Paska pääsiäisloma, oon istunu päivät vaan koneella vaikka ulkona nätti ilma
Miten tää aina menee tähän. Kevätsiivous piti tehdä, kirppisvaatteet piti kattoo yms yms. Ja aina miettii että ens viikonloppuna / lomalla sitte. Ja taas istutaan ylläripylläri koneella.
Perkele.
Kommentit (6)
Sama juttu. Mun piti siivota vaatehuone täydellisesti ja keittiön kaapit. Mut oon vaan istunut koneella ja pitkästynyt.
Samoin, tytär 14 v on kaverillaan ja eron jälkeen en ole käynyt oikein missään paitsi töissä. Loma-ajat tuntuu pitkiltä, eikä sitä voi aina töissäkään olla.
Minäkin suunnittelin siivoavani, ulkoilevani ja tekeväni vaikka mitä mutta pe iski influenssa ja mitään en ole siis saanut aikaiseksi muuta kuin maattua sohvalla/sängyssä :(
Tuttua, tuttua!! Mullakin oli tarkotus siivota vaatekaappeja ja tehdä muuta hyödyllistä. Olen kyllä ollu paljon ulkonakin, mutta nuo kaikki siivoukset on jääny. Ei oo vaan kiinostanu pätkääkään, paljon muutakin mielekkäämpää tekemistä keksiny :)
Syyllisyys hieman vähenee kun kuulee etten oo ainut :D
Tässä just kovasti suunnittelin että huomenna vois sitte oikeesti olla kunnon tehopäivä. Herätyskello aikasin soimaan, heti aamusta vähä sisustuksen järkkäilyä, siivousta ja vaatekaapin mylläystä. Vasta kun nää on suoritettu ni saa taas lösähtää koneelle. Mutta tosiaan, ainahan sitä kovasti voi suunnitella, toteutus on sitte eri asia :D
Jos aurinko paistaa, niin ulos.Sadesäällä siivotaan.