hei kaikki n.40-v
kuinka paljon itseäsi nuoremman miehen olisit valmis ottamaan?
Kommentit (13)
Max 5v. Nimenomaan haluan miehen, en poikasta.
en varmaan nuorempaa ollenkaan, tykkään vähän vanhemmista.
En mitään kakaraa katselisi. halua miehen, joka tietää asioista ja on kokenut. Vähän ohiksena, oma mieheni 45 on juuri oikea. Asunut eri maissa, älykäs, sivistynyt ja kouluttaunut duunari.
Mun mies on 14v. nuorempi. Olin nelikymppinen kun tapasin hänet. Hyvin on mennyt jo 6 vuotta :)
Oon 38 ja semmoinen 20 vuotta nuorempi on ikäraja, ei sentään alaikäistä ;-) Mutta joo, ei mulle ikä ole tärkeää noissa asioissa. Aviomieheni on mua 9 vuotta nuorempi.
En tykkää nuoremmista, olisi vaikea kuvitella, että sellaisen ottaisin, Varmaan max pari vuotta nuoremman, jos kemiat natsaisi aivan täydellisesti.
En usko, että oikeastaan yhtään nuorempaa. Olen aina viihtynyt itseni ikäisten tai mieluummin itseäni vanhempien ihmisten seurassa.
En vuottakaan nuorempaa, mutta vaikka 10v vanhemman.
Mä olen aina ajatellut "ottavani" nuoren miehen. Tilastollisestihan miehet kuolee aiemmin, niin nuoremman kanssa ei tarvittis kiikkustuolissa istuskella yksin.
Toisin kävi, mieheni on 4v vanhempi. Mutta ihan hyvin vois olla 10v nuorempi, no problem.
Kerran tuossa tuli "otettua" sellainen 21 vuotta nuorempi, yhdeksi yöksi vain.
Olen 43, samoin aviomieheni. Useimmat rakastajani ovat kyllä minua vanhempia, 2-14 vuotta.
Olen 46-vuotias ja minulle kelpaa 20 vuotta nuorempi (kuin myös 20 vuotta vanhempi) jos tyyppi muuten on samanhenkinen.
4-5 vuotta nuoremman.