Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jostain A-kupin imetysliivejä?

Vierailija
19.05.2006 |

Kuinka paljon rinnat kasvavat yleensä, kun imetys alkaa? Itsellä ei ole kasvaneet vielä yhtään ja B-kuppikokoon saisivat kasvaa aikalailla!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka ilman.

Vierailija
2/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaalassa imetysliivit 75E oli pari kuppikokoa liian pienet. Siis kunnon melonit ja mielestäni olivat aivan kauheat! Nyt minulla on c ja pienemmät ottaisin mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt a-kokoa mistään.

Vierailija
4/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kupin imetysliivejä ei vissiin edes tehdä. Netistä voi löytää kokoa 70-75 B mikä on pienin. Kyllä ne tissit ainakin 2-3 kokoa kasvaa kun maito niihin nousee. Liivejä ei kannata ostaa valmiiksi koska sitä kokoa ei voi etu käteen arvioida ja se muuttuu ensimmäisten viikkojen aikana

Vierailija
5/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin tarkkaa onko ne juuri oikeaa kokoa vai hiukan isot.

Vierailija
6/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

75a. Imetysaikana 75b oli passeli. Mutta ei sitä voi etukäteen arvata mitä kokoa tarvii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kahden vuoden imetyksen jälkeen minulla ei ole rintoja ollenkaan. Mutta en kyllä ole koskaan nähnyt A-kupin imetysliivejä. Itsekin niitä etsi aikoinaan mutta ne Beet oli kuitenkin hyvät.

Vierailija
8/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla rinnat kasvavat heti alkuraskaudessa, joillain vasta loppuraskaudessa. mutta aivan varmasti synnytyksen jälkeeb kasvavat kun imetät vauvaa ja hormoni hyrrää niin aprin kolmen päivän päästä olet dolly parton! ainakin melkein...

eli älä osta liiviä vielä, ostat varmasti liian pienet. jos asut kaupungissa niin löydät kyllä synnytyksenkin jälkeen ja monien sairaaloiden kahvioissa myydään imetysliivejä, ostin itsekin sieltä. voit toki valmiiksi jo katsella imetysliivejä kaupoista niin sitten löydät helpommin, eli ihan cittari prisma yms kaupat myyvät hyviä ja suht edullisia liivejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta vaan " asiallisesta" vastauksesta ap:lle..



Homma on kuitenkin niin että useimmat tarviivat imetysaikana kunnolliset liivit ihan kuppikoosta riippumatta. Kyllä siinä liivit täytyy olla, jos tarvitsee liivinsuojia, maidonkerääjää tms.



A-kuppikoon imetysliiveihin en itsekään ole törmännyt, kyllä ne B:stä aika yleisesti alkaa.



Mutta toisaalta, kun maito nousee rintoihin, ja vielä liivinsuoja lisäksi, niin aika helposti tuo B-kuppi täyttyy. Loppuimetyksestä voi sitten olla ongelma taas edessä, jos (ja kun..) rinnat tuppaavat palaamaan tilanteeseen ennen maidonnousua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän