Haistoin eilen kassalla, että kassalla oleva nuori nainen haisi tupakalle
Nätti pitkä hiuksinen ja hyvä kroppainen noin +- 20v .
Kassoillahan on hanskat aina kädessä kuitenkin asioidessa yhtäkkiä nokkaani pisti melko tuore ja pehmeä tupakanhaju.
Ei ollenkaan nenää ärsyttävä, mutta eihän se nyt ole kohteliasta, että asiakaspalvelija haisee röökille
Kommentit (34)
Onneksi monet työnantajat ovat nykyään julistautuneet savuttomiksi.
Koska parempia on tarjolla pilvin pimein, niin en työnantajan ominaisuudessa palkkaisi - varsinkaan asiakaspalvelutehtäviin- yhtään tupakoitsijaa. Haju vain on järkyttävä ja antaa epäsiistin/epämääräisen/nuhruisen vaikutelman, vaikkeivat tupakoitsijat itse sitä haistakaan.
Ihan sama kuinka muutoin on hurmaava päällepäin; tupakoiva asiakaspalvelija ei todellakaan pääse jatkoon.
Mulla kävi eilen kassalla yksi vanha nainen joka haisi ihan kuselle. Olitko se sinä?
Siveyspoliisi myös.
Voisi elälamauttimella kumauttaa lallisi kun himokkaasti ahmit tytön vartaloa!
Jos nuori tyttö tupakoi, tulee vain sääli terveyttä ja ennenaikaisesti hiipuvaa kauneutta.
Ei minua rölkin tuoksahdus haittaa sinänsä.
Olen muuten tupakoimaton astmaatikko.
Olisiko se tupakalle haiseminen ollut suotavampaa lyhyelle ja kaljulle kuin pitkälle ja hiuksisille...?
Mihin on unohtunut se, että ei ole edes pitkä aika, kun tarjoilijat saattoivat tupakoida samassa tilassa, missä asiakkaat söivät.
Voi että, voimia ap. Valivali turhanpäiväsestä asiasta!
Liikuttavaa miten ihmiset lähtee mukaan näihin provoihin....
Minä kävin ruokaostoksilla ruuhka-aikaan niin kassajonossa edessäni oleva nainen, joka muuten osti isohkon määrän kaljatölkkejä, päästi ilmoille äänettömän mutta sitäkin haisevamman "leijan".
Ostokseni olivat jo liukuhihnalta joten en päässyt eteen- enkä taaksepäin. Meinasin oksentaa.
Kyllä pitäisi vähän ajatella muitakin ihmisiä ja päästää suolistokaasut vasta kassan jälkeen missä muut ihmiset voivat mennä loitommalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin ruokaostoksilla ruuhka-aikaan niin kassajonossa edessäni oleva nainen, joka muuten osti isohkon määrän kaljatölkkejä, päästi ilmoille äänettömän mutta sitäkin haisevamman "leijan".
Ostokseni olivat jo liukuhihnalta joten en päässyt eteen- enkä taaksepäin. Meinasin oksentaa.
Kyllä pitäisi vähän ajatella muitakin ihmisiä ja päästää suolistokaasut vasta kassan jälkeen missä muut ihmiset voivat mennä loitommalle.
Ehkä se oli ns. "darra-mykkä" mikä levisi äänettömänä ilmaan muiden kassajonossa olevien iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kassajonossa edellä menevä haisee aika hirveelle. Pitäkää ihmiset hygieniastanne huolta, niin kaikilla on paljon mukavampaa.
Miksi? Paljon kivempi asioida kun ympärillä on väljää. Suihkuun sitten kun pääsee kotiin takas.
Vierailija kirjoitti:
Kivat tervat...
Noita tervakarstoja voi polttaa uudestaan jos käyttää piippua tai hinkkipulloa röböttelyyn.
Villakangasmi kirjoitti:
Poliisi välittömästi paikalle pamputtamaan!
Nimittäin kielipoliisi.
Hyvävartaloinen on yhdyssaana.
Saana?
Poliisi välittömästi paikalle pamputtamaan!
Nimittäin kielipoliisi.
Hyvävartaloinen on yhdyssaana.