Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppu kesäaikapelleilylle:

Vierailija
31.03.2013 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:13"]

Kirjoitan heti, jos valtiovalta lupaa jäädä ikuiseen kesäaikaan. Tai kelloja vois siirtää silloin kesään päin enemmänkin. Olis ihanaa kun olis syksyllä ja talvellakin vielä työajan ulkopuolella valoisaa.

[/quote]

Ehkä kuitenkin tottelemme Aurinkoa, sillä se on aika vanha ja viisas. Suomen normaaliaika UT+2 on tasan oikea aika noin Joensuun pituusasteella. Eli päivä on korkeimmillaan klo 12. Nyt kesäaikana läntisin Suomi on lähes 1,5 tuntia väärässä ajassa, kun keskipäivän hetkellä kello on jo noin  13.30.

Vierailija
22/23 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:22"]

heh heh, olipa taas niin tyypillinen aaveevastaus

Jos on tehty tutkimuksia, että sydänkohtaukset lisääntyvät kesäajan myötä, palstamamma vastaa, että ei oo mun ongelma, kun minä tykkään kesäajasta. 

[/quote]

On se käsittämätäntä tosiaan, että ihmiset ei osaa silti nukkua sitä tuntia.

Mutta miksi tosiaan sun ongelmat olis mun ongelma? Itse en ole nukkunut kokonaisia öitä 10 vuoteen, mutta en mä sitä silti sun ongelmaks pukkaa. Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:22"]

heh heh, olipa taas niin tyypillinen aaveevastaus

Jos on tehty tutkimuksia, että sydänkohtaukset lisääntyvät kesäajan myötä, palstamamma vastaa, että ei oo mun ongelma, kun minä tykkään kesäajasta. 

[/quote]

On se käsittämätäntä tosiaan, että ihmiset ei osaa silti nukkua sitä tuntia.

Mutta miksi tosiaan sun ongelmat olis mun ongelma? Itse en ole nukkunut kokonaisia öitä 10 vuoteen, mutta en mä sitä silti sun ongelmaks pukkaa. Elämä on.

[/quote]

Ne sydänvaivaiset kuolisivat muutenkin suunnilleen samaan aikaan, ellei kellonsiirtoon niin sitten siihen kun joku kiilaa kaupan liukuportaissa tai anoppi tulee sisään omilla avaimillaan ja se stressaa.