Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi ei suostu kontrolloinninhalussaan seksiin ilman kondomia, mitä tekisit?

Vierailija
14.05.2006 |

Ja tässä siis kyse siitä, että mies ei luota siihen, että söisin pillerini. Luulee, että kuitenkin salaa jätän ne pois ja tulen raskaaksi. Mies haluaa tunteen, että pystyy itse kontrolloimaan tilannetta. Minua taas loukkaa moinen epäily ja se, että mies tietää minun inhoavan kondomia (seksi ei tunnu niin hyvältä), mutta ei siltikään suostu pillereihin.

Nyt saatiin sovittua, että syön pillereitä ja mies heittää lastit paperiliinaan. Taitaa pelätä isyyttä tosi paljon, kun on valmis elämään elämäänsä noin. No, en mäkään lasta haluaisi nyt. Yksi on jo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ole harkinnut sterilisaatiota? Kondomeitahan repeilee järjestään. Ja jos ei luota sinuun, niin eikö tule mieleen, että kondomeita voi rei' ittää etukäteen (ainakin elokuvissa ja tv-sarjoissa)?

Vierailija
2/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tahdo lapsia, hän käyttää ehkäisyä! Ja kondomi on vasektomian lisäksi ainut miesten mahdollisuus ehkäisyyn, joten se on ihan luonnollinen valinta. (vasektomiaa ei kannata tehdä jos ei ole 110% varma)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomusta, jossa nainen on hankkiutunut raskaaksi vastoin miehen tahtoa.

Vierailija
4/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nythän ap voit jättää pillerit pois, mikä on vain hyvä asia!

Oikein käytettynä kondomi on luotettava ehkäisymenetelmä ja siihen tottuu nopeasti. Monella meistä se on ainoa ehkäisy.

Vierailija
5/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin nyt haluatko oikeasti harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei sinuun tuon verran luota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi