Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiire nykyään jotenkin tavoiteltavaa?

Vierailija
21.03.2019 |

Mä elän tosi leppoisasti. Mulla on todella harvoin kiire. Teen 3-4 päivää viikossa töitä asiakaspalvelussa eikä kiire ole läsnä töissäkään. Tai onhan meillä töissä välillä muka kiire mutta mulla ei ole. Teen aina ihan rauhallisesti kaiken, ihan turhaa hössöttää liikaa. Kukaan ei ole koskaan valittanut mun rauhallisesta tavastani työskennellä. Mutta kun katson kanssaihmisiä niin kova kiire tuntuu aina olevan, ja kauhea tarve kertoa kuinka paljon on kaikkea meneillään...Voi sentään, mä en jaksa hötkyillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ,jotka vouhkaavat jatkuvasta kiireestä,ei ole kykyä hallita aikaansa.

Okei töissä oli päivästä toiseen ns kiire,pajon asiakkaita,mutta hoidin aian kerrallaan ja sillä siisti.

Silloin vanhat tuttavaeläkeläiset mesosi kiireestään.

Nyt olen ollut jo vuosia eläkkeellä,eikä koskaan ole ollut kiire.

Monella se on vaan korvien välissä.

Vierailija
2/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että on tosi menestyvä ja arvostettu ihminen, kun on (muka) kokoajan kiire.

Itsepä ajavat sitten itsensä piippuun, silä pätewmisellään. Ei kenenkään ole pakko olla sellanen.

Itse kun sairastan verenpainetautia, olisi henki äkkiä pois sillä tyylillä'. Yritän ottaa aina löysin rantein. Onneksi en ole työelämässä, se  veis tosiaan hengen kun sielläkin sellasta kiireasennetta vaaditaan, ihme touhua. Onko ihmisillä hautaan kiire vai mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ollut jo ainakin 80-luvulta asti muotia snobien piirissä.

Vierailija
4/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiire sinällään ole tavoiteltavaa, mutta kiireisyydestä tai ainakin sellaisen mielikuvan ylläpitämisestä on tullut jonkinlainen ylpeydenaihe, aivan kuin se tekisi sinusta jotenkin paremman ja tärkeämmän ihmisen että on niin kauheasti tekemistä ja menemistä.

Itselläni on töitä ja muita menoja sopivasti, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta keskimäärin juuri sen verran kuin haluankin tehdä ja mennä. Enkä ole kiireinen kuin poikkeuksellisesti.

Vierailija
5/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jatkuva hosuminen ja kiirehtiminen ei ole hyväksi kenenkään terveydelle. Suosittelen opettelemaan omaa ajankäytön hallintaa. Hankkikaa vaikka wanhan ajan seinäkaleneri ja laittakaa kaikki viikon menot siihen, ei mitään ylimääräistä.

Tästä se kuivaharjoittelu lähtee.

Vierailija
6/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hosumalla ei tule muuta kuin k*sipäisiä kakaroita. Fakta tieto!

Vierailija
7/7 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tykkkäät ottaa lunkisti. Mut heii.. ei siin mitään, se on ihan oulrigt kato eii ne tyött tekemälllä lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme