Jos lähtisin iltalenkille ja katoaisin mieheni ei varmasti osaisi kuvailla asuani poliiseille! Tai muutenkaan ulkonäköäni. Entäs teidän
Kumppanit? Oma olisi että "öö.. sillä oli housut ja takki. Punainen tukka ei mikään hirmu pitkä".
Kommentit (19)
"Eeen minä nyt muista milloin näin sen viimeeksi.. sillä on sellainen punainen pyörä en minä merkkiä tiedä.. semmoinen ruskea tukka.. ei musta kun semmoinen..ja silmälasit.. no en minä nyt muista minkä väriset ja onko ne pyöreät vai soikeat!"
No en osaisi kyllä minäkään kuvailla mieheni lenkkivarusteita ellen kävisi läpi mitä on pyykkikorissa pesuun menossa ja tsekkaisi kuivumassa olevia jne. ja silti varmaan kertoisin väärin ja päällä tällä kertaa oleva takki olisikin kirjava eikä tummansininen..
Toki ulkonäköä osaisin kuvailla, mutta toisaalta kun hän on ihan tavismies niin eipä ole kerrottavaksi mitään huomiota herättävää ominaisuutta.
Vierailija wrote:
Ai se on lähtenyt jonnekin? Enpä ole huomannut kun koirakin on tuossa petillään. Minneköhän on nyt mennyt,kauppaan varmaan. Ai kadonnut? No auto on Volvo S 80 1,8 viininpunainen harmailla nahkapenkeillä. Ai minkälaiset vaatteet oli yllä? No jotkut tummat varmaan,voi olla vaaleatkin,en ole niin seurannut. Ai hiukset? Varmaan vaaleat,ainakin oli sellaiset vaaleat joskus nuorena.
😅😅😅
Mieheni antaisi katmean passikuvani ip-lehtien käyttöön. Siellä se koko karmeus olisi koko kansan nähtävillä kymmennillä.kaksoisleuilla ja turvonneine kasvoineen 😅.,
Mistään vaatteista sillä ei olisi mitään hajua. Tuskin yietäisi silmien väriäkään tai ikää ilman passista lunttaamista 🤣. Poissaolonkin huomaisi vasta ehkä myöhään illalla.
Keski-ikäinen rupsahtanut nainen. Musta toppatakki, maantienväriset hoitamattomat hiukset, harmaat toppahousut, Kuomat jalassa ja heijastinvaljaat. Päässä itse virkattu kulahtanut myssy.
Ööööö tuota, vaimoko, isompi se on kuin ennen, liekö vähän lihonnut
Mihin sitä ulkonäön kuvailua tarvitsee kun 100% varmasti miehellä on kuva sinusta.
Vierailija wrote:
Mihin sitä ulkonäön kuvailua tarvitsee kun 100% varmasti miehellä on kuva sinusta.
Hääkuva
Kuvailisi sen näköisenä kuin on tavattu yli 30 v sitten ja pyytäisi soittamaan jos voisin poiketa kaupassa tullessani.
On sillä varmaan joku kuva takaapäin jos olen sattunut tielle kun on kuvannut jotain muuta esim autoa
Siideriporsaita on niin paljon, että siinä on aika vaikea kuvailla, kun mätsi osuu joka toiseen vastaantulijaan. Turhauttaa poliisia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hääkuva
Josta ei tunnista kumpaakaan ja poliisitkin toteaa, että ei me tehdä jonkun sukulaispariskunnan kuvalla yhtään mitään vaan tarvittaisiin kuva kadonneesta..
Vaatetuksesta ei olisi mitään hajua jos pitäisi kuvailla lenkille lähtenyttä vaimoa, enkä todellakaan pysty päättelemään kotiin jääneistä vaatteista mitä puuttuu. Pituuden osaisin kertoa, samoin painon osapuilleen (+-10kg), hiusten värin ja pituuden. Eikä kyllä olisi antaa kovin tuoretta kuvaakaan, ne ovat kaikki hänen puhelimessaan. Viitisen vuotta sitten otettu passin kuva saisi kelvata.
Vierailija wrote:
Keski-ikäinen rupsahtanut nainen. Musta toppatakki, maantienväriset hoitamattomat hiukset, harmaat toppahousut, Kuomat jalassa ja heijastinvaljaat. Päässä itse virkattu kulahtanut myssy.
Tässä kysyttiin miehesi kuvailua sinusta, ei omaa kuvailuasi.
"En mä tiedä, on sillä sininen takki,. vai olikohan se musta? joo, mustia huppareita käyttää kotona. Ruskeat hiukset, tai ainakin joskus värjäsi kotons,siinä väripakkauksessa on jonku naisen kuva jolla on ruskeat hiukset. Lyhyt on kyllä, mua silleen johonki rintakehään asti. Ei aavistustakaan millaset kengät,varmaan lenkkarit. Jos näätte, niin viititekö sanoa että kahvi on lopussa."
Vierailija wrote:
Onneksi ei sentään ole isoja tatuointeja tai nenärengasta.
Uskon että osaisi kuvailla minut kun on tarkka omastakin ulkonäöstään ja pukeutumisestaan. Pystyisi päättelemään mikä ulkotakki ja jalkineet puuttuisivat eteisestä ja onko käsilaukku matkassa.
Vierailija wrote:
Uskon että osaisi kuvailla minut kun on tarkka omastakin ulkonäöstään ja pukeutumisestaan. Pystyisi päättelemään mikä ulkotakki ja jalkineet puuttuisivat eteisestä ja onko käsilaukku matkassa.
Tuollain joutuisi pääepäilyksi ja tuomittaisiin murhasta vaikka sinua ei koskaan löydettäisi
Ai se on lähtenyt jonnekin? Enpä ole huomannut kun koirakin on tuossa petillään. Minneköhän on nyt mennyt,kauppaan varmaan. Ai kadonnut? No auto on Volvo S 80 1,8 viininpunainen harmailla nahkapenkeillä. Ai minkälaiset vaatteet oli yllä? No jotkut tummat varmaan,voi olla vaaleatkin,en ole niin seurannut. Ai hiukset? Varmaan vaaleat,ainakin oli sellaiset vaaleat joskus nuorena.