Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko homeilma työpaikalla aiheuttaa masennusta?

Vierailija
31.03.2013 |

Työhuoneessani on sisäilmaongelma, moni ei pysty olemaan siinä huoneessa ollenkaan alkamatta yskiä ja niiskuttaa. Minulla ei ole mitään fyysisiä oireita vielä ollut, mutta olen olen koko ajan enemmän ja enemmän alamaissa. Töissä on vaikeaa saada aikaiseksi, koska mikään ei enää tunnu kivalta. Haluaisin pääasiassa vain nukkua. Olo on tahmainen ja hidas. 

Elämässäni on kyllä muutenkin aika kiireistä, mutta normaaleista ruuhavuosista on kuitenkin kyse. Ei mitään poikkeuksellisen kuormittavaa. Olenkin alkanut miettiä, voiko sisäilmaongelma vaikuttaa mielialaani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muilla kokemuksia?

Vierailija
2/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta en tiedä, mutta itse tarvitsen aina päiväunia, jos olen ollut töissä homeisessa paikassa. Muina rasittavinakaan päivinä en sammu samaan tapaan. Ja päiväunen tarve ei ole siis mikään sellainen "pitäiskö mennä nukkumaan" vaan sammun vaikka istualleni hometilassa työskenteelyn jälkeen.

homealtistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töissä nykyisin tosi usein sellanen olo, ettei ajatus liiku. Saatan jäädä vain istumaan ja tuijottamaan, ihan tavallisten työtehtävien suorittaminen tuntuu kovalta ajatustyöltä. Saatan mennä maanantaina tarmoa puhkuen töihin ja puoleen päivään mennessä olen aivan lannistunut ja poikki. Olen miettinyt, olenko masentunut, mutta en keksi kuitenkaan mitään varsinaista syytä, miksi olisin. Aloin miettiä, jos syy olisikin jossain muualla kuin pääni sisällä. Tosi moni kuitenkin reagoi huoneessani hyvin voimakkaasti. ap

Vierailija
4/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi