Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä lopetit karppauksen?

Vierailija
31.03.2013 |

-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun syitä:

- en laihtunut sillä, ellen samalla laskenut kaloreita ja rajoittanut syömistä

- unentarve lisääntyi, tuli väsyneempi olo

- hiki ja pissa alkoi haista vahvalta

- iho huononi

- juokseminen jota harrastan kävi vaikeammaksi, meni lihakset maitohapoille ja hengästytti nopeammin kuin yleensä

Vierailija
2/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin opiskelemaan uutta alaa, ja saan joka päivä koulussa yhden ilmaisen aterian. EI ole karppivaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ruoanlaitto ei kiinnostanut ja olisi pitänyt jatkuvasti vääntää omia eväitä tai ostaa kalliita pähkinöitä/lihoja. Paljon helpompaa ottaa pala leipää kuin alkaa paistelemaan munakkaita. Lisäksi en pidä kesäkurpitsasta, munakoisosta ym. karppauksen "peruskasviksista" enkä välittänyt esim. kukkakaalimuusistakaan yhtään.

Vierailija
4/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään tuo kukkakaalimuusi olisi mulle riittävä syy olla aloittamatta karppausta. Kuulostaa yököttävältä![quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:54"]

Koska ruoanlaitto ei kiinnostanut ja olisi pitänyt jatkuvasti vääntää omia eväitä tai ostaa kalliita pähkinöitä/lihoja. Paljon helpompaa ottaa pala leipää kuin alkaa paistelemaan munakkaita. Lisäksi en pidä kesäkurpitsasta, munakoisosta ym. karppauksen "peruskasviksista" enkä välittänyt esim. kukkakaalimuusistakaan yhtään.

[/quote]

Vierailija
5/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:07"]

Jo pelkästään tuo kukkakaalimuusi olisi mulle riittävä syy olla aloittamatta karppausta. Kuulostaa yököttävältä![quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Mun mies myös jonkun aikaa karppasi ja sillä oli vielä kaameammat ruoat. Jotain Heikkilän kirjaa se noudatti, siellä oli ohjelma miten syödään. Esim.eväslounas-ateria saattoi olla raastettua kaalia ja purkillinen sardiineja, hyi helvetti! Ja tosiaan päivälliseksi tyyliin kukkakaalisosetta ja pihvi. Parin kuukauden jälkeen mies luovutti kun luvattua laihtumista tai olon paranemistakaan ei tullut.

Vierailija
6/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkausinnon puuttuminen. Jaksoin kokata niin kauan kun olin lapsen kanssa kotona. Kun alotin työt ja jäin yksinhuoltajaksi, kotitöitä oli mun vastuulla enemmän kuin aiemmin, joten jostain oli luovuttava ja se oli jokapäivänen ruuan laittaminen. Jos olin unohtanut tehdä eväät töihin, ei kaupasta löytynyt karppivaihtoehtoa. Edelleen silloin kun teen kotona ruokaa, pyrin tekemään sen vähähiilarisena. Aina se ei onnistu, kun koko perheelle kuitenkin pitäs olla sama ruoka, kun en jaksa montaa erilaista väsätä, siinä yhdessäkin on ihan tarpeeksi.

Karpatessa kyllä laihduin ja olo oli parempi. Aika ja mielenkiinto ei vaan yksinkertaisesti riitä sellaiseen ruokatietouteen ja kokkaamiseen kuin mitä täysipainoinen karppaaminen vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän