Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin yhdessä tilaisuudessa liittyen työnhakuun ja sain vaan negatiivista palutetta.

Vierailija
20.03.2019 |

Kaikki mitä sanoin oli jotenkin väärin ja muut arvostelivat mua. Ei yhtään positiivista asiaa saanut kuulla.
Muutenkin rankkaa koittaa jaksaa töissä kun työttömyys edessä. Olin itku kurkussa koko tilausuuden ja olen edelleen. Tekis mieli mennä vaan kotiin, mut töihin pitää vielä raahautua.

Taas tuli todistettua se et olen p***a ja huono enkä osaa mitään. Tekis mieli luovuttaa ja heittää hanskat tiskiin. En tule enää ikinä saamaan mitään työtä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli ei vie eteenpäin. Jos muilla oli tilaisuudessa sama tilanne, että ovat työttömiä tai menettämässä työnsä, niin oman erityisaseman korostaminen on muiden mielestä varmasti ärsyttävää. Katse peiliin.

Vierailija
2/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tiedät, missä olet hyvä. Keskity hyviin puoliisi.

Miesi saamaasi palautetta. Jos siinä oli jotain totta, niin yritä parantaa kyseisiä puolia.

Uskon, että sait myös hyvää ja kannustavaa palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesi saamaasi palautetta. Jos siinä oli jotain totta, niin yritä parantaa kyseisiä puolia.

Kaikki oli huonoa...en osannut sitä tätä ja tuota ja kaikki saivat vaan huonon kuvan (tämä ihan sanottiin).

Kaikkea pitäis parantaa...eikä ole nyt jaksamista siihen enkä edes osaa kun ei kukaan auta ja kerro miten.

Ap

Vierailija
4/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli huonoa...en osannut sitä tätä ja tuota ja kaikki saivat vaan huonon kuvan (tämä ihan sanottiin).

Kaikkea pitäis parantaa...eikä ole nyt jaksamista siihen enkä edes osaa kun ei kukaan auta ja kerro miten.

Ap

Kysy. Aloittaisin esimiehestä.

Voi olla, että olet väärällä alalla ja sopisit paremmin jollekin toiselle alalle. Tee TE-toimiston testejä.

Vierailija
5/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysy. Aloittaisin esimiehestä.

Voi olla, että olet väärällä alalla ja sopisit paremmin jollekin toiselle alalle. Tee TE-toimiston testejä.

Esimiehellä ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa. Hänhän on ollut mukana päättämässä mun potkuista.

Testejä olen tehnyt ja ehdotetaan aloja johon tarttis 5-10v koulutus ja siihen ei nyt ole ajallisesti mahdollisuutta koska dit en varmanakaan pääse töihin.

Tuskin pääsen nytkään.

Ap

Vierailija
6/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiinko palaute kahden kesken vai muiden läsnäollessa?

Vierailija
7/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettiinko palaute kahden kesken vai muiden läsnäollessa?

Ihan siinä muiden läsnäollessa. Osallistujat antoi myös palautetta toisilleen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi