Kysymys henkkamaukan ko'oista
Pitääkö H&M:n vaatteissa nuo koot suunnilleen paikkansa? Eli onko 40 oikeasti 40 vai isompi tai pienempi? Ajattelin tilata yhden mekon, kun en jaksaisi mennä kauppaan asti, mutta ei huvittaisi palautellakaan. Joskus pari vuotta sitten ostin ko. kaupasta yhden t-paidan, joka oli mun mielestä isompi kuin koko antoi ymmärtää.
Sori jos otsikossa on kirjoitusvirhe. En tiedä, miten sanaa koko pitäis taivuttaa =O
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on pienempiä. Sovittamalla se selviää.
OK. Sovittamalla tietysti selviää, mutta olis kiva, jos osuisi oikea koko, ettei tarvis palautella.
ap
Joissain koissa L on mulle liian pieni, joissain taas xs on kunnon teltta. Ei mitään järkeä noissa koissa.
Vierailija kirjoitti:
Joissain koissa L on mulle liian pieni, joissain taas xs on kunnon teltta. Ei mitään järkeä noissa koissa.
Harmi, etenkin verkosta tilatessa.
ap
Varmaan iso osa asiakkaista ei palauta hutiostoksiaankaan. Sehän sopii kauppiaalle...
En sano mitään itse aiheeseen, mutta olipa kiva nähdä oikea taivutusmuoto koko-sanasta! :)
Riippuu varmaan myös asiakkaiden i'istä ja vaa'an lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Tai onko selluliittiä rei'issä.
Kannattaa tilata sama vaate kahdessa tai tilanteesta riippuen jopa kolmessa koossa, joista sitten valitsee sen sopivan. Ei se palauttaminen ole iso vaiva ja saat varmasti sopivan vaatteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on suu nau'ussa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne tarvittaessa rei'ittää.
Kyllä sen liu'usta tuntee, jos on oikea koko.
Riippuu ehdottomasti ranteessa olevan tiu'un merkistä, sopiiko H&M:n vaate siihen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen liu'usta tuntee, jos on oikea koko.
Paitsi jos on tehty niin raa'asta kankaasta, ettei liu'u.
Loistava ketju. Onkohan Bordeaux'ssa samat koot kuin Suomessa?
Muista sitten ottaa naisten koko, ettei kukaan kutsuisi Sir'iksi.
Jos on tonnikei'un kroppa, kannattaa tilata vain isointa ko'oa.
Yleensä ne on pienempiä. Sovittamalla se selviää.