Tietääkö facebook kenen kanssa olen ollut sängyssä?
Kontaktilistan (se ylempi lista, jossa näkyy aktiiviset käyttäjät) ensimmäisenä oli kaksi, joiden kanssa olen tosin ollut ihan oikeassa suhteessa ja jutellaan yhä paljon, mutta nyt siihen ilmestyi kolmanneksi tyyppi kenen kanssa päädyin sänkyyn pari viikkoa sitten.
Ollaan koulukavereita, joten fb-kavereita ollaan oltu jo vuoden verran, mutta ikinä en ole häntä nähnyt tossa "yleisissä kontakteissa", en ole ikinä etsinyt häntä facesta tai edes jutellut messengerin kautta...
Kommentit (18)
Tietää. Niillä on kamera sun toosassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä chattia vai mitä?
Voiko siinä muka olla muita, kuin kaverilistalla olevia?
Juu, chattiä. Ja siis tää tyyppi on mun kaverilistalla, mutta nyt se on pompsahtanut noiden sekaan, kenen kanssa juttelen aktiivisesti!
Ei Facebook voi mitenkään tietää, oletko harrastanut seksiä vai nyplännyt pitsiä kenenkin kanssa. Mistä se mielestäsi sen saisi tietää? Olet varmaan käynyt hänen profiilissaan tai tykännyt kuvista.
Tietää, jos pidät facessa jotain panolistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sijaintitietojen perusteella?
Juu. Paikannettu samaan sänkyyn.
Jos sulla on sijaintitiedot päällä niin sulle näytetään lähistöllä olleita ihmisiä, jos niilläkin on sijaintitiedot päällä.
Ehdotin miehelle kesälomamatkaksi Draculan linnaa Transylvaniassa. Ei siis enempää tietoa linnasta ja taustoista. Mies etsi omalla kännykällään tietoa kyseisestä kohteesta. Itse en ole lähdössä.
Seuraavana päivänä Facebook ehdotti minulle Romaniaan matkustamista jollain mainosvideolla...??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko siinä muka olla muita, kuin kaverilistalla olevia?Juu, chattiä. Ja siis tää tyyppi on mun kaverilistalla, mutta nyt se on pompsahtanut noiden sekaan, kenen kanssa juttelen aktiivisesti!
Ehkä se käy sun profiilissa usein! Tai sinä hänen.
Mullakin siinä kärjessä keikkuu kaikki viime vuosien ja tulevat panokaverit, jos ne on online. Sitte hyvät kaverit. Sitte sukulaiset ja vaimo. Sitte muut tuttavat. Jostain se vaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sijaintitiedot päällä niin sulle näytetään lähistöllä olleita ihmisiä, jos niilläkin on sijaintitiedot päällä.
Tämä ei pidä paikkaansa. Muuten siinä pitäisi vaihtua jatkuvasti tuntemattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelin. En ole kyllä koskaan nähnyt siinä ketään muita kuin fb-kavereitani ja joitain muita seuraamiani tahoja.
Ei se sentään mikään moraalinvartija ole:)
Vierailija kirjoitti:
Ei Facebook voi mitenkään tietää, oletko harrastanut seksiä vai nyplännyt pitsiä kenenkin kanssa. Mistä se mielestäsi sen saisi tietää? Olet varmaan käynyt hänen profiilissaan tai tykännyt kuvista.
Tää on juuri se, miksi ihmettelin - kun en ole edes vieraillut hänen profiilissaan saati tykkäillyt mistään! Eikä sekään ole ainakaan tykännyt mun julkaisuista. Ajatellut olen kyllä paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Tietää. Niillä on kamera sun toosassa.
Jaa. Facebookillako on laillinen erivapaus tehdä "aksut"?
Vierailija kirjoitti:
Ei se sentään mikään moraalinvartija ole:)
Ei, mutta kyylä.