Olisitko onnellinen mies jos kotona olisi tällainen vastaanotto?
Mies tulee töistä kotiin raskaan työpäivän jälkeen. Kotona odottaa iloinen vaimo/tyttöystävä, joka on kattanut pöydän kauniisti ja valmistanut lempiruokaasi. Pöytä notkuu kaikkea hyvää, josta mies pitää kun tyttöystävä/vaimo on panostanut ruoan valmistukseen monta tuntia. Mitä herkut olisivat teillä? Mitä mieltä vastaanotosta ja tällaisesta tyttöystävästä/vaimosta?
Kommentit (92)
Olispa edes se tyttöystävä kun tulen töistä kotiin 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TotuusSattuu kirjoitti:
Itse ihmettelisin että eikö vaimoni tiedä että paljon mieluummin näkisin hänet makuuhuoneessa hepenissä odottamassa kuin ruokaa laittamassa josta tulee mieleen lähinnä äiti, ei vaimo.
Miksi kaikki pitää aina kääntää alastomuuteen ja likaiseen seksiin?
Koska sanoisin sen olevan paras keino ilahduttaa miestä. Tai ainakin omasta miehestäni olen tehnyt tällaisen havainnon.
Todella halpamaista mieheltä ajatella naisestaan noin. Kunnon mies arvostaa naistaan enemmän vaatteet päällä ja haluaa vaatettaa naisensa säädyllisesti.
Täytyy sanoa illalla miehelle, kun tulee työmatkalta, ettei se olekaan kunnon mies vaan halpamainen roisto.
Kerran vuodessa oikein kiva, mutta jos päivittäin niin vaimon/tyttöystävän olisi suotavaa käyttää aikansa ja energiansa johonkin tuloksekkaampaan, esim. opiskeluun tai lenkkeilyyn jos ei töihin, josta saa muutakin kuin hyvän mielen. Jos kotona on niin riittää vähempikin panostus ruoanlaittoon.
Miettisin että mikä juoni tässä on. Onko vaimo pettänyt tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TotuusSattuu kirjoitti:
Itse ihmettelisin että eikö vaimoni tiedä että paljon mieluummin näkisin hänet makuuhuoneessa hepenissä odottamassa kuin ruokaa laittamassa josta tulee mieleen lähinnä äiti, ei vaimo.
Ja miksi se seksi on niin kauhean 'likaista'? Vai tehdäänkö teillä sitä jotenkin erityisen likaisesti? Meillä nimittäin se on ihan normaalia ja luonnollista, mutta ehkä voit antaa neuvoja miten siitä saisi likaista?
Ei ole normaalia, että seksihurskahtelut liitetään jokaiseen asiaan. Voisit harjoitella käytöstapoja ja siinä samassa itsehillintää. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joille seksi on koko elämä. Emme liitä seksiä ruokaan eikä spontaaniseksi kuulu elämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TotuusSattuu kirjoitti:
Koska sanoisin sen olevan paras keino ilahduttaa miestä. Tai ainakin omasta miehestäni olen tehnyt tällaisen havainnon.
Todella halpamaista mieheltä ajatella naisestaan noin. Kunnon mies arvostaa naistaan enemmän vaatteet päällä ja haluaa vaatettaa naisensa säädyllisesti.
Täytyy sanoa illalla miehelle, kun tulee työmatkalta, ettei se olekaan kunnon mies vaan halpamainen roisto.
Olen tottunut hyvätapaiseen ja korkeatasoiseen mieheen enkä mihinkään iljettävään sikailevaan roistoon. Kunnon mies kohtelee ja rakastaa naistaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juttua yhden ranskalaisen miehen kanssa, jolle tuo olis unelmien täyttymys. Ehdotti, että jäisin töistä pois ja muuttaisin hänen luo pariisiin, eikä mun tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä. Olisin kotona ja tekisin vain kotitöitä ja ruoan valmiiksi, kun hän tulisi töistä kotiin. Ostaisi mulle vaatteita, meikkejä ja pelejä ja antaisi 1600e kuukaudessa käyttörahaa.
Itseäni vain tuo ei kiinnosta.
Mistä tuollaisen miehen saa?
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa oikein kiva, mutta jos päivittäin niin vaimon/tyttöystävän olisi suotavaa käyttää aikansa ja energiansa johonkin tuloksekkaampaan, esim. opiskeluun tai lenkkeilyyn jos ei töihin, josta saa muutakin kuin hyvän mielen. Jos kotona on niin riittää vähempikin panostus ruoanlaittoon.
Mites suu sitten pannaan jos vaimo opiskelee, lenkkeilee, tekee töitä ja hoitaa lapsia jo valmiiksi? Sen ruuanlaiton lisäksi? Oletko sitten tyytyväinen vai eikö sulle sekään kelpaisi? Vielä jostain vois vähän valittaa? Oletko mun mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juttua yhden ranskalaisen miehen kanssa, jolle tuo olis unelmien täyttymys. Ehdotti, että jäisin töistä pois ja muuttaisin hänen luo pariisiin, eikä mun tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä. Olisin kotona ja tekisin vain kotitöitä ja ruoan valmiiksi, kun hän tulisi töistä kotiin. Ostaisi mulle vaatteita, meikkejä ja pelejä ja antaisi 1600e kuukaudessa käyttörahaa.
Itseäni vain tuo ei kiinnosta.Mistä tuollaisen miehen saa?
Vaihtakaa miehiä päikseen tämän kommentoijan kanssa :)
Oma mies varmaan ihmettelisi, että miksi en ole ollut töissä vaan kotona, kun on ollut aikaa laittaa monta tuntia ruokaa. Huolestuisi varmaan, että olen tullut hulluksi ja vaatisin taantumista kivikaudelle, jossa jäisin kotirouvaksi sen sijaan, että kävisin hyväpalkkaisessa työssäni, josta pidän.
Meillä mä katan pöydän ja laitan lämpimän ruoan vapaapäivinä ja mies saa töistä tullessa istua valmiiseen pöytään. Tykkää kyllä! Sama toimii myös toisinpäin. Jos ollaan molemat oltu töissä koko päivä niin silloin ei pöytää kateta ja syödään jotain nopeaa ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites suu sitten pannaan jos vaimo opiskelee, lenkkeilee, tekee töitä ja hoitaa lapsia jo valmiiksi? Sen ruuanlaiton lisäksi? Oletko sitten tyytyväinen vai eikö sulle sekään kelpaisi? Vielä jostain vois vähän valittaa? Oletko mun mies?
Miten suu pannaan? Ehkä kysyisin, että kaipaisiko apua? Tuossa on aika paljon hommaa yhdelle naiselle. Aloituksessa ruokaa väännettiin tuntikausia miestä varten. Ehdoton, että sen ajan voisi käyttää esim. lenkkeilyyn TAI opiskeluun TAI työn tekoon. En pyytänyt tekemään tuota kaikkea ravintola illallisen lisäksi. Ensisijaisesti etsin elämän kumppania enkä orjaa, en ole sen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vain tuo ei kiinnosta.Mistä tuollaisen miehen saa?
No ite tapasin onlinepelissä 😂 kirjoittelee mulle kirjeitäkin aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Olispa edes se tyttöystävä kun tulen töistä kotiin 😢
Avaa Tinder Thaikuissa niin sulla on. Mitä te työssäkäyvät jäätte tänne? Saatte suhteellisen helposti naisen sieltä, sillä työssäkäyvät on haluttuja, eikä vaimoke varmasti jää tulliin muutaman kuukauden päästä ;)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vain tuo ei kiinnosta.
Kyllä kunnon ranskalainen mies siivoojan maksaa. Tuttu on juuri tuollaisessa suhteessa, mutta ei tarvitse siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suu pannaan? Ehkä kysyisin, että kaipaisiko apua? Tuossa on aika paljon hommaa yhdelle naiselle. Aloituksessa ruokaa väännettiin tuntikausia miestä varten. Ehdoton, että sen ajan voisi käyttää esim. lenkkeilyyn TAI opiskeluun TAI työn tekoon. En pyytänyt tekemään tuota kaikkea ravintola illallisen lisäksi. Ensisijaisesti etsin elämän kumppania enkä orjaa, en ole sen mies.
Ainiin, unohdin että miehet on putkiaivoja joilla onnistuu vain yksi tehtävä per päivä eivätkä osaa yhtään multitaskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, unohdin että miehet on putkiaivoja joilla onnistuu vain yksi tehtävä per päivä eivätkä osaa yhtään multitaskata.
Niin, jos klo 18 illalla on ruokaa laitettu ja pöytää vähän katettu niin sehän tarkoittaa ettei nainen ole tehnyt koko päivänä MITÄÄN muuta ja mies on huolissaan :DD
Vierailija kirjoitti:
Työpäivinä pitäisi panostaa työpaikkalounaaseen ja jättää iltasyöminen vähemmälle ja kevyemmälle linjalle.
Miksi?
Joillekin se yhdessä illallisen syöminen on mielekästä parisuhdeaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen töitä, lenkkeilen kaksi tuntia päivässä ja ehdin vielä laittaa ruokaakin päivittäin.