mä en tiedä selviydynkö kellojen siirrosta
mä pelkään sydänkohtausta tai jotain maksakirroosia, uutisissa peloteltiin että se on hyvin vaarallista ja voi pilata koko kesän, apua
Kommentit (15)
Millaisia oireita Sinulla on ollut aiempina vuosina?
Entä ruotsin risteily? Selviätkö siitä? Tai vielä pidempi matka - vaikka Thaimaahan...?
Onko sulla ap paljon kelloja siirrettävänä? Jotain isoja kaappikelloja vai? Onko hissiä käytössä, joudutko ponnistelemaan paljon niiden siirrossa? Saisitko talkooapua? En osaa enempää neuvoa, mutta pahalta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:52"]
Millaisia oireita Sinulla on ollut aiempina vuosina?
Entä ruotsin risteily? Selviätkö siitä? Tai vielä pidempi matka - vaikka Thaimaahan...?
[/quote]
just Thaimaassa mä sain sen maksakirroosin ja lääkäri sanoi että johtuu aikaerosta.
Mulla on helppo keino tähän.
Pidä kellot entisellään. Heräät vain tunnin myöhemmin ja menet nukkumaan tunnin myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:54"]
Onko sulla ap paljon kelloja siirrettävänä? Jotain isoja kaappikelloja vai? Onko hissiä käytössä, joudutko ponnistelemaan paljon niiden siirrossa? Saisitko talkooapua? En osaa enempää neuvoa, mutta pahalta kuulostaa.
[/quote]
on,on,ei,kyllä,en,ok,aivan ja kiitos
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:49"]
Miksi sä teet pilaa vakavalla asialla?
[/quote]
en todellakaan pilaile, vaan pelkään
Olisi kiva testata jonkun kesäaikaurputtajan kanssa, mitä tekisi jos saisi ilmaisen Thaimaan matkan. Jättäisi varmaan lähtemättä - not.
Vähän asian vierestä 9, mutta luuletko että jokainen ihminen haluaa lähteä Thaimaahan, jos saa ilmaisen matkan? Minä en suostuisi lähtemään, vaikka maksettaisiin.
Kesäaikaurputtajat vois pistää lentokoneeseen lentämään päivämääränrajan yli edes takas muutamaan kertaan ja kysyä "onks tukka hyvin, näkyyks kello? "
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 19:09"]
Kesäaikaurputtajat vois pistää lentokoneeseen lentämään päivämääränrajan yli edes takas muutamaan kertaan ja kysyä "onks tukka hyvin, näkyyks kello? "
[/quote]
on tosiaa ovelaa kun lentää tahitilta aussiin, lähto sunnuntai iltana, ja laskeutuminen tiistaina, vaikka lento on vaan n 9h
Niin. Kyllähän normaali ihminen tuosta kellonsiirrosta selviää. Totaalisen turhaahan se on toki. Että jos joku tästä aiheesta kansalaisaloitteen tekisi, niin allekirjoittaisin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 19:23"]
Niin. Kyllähän normaali ihminen tuosta kellonsiirrosta selviää. Totaalisen turhaahan se on toki. Että jos joku tästä aiheesta kansalaisaloitteen tekisi, niin allekirjoittaisin.
[/quote]
voi hyvä pyhä jeesus
ei voi aikaerosta tulla maksakirroosia, aivan saletti
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00044
Joudun heräämään aamuisin töihin 5.30, ja tuntia aikaisemmin herääminen on tuskaa koko kesäajan. Ei voi mitään. On olemassa kansalaisaloite kesäajan poistamisesta, https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3
Käykää ihmeessä allekirjoittamassa.
Miksi sä teet pilaa vakavalla asialla?