Minkä mysteerin haluaisit ratkeavan?
Jos saisi valita yhden mysteerin (katoaminen/murha tai vaikka pyramidien arvoituksen) mikä ratkeaisi, mikä se olisi? Itse en osaa päättää Madeleine Mccannin ja Bodomin väliltä..
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Madeleinen tapaus, Ulvilan surma ja universumin synty.
Ulvilan surmaa tosin ei tarvitse edes "ratkaista", sehän on aivan päivänselvä juttu. Auer on syyllinen.
Mies32vuotta kirjoitti:
Onko elämällä oikeasti joku tarkoitus, vai onko elämä ylipäätänsä vaan joku outo vahinko universumissa? Onko elämää muualla maailmankaikkeudessa? Jopa meidän aurinkokunnassa? Jopa Marsissa tai kuussa? Vai onko tämä meidän ns. elämä vaan jonkun super kehittyneen lajin simulaatio/peli, jonka ovat pistäneet pystyyn ajan kuluksi? Vai olemmeko sittenkin koko universumin älykkäin laji? Onko muita universumeja? ...
Otapa ne lääkkeesi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mainittu malesialaiskone on jo ratkennut, pilotin itsemurha ja koneenkappaleita löyty jo merestä.
JFK:n ampu Lee Harvey Oswald.
Raisa katosi Multisillan metsiin jonne meni ulkomaalaisten kanssa taksissa.
Bodomin tekijä elää ja kaikki tietää ja arvaa kuka se on.
Ristikankareen jälket johtaa perhepiiriin.
Ei nää mitään mysteereitä enää oo!
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä djatlovin solan onnettomuudessa todella tapahtui?
Tässä videossa on hyvin spekuloitu ja itse uskon tähän teoriaan vahvasti.
linkki ei tullut jostain syystä jos nytVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä djatlovin solan onnettomuudessa todella tapahtui?
Tässä videossa on hyvin spekuloitu ja itse uskon tähän teoriaan vahvasti.
Minua kiinnostaisi tietää, onko jotain yliluonnollista todella olemassa. Paljon on olemassa tarinoita, jopa moni ihminen omasta tuttavapiiristäni on kertonut niitä. Silti suhtaudun aiheeseen skeptisesti. Tavallaan uskon, tavallaan en. Haluaisin itse kokea jotain yliluonnollista, niin kauan kuin omakohtaista kokemusta ei ole, en täysin siihen usko.
Vierailija kirjoitti:
Isdalin nainen, Norjasta vuonna 1970 löytynyt tuntemattoman naisen ruumis. Kukaan ei tunnu tietävän, kuka tuo ihminen oli. Tapaukseen liittyi kaikenlaista eriskummallista ja salaperäistä: nainen kirjautui eri hotelleihin eri nimillä, hänen matkatavaroistaan löytyi useita peruukkeja ja eri maiden valuuttaa sekä vaatteista oli poistettu laput ja merkit. Joku tietää jotain mutta ei kerro. Naisen on epäilty olleen vakooja.
No vielä kyselet Mossadin akkahan tuo :)
Vierailija kirjoitti:
Amelia Earhartin katoaminen.
Sehän on jo selvinnyt. Guuglaa ”Amelia Earhart found”.
Ufo"mysteeri" yleensäkin. Kaikki CIA:n ja usan puolustusvoimien ufotiedot julkiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainittu malesialaiskone on jo ratkennut, pilotin itsemurha ja koneenkappaleita löyty jo merestä.
Mitä tarkoitat?
Kerran alapeukutat kommenttiani, niin kerro toki oma teoriasi, kuka tämä elossa oleva Bodomin tekijä on.
Mikä aiheutti massiivisen Bloop-äänen meressä 1997 Etelä-Amerikan rannikolla Antarktiksesta pohjoiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Kerran alapeukutat kommenttiani, niin kerro toki oma teoriasi, kuka tämä elossa oleva Bodomin tekijä on.
Edelleen vaan alapeukkua kommentilleni, mutta ei perusteluja. :D
Mulle se olis Madeleine McCann. Niin kutkuttaisi tietää mitä oikeasti tapahtui.
WTC 9/11 & salaliittoteoriat olisi toinen kiinnostava.
Tarkoitus ei ollut että tuutte selittämään ”no täähän on selvä, x sen teki” koska teidän mielipide ei ole fakta. Joten älkää dissailko ja pilatko mielenkiintoista ketjua, asiallisesti voi kertoa oman mielipiteensä johonkin ”mysteeriin” , mutta annetaan meidän ihmetellä ja vaihtaa ajatuksia 😌
Voynischin käsikirjoitus; kuka sen teki, miksi ja mistä se kertoo.
Ja uskontojen kertomukset taivaista tulleista jumalista jne, mistä ne ovat saaneet alkunsa.