Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta aurinkokuntaa on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin ulkopuolella? Eli ulkoavaruuksia, kuinka monta niitä tietedetään, minä luulen että niitä on googolplexisiä lukuja, mitä te arvelette?

321
21.03.2019 |

,Kuinka monta aurinkokuntaa on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin ulkopuolella? Eli ulkoavaruuksia, kuinka monta niitä tietedetään, minä luulen että niitä on googolplexisiä lukuja, mitä te arvelette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnunrata on oma kotigalaksimme, täällä maa ja muut planeetat (mars, jupiter yms) sijaitsevat.

Nimi Linnunrata otettiin käyttöön  n. vuonna 1850 kun uskotiin se olevan ainoa galaksi.

Jostain luin, että nykyisin  arvellaan olevan yli 200 miljardia muuta galaksia. 

Kansainvälinen tutkijajoukko on sitä mieltä, että galaksien lukumäärä voisi olla jopa 2000 miljardia, arvio perustuu Hubble avaruusteleskoopin ja muiden observatorioiden kartoituksiin. 

Koskeeko tämä laskelma vain näkyvää universumia, vai koko maailmankaikkkeutta? Mehän näemme siitä vain osan, kun valonnopeuden rajoittama horisontti tulee vastaan.

Vastaus:    Laskelma koskee näkyvää universumia eli sitä universumia,  josta saapuu valoa ja muuta sähkömagneettista säteilyä maahan

Ok. Sehän on vielä mysteeri, paljonko avaruutta jää tuon horisontin ulkopuolelle.

Vierailija
22/25 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roomassa oli neanderthál papisto perhe joka oli samaa verilinjaa ja he asettuivat asumaan samalle kalliolle heidän violetilla chilillä aikomuksetta lähteä kalliolta ja kasvattamasta niiden chilejä sieltä kalliosta.

He pystyivät tämän chilin avulla katsomaan suorin silmin aurinkoa ja tutkimaan ihmisplaneetamme liikkeitä auringon energiasta ja tämän kaiken tiedon säilytti niiden heimo matematiikalla tulevaan keskiajan germaaniseen violetin perheelle joka laski violetin chilin avulla hollywoodin ja niiden musiikkiteollisuuden tähän päivään saakka.

Nyt se korkki kiinni ja terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman universumimme lisäksi saattaa olla lisäksi vielä loputon määrä muita universumeja multiverse-teorian mukaan.

Vierailija
24/25 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan isä vain tietää.

P'skat satuhahmo tiedä mitään.

Vierailija
25/25 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"maailmankaikkeuden ja galaksin ulkopuolella".... Tiedätköhän nyt mitä eroa on maailmankaikkeudella ja galaksilla?

Tiedätkö mikä voima on puhekielessämme kuin käytämme sitä?

Tiedätkö mitä me voidaan visualisoida sisäisellä äänellä yhdistämällä merkkejä? Minä uskon että jos me tietoisesti tehdään sitä tahallaan niin silloin me kutsumme jotain pahaa meidän maan ulkopuolelta ilman tasapainoa ja tarkoitusta ja silloin olemme entistä tyhmempiä.

4ensimmäistä vastausta oli hyviä. Ap

Älä ota enää.

Joo, lopeta sinäkin sen veden juomisen ja kuole nyt pois íđíòótťi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän