Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi laukoi taas läjän aivopieruja pääsiäisaterialla

Vierailija
31.03.2013 |

- kaikki lapset osaavat lukea ja laskea ennen esikoulun alkamista, mutta meidän 5 v on saanut mun sukuni puolesta niin huonot geenit että on oikeastaan puoliksi jotenkin vammainen ja sen todistaa se, ettei ole vielä oppinut lukemaan

- amiksesta valmistumista ei kannata juhlia, koska kaikki amiksesta valmistuneet ovat tyhmiä (taas ne mun suvun geenit, meillä vanhin lapsi valmistuu kaksoistutkinnosta keväällä) eikä kaksoistutkinto ole mikään oikea tutkinto vaan pelkästään amiksen pilaama feikkilukio, sieltä saadun yo-lakin voi kuulemma heittää suoraan jätekaivoon koska sitä ei kukaan työelämässä arvosta

- ihmiset, joilla ei ole omaa kesämökkiä, ei ole mistään kotoisin (meillä ei ole kesämökkiä)

- ihmiset jotka hankkivat lemmikkieläimiä eivät ole vastuullisia henkilöitä koska lemmikeihin satsattu raha on pois lapsiin satsaamisesta (meillä on 2 kissaa, joihin menee yhteensä ehkä 25 euroa kuukaudessa)

Tuossa vaan osapoimintoja. Osa huomautuksista on niin ilkeitä, että meinaa itku päästä. Anoppi on muuten korkeasti koulutettu johtotehtävissä oleva naisihminen ja elävä todiste siitä että noi kaks asiaa eivät tarkoita sivistystä ja hyvää käytöstä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:34"]

Ap taitaa olla veljeni vaimo. On niin kitkerä akka, ettei tosikaan. Kuulen jatkuvasti juttuja, mitä äitimme on muka sanonut ja tehnyt. Monet kerrat olen ollut vieressä kuuntelemassa, mitä juttelevat. Mutta kun selkä kääntyy, käly on muuttanut tarinaa kauhumuotoon "hirveä anoppi taas sanoi sitä ja tätä voi kauhea, on se hullu akka"

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:19"]

Sitä saa mitä tilaa. Mitenkäs itse käyttäydyt anoppia kohtaan? Niinpä. Ei tainnut tulla kerrottua ihan koko totuus....

[/quote]

[/quote]

Minunkin mieheni sisar on samanlainen. En ole kuuna päivänä kuullut hänen anoppinsa sanovan hänelle pahaa, mutta aina on käly kääntämässä, mitä kamalaa piilovittuilua anoppinsa jokainen sana hänen mielestään on.

Vierailija
42/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä? Ei vaan fiksuja. Omalta kurssiltani ja vuotta alemmalta 80% jatkoi korkeakouluun. Osasta kemistejä osasta insinöörejä. Katsottiin olevan hyödyksi opetella käytännön hommia enne yliopistoa, koska siellä ei oikeastaan opeteta kunnolla käytäntöä, itse saa säätää.

Samoin pari tuntemaani ex-Noksun inssiä on aloittanut koulunsa amiksen kautta.

Sukulaistyttö meni lukion jälkeen amikseen 9,8 todistus takataskussa, olisi päässyt mihin vain.

Aika harvassa on nykyään ne tollot amislaiset, eiväthän ne edes pääse amikseen kun niidenkin sisäänpääsyrajat ovat nousseet. Enää sinne ei jouduta vaan päästään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, kurja juttu!

Mikset vain yksinkertaisesti jätä tapaamatta naista? Jos pahoitat mielesi, älä mene. Anna miehesi pitää halutessaan yhteyttä ja lastenne muodostaa oma suhteensa isoäitiinsä, mutta eihän sinun kannata käyttää vapaa-aikaasi noin. Ellei asiallinen palaute mene perille, minä äänestäisin jaloillani.

Vierailija
44/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan perusteella aloittajan anopin kaltaisten anoppien määrä kasvaa tulevaisuudessa potenssiin sata kun av-mammojen pojat avioituvat....

Vierailija
45/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:34"]

Johtavissa asemissa olevat naiset ovat vain harvoin mukavia. Jos he olisivat empaattisia silittelijöitä ja myötäilijöitä, eivät olisi koskaan pääseet siihen asemaan, jossa ovat.

[/quo

Olen päätymässä samaan johtopäätökseen, vaikka en haluaisi. Surullista.

Vierailija
46/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tyhmä, mutta vanhempieni alkoholismin vuoksi menin ammattikouluun toiseen kaupunkiin, jotta pääsin pois sieltä helvetistä. Löysin sieltä "tyhmien" koulusta paljon erittäin fiksuja ystäviä myös. kyllä on ihme paskanjauhajia tämä palsta pullollaan. Myöhemmin olen huvikseen käynyt iltalukiota ja ihmettelen, että mikä siinä nyt on muka niin hienoa ja vaikeeta, että vain fiksut pärjäisivät. Kuka tahansa voi kirjoittaa ylioppilaaksi jos vain vähän viitsii lukea

Vierailija
47/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei halua kutus valmistujaisjuhliin;)

Vierailija
48/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole siitä, että sinä olet päättänyt, että anoppi on ilkeä!

Tuo kaksoistutkinto on kieltämättä iso ongelma oppilaitoksissa, koska siinä ei käy lukiota, mutta voi kirjoittaa ylioppilaaksi. Yleensä ne paperit on aika surkeat eikä niille ole mitään käyttöä.Myös amis tulee käytyä puolilla valoilla siinä ohessa.

Suuri osa lapsista osaa lukea ennen eskaria (siis ei suuriN), joten jos suvussa kaikki muut lapset osaavat paitsi sinun, niin miettisin pari kertaa, miksi se lukemisen herkkyysvaihe teillä ohitettiin huomioitta.

Minä halveksin avoimesti ihmisiä, jotka haluavat "lainata" meidän kesämökkiä, koska heillä ei ole omaa.

Voisin olla anoppisi! Onneksi poika ei löytänyt kaltaisasi.

Vierailija
49/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:45"]

Tyhmiä? Ei vaan fiksuja. Omalta kurssiltani ja vuotta alemmalta 80% jatkoi korkeakouluun. Osasta kemistejä osasta insinöörejä. Katsottiin olevan hyödyksi opetella käytännön hommia enne yliopistoa, koska siellä ei oikeastaan opeteta kunnolla käytäntöä, itse saa säätää.

Samoin pari tuntemaani ex-Noksun inssiä on aloittanut koulunsa amiksen kautta.

Sukulaistyttö meni lukion jälkeen amikseen 9,8 todistus takataskussa, olisi päässyt mihin vain.

Aika harvassa on nykyään ne tollot amislaiset, eiväthän ne edes pääse amikseen kun niidenkin sisäänpääsyrajat ovat nousseet. Enää sinne ei jouduta vaan päästään. 

[/quote]

Paitsi että syksyllä sinne amikseen ei menekään kuin parille linjalle ne, joilla oli loistava todistus. Keskimäärin sinne mennään edelleen reilusti alle 7 keskiarvolla, tavallisin lienee 6.3.

Vierailija
50/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:55"]

Tuo kaksoistutkinto on kieltämättä iso ongelma oppilaitoksissa, koska siinä ei käy lukiota, mutta voi kirjoittaa ylioppilaaksi. Yleensä ne paperit on aika surkeat eikä niille ole mitään käyttöä.Myös amis tulee käytyä puolilla valoilla siinä ohessa.

Suuri osa lapsista osaa lukea ennen eskaria (siis ei suuriN), joten jos suvussa kaikki muut lapset osaavat paitsi sinun, niin miettisin pari kertaa, miksi se lukemisen herkkyysvaihe teillä ohitettiin huomioitta.

Minä halveksin avoimesti ihmisiä, jotka haluavat "lainata" meidän kesämökkiä, koska heillä ei ole omaa.

[/quote]

Samaa mieltä. Aloittajan tulisi katsoa peiliin koska sieltä se vika löytyy.

Vierailija
51/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi ilkeitä ihmisiä, minkä huomaa siitä, kun he arvailevat aivan liian pitkälle ap:n suhdetta anoppiinsa. Mutta toisaalta, ei näillä ilkeillä kivaa elämässään ole.

Vierailija
52/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Onko ollut liian pitkät vapaat vai miten nyt noin provoiluttaa?

Vierailija
53/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Onko ollut liian pitkät vapaat vai miten nyt noin provoiluttaa?

[/quote]

Ei ole provoilua vaan mielipide. Kukaan ei koskaan riitele yksin, vaan riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta. Kun täällä joku valittaa anopistaan, on ihan selvää ja itse asiassa inhimillistä, ettei hän kerro omia huonoja puoliaan tai omaa negatiivista osuuttaan asiaan. Emme me voi tietää kuinka v...mainen aloittaja on ollut aikoinaan anoppiaan kohtaan, mehän tiedämme vain sen mitä meille kerrotaan. Asioissa on AINA monta puolta, täällä se vaan pakkaa unohtumaan.

Vierailija
54/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:37"]

Uskomatonta. Miten nuo keskustelut kokonaisuudessaan menee? Mikä on seuraava repliikki, kun anoppisi on esitellyt ajatuksensa? Ehdotuksiani on alla.

"Loukkaat minua, teetkö sen tahallisesti?"

"Toivoisin, ettet puhuisi lapsenne opinnoista halveksuen."

"Minun on nyt poistuttava, enkä usko, että tapaamme enää tänä vuonna."

[/quote]

Ei sille mene perille normaali keskustelu, enkä usko, että se edes osaa sitä. Olen kyllä poistunut anopilta ja vienyt lapsetkin mukanani, mutta ei se paasatessaan kiinnitä siihen mitään huomiota. Anoppini on kaiken alleen jyräävä tyyppi joka ei ilmeisesti edes halua tietää sitä tosiasiaa, että hänen mielipiteensä ovat loukkaavia. Hän on yksinkertaisesti mielestään aina oikeassa ja kuuro kaikelle muulle.

[/quote]

Tuohan siis kuulostaa AIVAN kuin siltä mun tuntemalta "anopilta"! Normaali keskustelu hänen kanssaan on mahdotonta, hänessä ei ole koskaan vikaa ja hän on aina oikeassa. Nimenomaan aina oikeassa ja kuuro kaikelle muulle. Ikään kuin mitkään hänen uskomuksiaan haastavat kommentit eivät läpäisisi jotakin panssaria laisinkaan, näyttää siltä etteivät ne edes käväise prosessoitavana hänen ajattelussaan. Perusteluja hän ei osaa kertoa mihinkään.

Onko anoppisi myös vahvasti marttyyri? (Esim. loukkaantuu hyvin pienestä eikä kestä eriäviä mielipiteitä: tämä minun tuntemani henkilö saattaa lähteä ovet paukkuen ja jopa tuskaisen, itsesäälisen itkukohtauksen saattelemana pois jos hänen kanssaan erehtyy olemaan neutraalin asiallisestikaan eri mieltä mistään. Omasta mielestään hän on aina niin hyvä kaikille ollut ja häntä vaan sorretaan ja syytetään kaikesta (eri mieltä oleminen on siis henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan vaikka kyse olisi suurin piirtein lempiväristä).

Vierailija
55/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:46"]

Av-palstan perusteella aloittajan anopin kaltaisten anoppien määrä kasvaa tulevaisuudessa potenssiin sata kun av-mammojen pojat avioituvat....

[/quote]

Touché!

Vierailija
56/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Olen monissa asioissa samoilla linjoilla. Meillä on lapset oppineet lukemaan ennen eskaria ja oli kai yleistä muillakin lapsilla. Tästä juteltiin eskarin alussa tapaamisessa ja eskariope piti ihan tavallisena, että lapset lukee ennen eskaria.

Ammattilukio on este joihinkin jatko-opiskelupaikkoihin, jos hakijana on oikean lukion käynyt. 

Ja kesämökki. Jos ei ole kesämökkiä, ei lainailla toisten mökkejä. Säästettään rahat siihen ja sillä selvä.

Onneksi et ole miniäni.

[/quote]

Vierailija
57/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:08"]

Ei ole provoilua vaan mielipide. Kukaan ei koskaan riitele yksin, vaan riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta. Kun täällä joku valittaa anopistaan, on ihan selvää ja itse asiassa inhimillistä, ettei hän kerro omia huonoja puoliaan tai omaa negatiivista osuuttaan asiaan. Emme me voi tietää kuinka v...mainen aloittaja on ollut aikoinaan anoppiaan kohtaan, mehän tiedämme vain sen mitä meille kerrotaan. Asioissa on AINA monta puolta, täällä se vaan pakkaa unohtumaan.

[/quote]

Sä et mitä ilmeisimmin ole tavannut luonnevikaista ihmistä. Se on sun onnesi. Normaalien ihmisten keskuudessa tuo pitää paikkansa, että riitelyyn tarvitaan kaksi. Piikittelemiseen, mollaamiseen ja toisen itsetunnon polkemiseen tarvitaan vain se yksi kusipää. Tietenkin sitten polkemisen kohteena olevan tulee yrittää vaikuttaa asiaan niin ettei anna polkea itseään (ai niin mutta sittenhän se varmaan olisi jo sitä riitelyä). Onhan ap käsittääkseni pyrkinytkin siihen ettei ole anopin kanssa hirveästi tekemisissä.

Mua ei tarvitse opastaa vuorovaikutusasioissa, mulla on koulutus sille alalle. Valitettavasti asia on niin, että kaikkiin ihmisiin ei minkäänlainen vuorovaikutus auta, kun he eivät itse kykene normaaliin vuorovaikutukseen. Mä kyllä edelleen uskon, että vaan provoilet tai sitten olet aika naiivi etkä ole kohdannut oikeasti mahdottomia persoonia.

Vierailija
58/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:45"]

Voi AP, kurja juttu!

Mikset vain yksinkertaisesti jätä tapaamatta naista? Jos pahoitat mielesi, älä mene. Anna miehesi pitää halutessaan yhteyttä ja lastenne muodostaa oma suhteensa isoäitiinsä, mutta eihän sinun kannata käyttää vapaa-aikaasi noin. Ellei asiallinen palaute mene perille, minä äänestäisin jaloillani.

[/quote]

Tuossa kannattaa kuitenkin muistaa, että anoppi saattaa mustamaalata miniää lapsenlapsilleen. Näin ainakin tässä mun tuntemassa tapauksessa. Mä olin se lapsi, jolle tämä ihminen aina vuodatti miten tyhmä ja huono ja kaikin tavoin ala-arvoinen ihminen hänen miniänsä on. Taisipa huorakin olla kun oli vain amis, tämä miniä siis.

7

Vierailija
59/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:13"]

Tuohan siis kuulostaa AIVAN kuin siltä mun tuntemalta "anopilta"! Normaali keskustelu hänen kanssaan on mahdotonta, hänessä ei ole koskaan vikaa ja hän on aina oikeassa. Nimenomaan aina oikeassa ja kuuro kaikelle muulle. Ikään kuin mitkään hänen uskomuksiaan haastavat kommentit eivät läpäisisi jotakin panssaria laisinkaan, näyttää siltä etteivät ne edes käväise prosessoitavana hänen ajattelussaan. Perusteluja hän ei osaa kertoa mihinkään.

Onko anoppisi myös vahvasti marttyyri? (Esim. loukkaantuu hyvin pienestä eikä kestä eriäviä mielipiteitä: tämä minun tuntemani henkilö saattaa lähteä ovet paukkuen ja jopa tuskaisen, itsesäälisen itkukohtauksen saattelemana pois jos hänen kanssaan erehtyy olemaan neutraalin asiallisestikaan eri mieltä mistään. Omasta mielestään hän on aina niin hyvä kaikille ollut ja häntä vaan sorretaan ja syytetään kaikesta (eri mieltä oleminen on siis henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan vaikka kyse olisi suurin piirtein lempiväristä).

[/quote]

Tämä siis myös 7.

Vierailija
60/84 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko etsiä toinen lomanviettopaikka perheelle ja toivottavasti miehesi ei ole oppinut samanlaista käytöstä äidiltään, koska sitten sinä olisit pulassa. Joskus anopin on vaikea luopua pojastaan ja on siksi ilkeä miniälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi