Miksi Helmiradiosta tulee nykyisin pelkkiä mainoksia? Ajetaanko kanavaa alas?
Aina kun vaihtaa taajuuden Helmiradiolle tulee sieltä mainoksia. Kun vaihtaa pois ja tulee taas vähän ajan päästä takaisin, on taas sama tilanne. Joskus saattaa tulle pari biisiä, jonka jälkeen taas mainoksia.
Ajetaanko kanavaa nyt konkkaan ja otetaan ne rahat ulos kanavasta mitä vielä pystyy?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Yle Radio Suomesta ei tule kaupallisia mainoksia... 😅
mutta sieltä tulee propagandaa senkin edestä. Ylen kanavat ovat soittokiellossa minun radioissani.
Helmiradiolta tulee mainoksia 2-3 kappaleen välein. Kanava täysin kuuntelukelvoton nykyään ja toivottavasti mainostajatkin ymmärtävät tämän. Ei niitä mainoksia kuuntele enää kukaan kun kuuntelijat kaikkoavat.
Taitaa näissä 80-luvun radiokanavissa olla se ongelmana ettei uutta tuotantoa luonnollisesti enää tule. Kun samat biisit soi vuoden pari putkeen radiossa, ei niitä enää jaksa kuuntelijat kuunnella ja kanava kuolee.
Toimisi se paremmin jos ymmärtäisivät edes että 80-luvulla oli paljon muutakin musaa kuin madonnaa ja pet shop boysia. Siis ei mulla mitään niitä vastaan ole, mutta kun samat piisit koko ajan pyörimässä. Tyypillinen virhe ettei osata kaivella muutakin, siellä olisi vaikka mitä hyvää kamaa jotka ei oo olleet ihan ykkösenä.
Helmissä ärsyttää se, että siellä tulee niitä musapotpureita. Soittaisivat kappaleet kokonaan. Aina luulee, että jees nyt tulee hyvä, ja se onkin vain mainospala.
Olen vuosien tauon jälkeen alkanut kuunnella just helmiä ja nostalgiaa ja menee hermot tosiaan miten paljon tulee mainoksia eikä niitä kanavia haluakaan kuunnella. Ja Helmillä koko ajan Flashdance what a feelinng.
Kuuntelisit sinäkin Nostalgiaa