Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Onko kukaan saanut SeAMKin tuloksia??
Piinaavaa tää odotus kun muille jo tullut tieto. :’D
Vierailija kirjoitti:
Laurea sh, varasijalla 1. 🙊
Tuut varmaa saamaa ton paikan
Laurean pääsykokeissa kirjallisesta tehtävästä taisin saada puolet tehtyä. Nyt 2. varasijalla sinne ja se oli toinen hakutoive. Luotan että pääsen johonkin... Kyseessä siis fyssarin opinnot. Muut eivät ole vielä tulleet.
Tuliko Laurean päivätoteutus SH?
Kannattaako enää tähän aikaan odotella tuloksia? Vai jättää vaan odottaminen taas huomiseen...?
Diak ja Metropolia sais jo julkasta...
Onko Savonia sosionomi kukaan saanut tuloksia?
Apua sh Otaniemi varasija 23! 🤦🏼♀️ siinä mun paras tulos. Liikkuuko miten paljon vielä?
Milloinkohan s-postit tulevat? Kirjautuminen oma opintopolkuun ei onnistu.
Täällä kaivataan apua!
Minulle on tullut tulokset viidestä paikasta. Kahdessa ensimmäisessä lukee että valintakoetulos on hylätty ja kahdessa seuraavassa varasijat. Kävin siis Tamkissa pääsykokeessa ja pääsin haastatteluosioon kun noin 200:sta pääsi 99 haastatteluun. Eli miten nämä tulokset pitäisi ymmärtää? Miten voi valintakoetulos olla hylätty ja silti olen varasijoilla kahteen. Ja jos hylätty tulee silloin jos on alle 30 pistettä niin miten olen voinut päästä haastatteluun Tamkissa? En todellakaan ymmärrä. Tamkin valintakoe on vaikuttanut kaikkiin hakukohteisiini sillä olen hakenut pelkästään sosionomiksi.
Tuli sähköpostia että pääsin opiskelemaan mutta opintopolussa näkyy vielä kesken eikä pysty ottamaan vastaan? Oon siis hakenut vaan yhteen paikkaan. Missäköhän vika?
Mitkä mahdollisuudet päästä varasijoilta 1-5 sisään pks seudulla?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan s-postit tulevat? Kirjautuminen oma opintopolkuun ei onnistu.
8.00 ja 20.00
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut SeAMKin tuloksia??
Piinaavaa tää odotus kun muille jo tullut tieto. :’D
Kaveri ainaki sai jo maanantaina molempien sekä sh että sosionomi nii tiedot
Onkohan TAMKiin sosionomiks mitään tsäänssiä päästä 9. varasijalta? Tai Laureaan 5:ltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mahdollisuudet päästä varasijoilta 1-5 sisään pks seudulla?
Luulisin, että todella hyvät. En nyt tietenkään varmuudella tiedä.
Hamk Sh varasija 10. Kuinka realistinen mahdollisuus päästä sisään? Kolmas vuosi ja haluan kouluun 🤔🤔🤔
Klo 20 jälkeen tulee viesti Opintopolusta, jos siellä on paikka vastaanotettavissa (ylin toive tai ylemmät hylättyjä). Alemmista toiveista ei tule ilmoitusta.
Tuliko laurea sh???