Emotionin myyjä kyttää ja seuraa :0
Olen huomannut nyt pari kertaa Emotionissa asioidessani, että yksi myyjä on tullut lähelle minua "järjestelemään hyllyjä". Tykkään katsella itsekseni enkä yleensä kaipaa myyjien apua, ainakaan heti myymälään astuttuani. Kysyn sitten jos tarvitsen apua. Tuo ei niin vaivihkaa tapahtuva kyttääminen on aiheuttanut sen, että ei juuri huvita enää kyseisessä liikkeessä asioida. Olen ihan tavallisen siisti lähes 4-kymppinen nainen, en siis mikään tyypillisen myymälävarkaan oloinen. Enkä siis ole ikinä varastanut mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia Emotionista tai muualta?
Kommentit (13)
Jos vaikkaEmotion myyja haluaisi myydä sinulle Prioriniä, joka ravitsee hiusjuuria sisältäpäin.
Ainahan nuo norkoilee kannoilla. Ärsyttävää mutta ymmärrettävää kun puolet palkasta perustuu provikkaan.
Lähden samantien tuollaisista kaupoista pois.
Älä pergule uppaile koko ajan omaa juttuasi! Jos ei se kiinnosta muita, se ei kiinnosta eikä sitä väkisin tarvi pitää esillä!
Karimari kirjoitti:
Älä pergule uppaile koko ajan omaa juttuasi! Jos ei se kiinnosta muita, se ei kiinnosta eikä sitä väkisin tarvi pitää esillä!
Mun ketju, mun uppailut. Lähde pois rumentamasta mun ketjua, kiitos!
Ap
Niillä on varmaan hävikkiä niin paljon, että on ohjeistettu seuraamaan etenkin nuoria. Tiedän tilanteen, kun tyttö laittoi Emotionin edustalla, käytävällä, OMAA huulirasvaansa niin vartija hyökkäsi syyttämään varkaaksi ja käski näyttää mitä pisti taskuun. Ja myyjät tosiaan kulkee liki.
Enpä ole moista huomannut. Ihan rauhassa saa katsella ja jos tarvitsee apua niin sitä saa. Yleensähän niillä on kaikki merkkituotteet ripsivärit, puuterit ym jossain laatikoissa joista myyjä hakee halutun tuotteen. Tuskin on edes tarkoitus, että asiakas alkaa penkoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on varmaan hävikkiä niin paljon, että on ohjeistettu seuraamaan etenkin nuoria. Tiedän tilanteen, kun tyttö laittoi Emotionin edustalla, käytävällä, OMAA huulirasvaansa niin vartija hyökkäsi syyttämään varkaaksi ja käski näyttää mitä pisti taskuun. Ja myyjät tosiaan kulkee liki.
Mistä se vartija olisi voinut tietää että kyseessä on lapsesi OMA huulirasva? Tottakai meikkikaupassa vartija kysyy mitä on meneillään jos ainoa asia jonka hän näkee, että tyttö laittaa jotain pientä meikin näköistä taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se vartija olisi voinut tietää että kyseessä on lapsesi OMA huulirasva? Tottakai meikkikaupassa vartija kysyy mitä on meneillään jos ainoa asia jonka hän näkee, että tyttö laittaa jotain pientä meikin näköistä taskuun.
Lukutaito! Se tapahtui Emotionin EDUSTALLA, ei Emotionissa.
Millainen on "varkaan näköinen" ?
Kerran viime vuosituhannella kiersin halpakaupassa. Kävelin seuraavalle hyllyvälille ja kun huomasin, että siinä oli miesten vaatteita, käännyin pois, koska en tarvinnut miesten vaatteita. Myyjä, keski-ikäinen muija näki tuon kääntymisen ja alkoi kytätä. Ei kai ymmärtänyt, ettei kaikki tarvi miesten rättejä. Siinä halpakaupassa oli sitä kyttäystä riittämiin. Eipä ole tuota kauppaa enää. Myyjät pääsi kai eläkkeelle ja nuoremmat työkkäriin.
Up