Vittu mitä temppuilua
Lapsi 1 v 8 kk.
Äiti yrittää syöttää. Ei saa syöttää. Äiti sanoo lapselle, että syö sitten itse. Lapsi leikkii ruoalla eikä syö. Äiti sanoo lapselle ääntä korottaen, että ruoalla ei leikitä ja jos sillä leikitään, niin se lähtee kohta pois... Ja niin ruoka lähtee pois, koska se ei kelpaa, vaikka tilaisuus on annettu. Lapsi alkaa itkeä. Nytkö se kelpaisi!? On nälkä? Ei ole nälkä? Paska ruoka? Syön sen sitten itse, jos ei lapselle kelpaa. Lapsi alkaa kaivaa ruokaa äidin suusta. Äitiiii! Ei saa syödä mun ruokaa. Se on mun!!! Yyyyhyyyy! Voi ei, sinne meni ja upposi jo! Sori lapsi-kulta, myöhästyit. Sul oli tsäänssi syödä tämä herkku viimeisen 10 minuutin aikana, mutta itse päätit olla syömättä ja panit vastaan. :D
Anna, anna, anna! Äiti antaa. Ei saa antaa, pois, pois, pois. Äiti ottaa pois. Yyhyyyyyyy!!!!! Ei saa antaa, ei saa ottaa. Jos annan, pitää ottaa pois. Jos otan, pitää antaa. (sovella tätä mihin tahansa esineeseen)
Äitii, ota syliin. Äiti ottaa syliin. Ei oo kivaa sylissä, tahtoo pois. Yyhyy. Äiti päästää pois sylistä. Yyhyyy. Ei oo hyvä siellä, ei oo hyvä täällä.
Kommentit (2)
Koita vaan jotenkin selvitä hengissä, ei tohon oikeen muu auta kuin aika... Meillä alko elämä voittaa vasta kun lapsi täytti 5 vuotta!
Teen susta lastensuojeluilmoituksen.