Bitcoinien ostamista
Moi kaikki! Olen tässä nyt säästänyt jonkin aikaa rahaa ja haluaisin laittaa ne johonkin järkevään. Oma poika sanoi, että kannattaa ostaa Bitcoineja, että ne on tulevaisuuden juttu. Pienellä googlettelulla löysin kaksi suomalaista paikkaa (ulkomaalasiin en luota), coinmotion.com ja northcrypto.com. Onkos teillä tietoa, että kumpaa kannattaa käyttää vai onko sillä väliä?
Kommentit (10)
Sun ei kannata ajatellla näin koska sä ooot mun sydämesä aina. Jos mä tienaaan niin sä oot ainut jollle mä voisiiin lahjottaa koska mä ooon suuun idoli.
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannata ajatellla näin koska sä ooot mun sydämesä aina. Jos mä tienaaan niin sä oot ainut jollle mä voisiiin lahjottaa koska mä ooon suuun idoli.
Eiiku siii sä ooot mun idoli.
Bitcoineja ei kannata ostaa. Niillä ostetaan pelkästään huumeita ja aseita
Eikun moteen päiiin tuo sanotaaan. Fanitan sinuaaa. Fanikin kuuullostaa kyllä idioottimaaaisen tuottteistetulllta. Mä pidän aiidoista rohkeista ihhmisistä.
Kyllä minä luotan poikaani tässä asiassa...
Mä ostin ekan kerran bitcoinia reilu viikko sitten, tykkäsin kyllä tosta northkryptosta
Bitcoinin arvo vaan putoaa entisestää kokoajan.. Korkeimmillaan arvo oli 2017 vuoden lopussa. En itse sijoittaisi Bitcoiniin enää tässäkohta, kun mitään varsinaisesti järkevää käyttöä kyseiselle kryptovaluutalle ei ole, ja arvon vaihtelu on viime aikoina ollut huomattavaa. Mutta, jos välttämättä haluat ostaa Bitcoineja, niin suosittelen Coinmotionia. Heillä on myös ns. "bittimaatteja" jossain isoissa kauppakeskuksissa, joiden avulla voit siirtää/nostaa Bitcoineja tilille tai nostaa euroiksi käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos välttämättä haluat ostaa Bitcoineja, niin suosittelen Coinmotionia. Heillä on myös ns. "bittimaatteja" jossain isoissa kauppakeskuksissa, joiden avulla voit siirtää/nostaa Bitcoineja tilille tai nostaa euroiksi käteisenä.
Jos haluaa välttämättä ostaa käteisellä, on Coinmotion silloin oikea valinta. Se on kuitenkin todella kallis tapa. Ostaessasi netistä, Northcrypto tarjoaa noista kahdesta vaihtoehdosta halvemmat hinnat. Suosittelen kuitenkin tutustumaan ulkomaisiin palveluihin, sieltä löytyy erittäin hyviä vaihtoehtoja myös.
Sä haluuut että ostan aseeen ja ammun aivoni pellollle.