :D

Vierailija
16/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN katso.

Nelikymppinen sh, harrastan lukemista ja kirjoittamista. Suurperhe.

Salkkareita katsoo kuusvitonen äitini, joka on leski ja eläkkeellä. Varsin älykäs ihminen.

Vierailija
17/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 14:25"]

[/quote]

No ei mun älyni ainakaan niin heikoissa kantimissa ole, että se heti haihtuisi pois, jos katson vaikka Salkkareita. Ennemminkin sellainen hyvin jyrkkä ja totinen hömppäohjelmien vastustaminen vaikuttaa vaan rajoittuneelta ja paskantärkeältä, ei mitenkään erityisen älykkäältä.

Vierailija
18/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeita ne ovatkin... mutta pakko myöntää, että tyttären (13 vee) kanssa olemme katsoneet vuosi sitten Viidakon tähtösiä, ja katsomme varmaan nytkin uusia jaksoja. Nauraa kätkätetään mimmien selkäänpuukotuksille ja typerille kotkotuksille. Juu, ei ole hyväntahtoista naurua se, mutta itsepähän ovat oikein tunkeneet "seurapiirikaunottarina" kisaamaan (siis haloo, yksikään niistä ole mikään seurapiirikaunotar, varmaan koskaan sellaisia nähneetkään...).

Vierailija
19/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mä en pidä mistään luettelosi ohjelmista, enkä niitä katso. Sen sijaan muuta hömppää kyllä, kuten Emmerdale, Lemmenviemää ja Olipa kerran- sarjaa.

Ja mitähän tuo sitten minusta kertoo?

Vierailija
20/29 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuria en ole katsellut, BB on minusta ihan tyhmä ja Viidakon tähtösiä en katselisi vaikka maksettaisiin... Sinkkulaivaa katsomme kaverin kanssa ihan vaan nauraaksemme millaisia idiootteja siellä onkaan...

Salkkarit taas ovat lempiohjelmani jota olen katsellut koko sen ajan kun  ne ovat tulleet, ei varmasti montaa jaksoa ole väliin jäänyt! Minusta se on loistava sarja. Pidän erityisesti siitä että siihen otetaan mukaan ns. "tuoreita kasvoja" eikä näitä iänkaiken suomalaisissa sarjoissa pyörineitä aina samoja naamoja. Uudet ovat alkuun huonompia näyttelijöitä ja kömpelyyden huomaa mutta mielestäni se on silti parempi kun katsoa aina niitä samoja vaan... Nopeastihan nuo oppivat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän