Anoppi laukoi taas läjän aivopieruja pääsiäisaterialla
- kaikki lapset osaavat lukea ja laskea ennen esikoulun alkamista, mutta meidän 5 v on saanut mun sukuni puolesta niin huonot geenit että on oikeastaan puoliksi jotenkin vammainen ja sen todistaa se, ettei ole vielä oppinut lukemaan
- amiksesta valmistumista ei kannata juhlia, koska kaikki amiksesta valmistuneet ovat tyhmiä (taas ne mun suvun geenit, meillä vanhin lapsi valmistuu kaksoistutkinnosta keväällä) eikä kaksoistutkinto ole mikään oikea tutkinto vaan pelkästään amiksen pilaama feikkilukio, sieltä saadun yo-lakin voi kuulemma heittää suoraan jätekaivoon koska sitä ei kukaan työelämässä arvosta
- ihmiset, joilla ei ole omaa kesämökkiä, ei ole mistään kotoisin (meillä ei ole kesämökkiä)
- ihmiset jotka hankkivat lemmikkieläimiä eivät ole vastuullisia henkilöitä koska lemmikeihin satsattu raha on pois lapsiin satsaamisesta (meillä on 2 kissaa, joihin menee yhteensä ehkä 25 euroa kuukaudessa)
Tuossa vaan osapoimintoja. Osa huomautuksista on niin ilkeitä, että meinaa itku päästä. Anoppi on muuten korkeasti koulutettu johtotehtävissä oleva naisihminen ja elävä todiste siitä että noi kaks asiaa eivät tarkoita sivistystä ja hyvää käytöstä.
Kommentit (84)
ap sun anoppis on selvästi mieleltään sairas ihminen, toivon että saat mieheltäsi täyden tuen, myös siellä ruokapöydässä. toullaisten mustien pirujen seura syö sielua tolkuttomasti, niin kuin tiedät, eli on tärkeää että yhteydenpito anoppiisi on minimaalista, haluaa selvästi tuhota perheenne.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:37"]
Uskomatonta. Miten nuo keskustelut kokonaisuudessaan menee? Mikä on seuraava repliikki, kun anoppisi on esitellyt ajatuksensa? Ehdotuksiani on alla.
"Loukkaat minua, teetkö sen tahallisesti?"
"Toivoisin, ettet puhuisi lapsenne opinnoista halveksuen."
"Minun on nyt poistuttava, enkä usko, että tapaamme enää tänä vuonna."
[/quote]
Ei sille mene perille normaali keskustelu, enkä usko, että se edes osaa sitä. Olen kyllä poistunut anopilta ja vienyt lapsetkin mukanani, mutta ei se paasatessaan kiinnitä siihen mitään huomiota. Anoppini on kaiken alleen jyräävä tyyppi joka ei ilmeisesti edes halua tietää sitä tosiasiaa, että hänen mielipiteensä ovat loukkaavia. Hän on yksinkertaisesti mielestään aina oikeassa ja kuuro kaikelle muulle.
[/quote]
Tutulta kuulostaa. Meillä on sekä anoppi että appiukko tuollaisia. Jos jostain loukkaantuu, alkaa ilkkuminen miten suuttuu leikistä. Ja ovat siis välillä todella törkeitä puheissaan. Kerran appi haukkui minua niin kauan, että aloin itkeä. Koskaan ei pyytänyt anteeksi, koska ongelma oli minun tosikkomaisuuteni. "Minä vain sanoin..." oli jälkikäteen puolustus. No, välithän siinä meni. Nykyään tapailen heitä korkeintaan pari kertaa vuodessa enkä koskaan yksin. Nyt alkavat ikääntyä ja ovat vihjailleet tarvitsevansa apua. Minulta sitä on turha pyytää eikä miestänikään kiinnosta heidän pillin mukaansa enää hyppiä.
Hui! Onpa ilkeä tätsy. Onkohan hänellä vaihdevuodet vai onko hän aina ollut yhtä kultainen?
Sitä saa mitä tilaa. Mitenkäs itse käyttäydyt anoppia kohtaan? Niinpä. Ei tainnut tulla kerrottua ihan koko totuus....
Voiko noin hirveä ihminen olla?
Terkkuja anopille, että joo, samaa akateemista henkeä ei synny kaksoistukinnolla, mutta ei sillä lukionkaan lakilla ole nykyään virkaa muuksi kuin vessapaperin korvikkeeksi..
Meitä on moneksi..koia välttää noin pahansuopaa ihmistä ja pidä lapset kaukana hänestä. Eikö siitä miehestäsi ole puolustamaan perhettään?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:13"]
- kaikki lapset osaavat lukea ja laskea ennen esikoulun alkamista, mutta meidän 5 v on saanut mun sukuni puolesta niin huonot geenit että on oikeastaan puoliksi jotenkin vammainen ja sen todistaa se, ettei ole vielä oppinut lukemaan
- amiksesta valmistumista ei kannata juhlia, koska kaikki amiksesta valmistuneet ovat tyhmiä (taas ne mun suvun geenit, meillä vanhin lapsi valmistuu kaksoistutkinnosta keväällä) eikä kaksoistutkinto ole mikään oikea tutkinto vaan pelkästään amiksen pilaama feikkilukio, sieltä saadun yo-lakin voi kuulemma heittää suoraan jätekaivoon koska sitä ei kukaan työelämässä arvosta
- ihmiset, joilla ei ole omaa kesämökkiä, ei ole mistään kotoisin (meillä ei ole kesämökkiä)
- ihmiset jotka hankkivat lemmikkieläimiä eivät ole vastuullisia henkilöitä koska lemmikeihin satsattu raha on pois lapsiin satsaamisesta (meillä on 2 kissaa, joihin menee yhteensä ehkä 25 euroa kuukaudessa)
Tuossa vaan osapoimintoja. Osa huomautuksista on niin ilkeitä, että meinaa itku päästä. Anoppi on muuten korkeasti koulutettu johtotehtävissä oleva naisihminen ja elävä todiste siitä että noi kaks asiaa eivät tarkoita sivistystä ja hyvää käytöstä.
[/quote]Minä olisin taluttanut anopin korvasta ulos!!!
Kuulostaa perin vittumaiselta luonteelta. Muistuttaa hyvin paljon minun lähipiirissäni olevaa anoppia, joka suhtautuu miniäänsä juuri tuolla tavalla. Ei ole persoonaltaan ihan normaalin kirjoissa selvästikään.
Otan osaa.Varmasti raskasta kuunnella tuollaista.Miten miehesi reagoi äitinsä puheisiin?Suosittelen ajattelemaan niin että onnettomat ihmiset ovat ilkeitä,ne ketkä ovat onnellisia,haluavat että muutkin ovat.Älä ota puheita henkilökohtaisesti,opettele kuittailemaan takaisin tai lopeta yhteydenpito.Negatiivisuus tarttuu ja pilaa päivän,ei tarvi sietää...jaksamista!
Anoppi on oikeassa monessa asiassa. Eka kohta ei pidä paikkaansa, mutta muut pitävät kyllä pitkälti paikkansa etenkin tuo kaksoistutkintoa koskeva asia. Sama homma lemmikkien kanssa. Moni arvottaa kissat, koirat ym. lastensa edelle.
Miksi te olette vielä väleissä tuollaisen ihmisen kanssa? Anoppisi kuulostaa luonnehäiriöiseltä. Teidän pitää laittaa rajat ihmiselle, joka on noin rajaton. Älkää antako hänen loukata lapsianne ja itseänne. Ilmeisesti anoppisi on onnistunut jo poikansa tallomaan maanrakoon jos on vielä tervetullut teille haukkumaan hänen perhettään?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:19"]
Sitä saa mitä tilaa. Mitenkäs itse käyttäydyt anoppia kohtaan? Niinpä. Ei tainnut tulla kerrottua ihan koko totuus....
[/quote]
Vaikka vaan provoiletkin niin kerronpa sinulle kuitenkin, että tuollaisia ihmisiä vaan on olemassa. Kaikki huono käytös ei ole aina muiden vika, vaikka varmaan sun mielestäsi sun huono käytös onkin kaikkien muiden vika. Se kuuluu tuohon "tautiin" jota aloittaja kuvailee.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:22"]
Otan osaa.Varmasti raskasta kuunnella tuollaista.Miten miehesi reagoi äitinsä puheisiin?Suosittelen ajattelemaan niin että onnettomat ihmiset ovat ilkeitä,ne ketkä ovat onnellisia,haluavat että muutkin ovat.Älä ota puheita henkilökohtaisesti,opettele kuittailemaan takaisin tai lopeta yhteydenpito.Negatiivisuus tarttuu ja pilaa päivän,ei tarvi sietää...jaksamista!
[/quote]
Mies jaksaa äitiään ihan yhtä vähän kuin mäkin ja on sen kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:23"]
Anoppi on oikeassa monessa asiassa. Eka kohta ei pidä paikkaansa, mutta muut pitävät kyllä pitkälti paikkansa etenkin tuo kaksoistutkintoa koskeva asia. Sama homma lemmikkien kanssa. Moni arvottaa kissat, koirat ym. lastensa edelle.
[/quote]
Siis olet samaa mieltä siitä, että amiksesta valmistuneet ovat kaikki tyhmiä ja että ihmisellä kuuluu olla kesämökki? Mun ukkoni on amiksesta valmistunut ja on onnistunut elämässään varsin hyvin, tienaa yhtä hyvin kuin ministeri. Kesämökkiäkään ei ole. Voi meitä.
Off topic, mutta... Miten saatte 2 kissaa noin halvalla pidettyä? Meillä menee 2 kissan hiekkaan 10e/viikko (toinen tosi tarkka hiekasta ja kusee matot jos on vähänkään hajua), ruokiin n.10e myös, tästä tulee kyllä lähes 100e/kk, paljon enemmän jos laskee lisäksi myös pari kertaa vuodessa eläinlääkärit ja lisääntyneen sähkön käytön (kun pitää imuroida useammin)
Sulla ei itselläs taida olla anoppia? tai sitten olet iste juuri tuollainen anoppi.Minä uskon, että tuossa on vaan osatotuus siitä, miten hirveä tämä ko. anoppi on. Minulla on kamala anoppi ja aivan syytta haukkuu minu.Olen tosissani yrittänyt olla hänelle kiltti, mutta yli 20 vuoden kokemuksella todennut sen turhaksi.
Jos lasten kuullen puhuisi tuommoisia niin olisin heittäny sen pihalle.
Viesti 15/15 piti mennä vastaukseksi 3/15 mutten osannutkaan toimia oikein ja olen sentään ylioppilas ;)
Ap taitaa olla veljeni vaimo. On niin kitkerä akka, ettei tosikaan. Kuulen jatkuvasti juttuja, mitä äitimme on muka sanonut ja tehnyt. Monet kerrat olen ollut vieressä kuuntelemassa, mitä juttelevat. Mutta kun selkä kääntyy, käly on muuttanut tarinaa kauhumuotoon "hirveä anoppi taas sanoi sitä ja tätä voi kauhea, on se hullu akka"
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:19"]
[/quote]
no joo, mun anoppi joi viskiä kuin omenamehua ennen pääsiäisateriaa, puhui ruoka suussa niin että sitä roiskui kauas ja valitteli, kun naapuritaloon on muuttanut kaksi neekeriä.