Laser-hoidot iholle
Olen yrittänyt löytää kokemuksia ihon laser-hoidoista ryppyjä vastaan, mutta niitä ei tahdo löytyä. Onko kenelläkään kokemusta? Haluaisin siloitella silmien alueen ryppyjä, jotka vaivaavat minua hirvittävästi, koska vanhentavat minua vuosia. Tiedän, että toisten mielestä se on turhamaista. Minä olen sitä mieltä, että kerran täällä vain eletään ja jos jonkin asian voi korjata, niin miksipä ei.
Kommentit (2)
Hakeudu kuitenkin esim. plastiikkakirurgille tai ihotautilääkärille tekemään nuo hoidot. Nykyään kun kaikenlaiset estenomit ja lähihoitajat ja "kauneusasiantuntija" ilman minkäänlaista koulutusta antavat laserhoitoja, pistoshoitoja jne. Laseroinnista voi oikeasti tulla isojakin ongelmia - se on kuitenkin ihon polttamista laserilla. Joskus voi seurauksena olla pahojakin pigmenttivaurioita ym. En myöskään antaisi jonkun tiinajylhän pistellä itseeni yhtään mitään. Kyseisten aineiden pitkäaikaisvaikutuksista ja turvallisuudesta ei ole mitään takeita (koska kyse on kosmetiikasta, ei vaadita lääkkeille tehtyjä turvallisuustestejä) ja lisäksi noilla pistäjillä ei välttämättä mitään tietoja anatomiasta ja fysiologiasta eikä farmakologiasta; esim. botoxia pistellään jo kaikenmaailman kotikutsuilla ja kyseessä on kuitenkin maailman voimakkain myrkky, joka liian isona annoksena tai väärään paikkaan pistettynä voin halvaannuttaa tai tappaa. Nuo huuliturvokkeet taas sisältävät hyaluronia, joka on viime aikoina todettu tärkeäksi tekijäksi syövän leviämisessä - kannattaa todella tuikkia sitä huuliin vuosikausia...
No tästä ei varmaan ole sulle apua, mutta olen poistattanut kasvojen luomia laserilla. Paraneminen oli nopeaa ja luomet ovat nyt tiessään.