Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko täällä nyt tunnetasolla kiinnostumisesta ja lähetymisestä vai jossain baarissa panetuksesta ja puhumisesta ihmiselle jota ei tunne?
Kummastakin. Ihmisen oppii tuntemaan silloin kun heitä lähestyy ja heidän kanssaan keskustelee asioista. Jos intressit natsaa niin siinä on potentiaalia parisuhteelle. Et voi tietää toisen tunnemaailmasta mitään jos pysyt hänestä kauempana ja vain tuhahtelet kuinka "se on vain seksin perässä kuitenkin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on haussa vain parisuhde joka johtaa avioliittoon, joten haluan miehen joka todellakin halua vain minut eikä että ”jes joku lähestyi minua kerran elämässäni”.
Kun itse lähestyy miehet pitää automaattisesti jotenkin epätoivoisena ainakin alitajuisesti, tämä on nähty.
Vaikutat mielenvikaiselta. Onko sinulla olemassa joku miestutka jolla havainnollistat keskustelemattakin että kuka haluaa vakavaa suhdetta ja kuka ei? Ehkä parempi kaikille osapuolille jos juuri sinä et lähesty yhtään ketään.
Jaa no moni meistä keskustelee sen toisen kanssa ennen kuin alkaa tekemään mitään lähestymisiä tai tuntemaan kiinnostusta.
Minusta enemmänkin vaikuttaa mielenvikaiselta tai vähintäänkin ääärimmäisen pinnalliselta ihminen joka ennen sitä alkaa keksimään päästään "tuosta olen kiinnostunut" ennen kuin on edes keskustelua käynyt.
Aina kun olen rohkaistunut tekemään aloitteen olen saanut pakit. Joten aika usein ajattelen ettei kannata edes yrittää, ei toista kiinnosta kuitenkaan. Olen ollut vuosia ihastunut yhteen ystävääni, mutta en uskalla tehdä aloitetta koska pelkään että ystävyys menee sen siliän tien - olemme useamman kerran puhuneet miten kiusallista on tavata ihmisiä joiden kanssa on joskus käynyt kerran ulkona tms, enkä kestäisi jos tämä ihminen alkaisi välttelemään minua jos paljastaisin tunteeni hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko täällä nyt tunnetasolla kiinnostumisesta ja lähetymisestä vai jossain baarissa panetuksesta ja puhumisesta ihmiselle jota ei tunne?
Kummastakin. Ihmisen oppii tuntemaan silloin kun heitä lähestyy ja heidän kanssaan keskustelee asioista. Jos intressit natsaa niin siinä on potentiaalia parisuhteelle. Et voi tietää toisen tunnemaailmasta mitään jos pysyt hänestä kauempana ja vain tuhahtelet kuinka "se on vain seksin perässä kuitenkin."
Taattua av-kamaa. Kiinnostus ja ihastus ja siksi toisen lähestyminen on sama kuin baarissa mennä jollekin randomille juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on haussa vain parisuhde joka johtaa avioliittoon, joten haluan miehen joka todellakin halua vain minut eikä että ”jes joku lähestyi minua kerran elämässäni”.
Kun itse lähestyy miehet pitää automaattisesti jotenkin epätoivoisena ainakin alitajuisesti, tämä on nähty.
Vaikutat mielenvikaiselta. Onko sinulla olemassa joku miestutka jolla havainnollistat keskustelemattakin että kuka haluaa vakavaa suhdetta ja kuka ei? Ehkä parempi kaikille osapuolille jos juuri sinä et lähesty yhtään ketään.
Sulla itsellä taitaa olla mielenvika kun onnistut ymmärtämään tekstin noinkin väärin.
Plus aloit nimittelemään kun oltais voitu ihan asiallisesti keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no moni meistä keskustelee sen toisen kanssa ennen kuin alkaa tekemään mitään lähestymisiä tai tuntemaan kiinnostusta.
No siinä meni sitten meillä vain termit sekaisin. "lähestymisellä" tarkoitin että ylipäätään menet keskustelemaan sen jonkun miehen kanssa. Miehelle jo pelkkä naisen vilpitön huomio on omiaan pönkittämään itsetuntoa. Ei siinä tarvitse mistään seksistä jutella, katse ja hymy riittää. Olet onnistuneesti tehnyt aloitteen kun sanot miehelle "hei voiko tähän istua" ja hän sanoo että "joo.", keskustelun siitä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä meni sitten meillä vain termit sekaisin. "lähestymisellä" tarkoitin että ylipäätään menet keskustelemaan sen jonkun miehen kanssa. Miehelle jo pelkkä naisen vilpitön huomio on omiaan pönkittämään itsetuntoa. Ei siinä tarvitse mistään seksistä jutella, katse ja hymy riittää. Olet onnistuneesti tehnyt aloitteen kun sanot miehelle "hei voiko tähän istua" ja hän sanoo että "joo.", keskustelun siitä alkaen.
Sinä puhut ihan vaan juttelemisesta tuntemattoman kanssa. Se ei ole edes lähestymistä eikä sillä ainakaan ole mitään tekemistä kiinnostuksen, ihastuksen ja kaikkein vähiten parisuhdetoiveiden kanssa joista tuo langan ensimmäinen puhui.
Naiset käyttävät komeita miehiä itsetunnon kasvattamiseen tyylin "toikin oli kiinnostunut musta". Oma lukunsa ovat tuntemattomat naiset, jotka tulevat "mittauttamaan oman kauppa-arvonsa" vain vetääkseen käsilaukusta "olen muuten varattu" -kortin.
Onneksi huulitäytemuoti paljastaa suuren osan näistä.
Ihastukseni kohde suhtautui minuun kylmästi, joten päättelin, että häntä ei kiinnostanut. Myöhemmin kävi ilmi, että olisi kyllä. Mutta en koe järkeväksi "ahdistella" ihmisiä, jotka eivät itse näytä minkäänlaisia lämmön merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä puhut ihan vaan juttelemisesta tuntemattoman kanssa. Se ei ole edes lähestymistä eikä sillä ainakaan ole mitään tekemistä kiinnostuksen, ihastuksen ja kaikkein vähiten parisuhdetoiveiden kanssa joista tuo langan ensimmäinen puhui.
Otsikko: "Naiset, kertokaa tilanteista milloin/miksi et tehnyt ALOITETTA, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut."
Alkuperäisessä miesversiossa puhuttiin pitkälti tuntemattomille tai baarissa tehdyistä aloitteista. Jos olet päässyt jo siihen vaiheeseen että tunnet kyseisen miehen niin varsinainen aloite on tehty jo ajat sitten, joko miehen tai sinun toimesta.
Olen aina tehnyt ja ihan suoraan sanomalla. Aina pakit. Enää en tee.
En tee "aloitteita", mitä ne nyt sitten kenenkin mielestä onkaan. Mielestäni se, että juttelee ihmisten kanssa niitä näitä ei ole aloite vaan normaalia käytöstä.
Tyypillisin tilanne on varmaan ollut vuosien varrella baari tai vastaava paikka, eli olen saattanut nähdä kiinnostavalta vaikuttavan miehen, mutta jos hän ei ole viestittänyt huomanneensa minua ja/tai hänen mielenkiintonsa on ollut selvästi muualla, niin en tietenkään ole tehnyt mitään. Ja sama oikeastaan pätee kaikkiin muihinkin live-tilanteisiin eli jos mies on vaikuttanut kiinnostavalta mutta hän ei ole millään tavalla osoittanut huomiota minua kohtaan, niin en ole tuputtanut seuraani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko: "Naiset, kertokaa tilanteista milloin/miksi et tehnyt ALOITETTA, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut."
Alkuperäisessä miesversiossa puhuttiin pitkälti tuntemattomille tai baarissa tehdyistä aloitteista. Jos olet päässyt jo siihen vaiheeseen että tunnet kyseisen miehen niin varsinainen aloite on tehty jo ajat sitten, joko miehen tai sinun toimesta.
Eihän siinä mitenkään voi olla kyse ihastuksesta ja kiinnostuskin aika tunneperäinen sana täysin tuntemattomaan ihmiseen. Jutteleminen tuntemattomalle ei ole aloite.
Ja täytyy tähän väliin todetta että itsetunto on tosi heikko jos se kokee kolauksen kun joku random baarissa jolle et ole aikaisemmin sanaakaan sanonut ei halua jutella.
20 vuoden ikäero esti avautumasta. Mielessä on vieläkin tämä tyyppi, vaikka ei olla aikoihin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisin tilanne on varmaan ollut vuosien varrella baari tai vastaava paikka, eli olen saattanut nähdä kiinnostavalta vaikuttavan miehen, mutta jos hän ei ole viestittänyt huomanneensa minua ja/tai hänen mielenkiintonsa on ollut selvästi muualla, niin en tietenkään ole tehnyt mitään. Ja sama oikeastaan pätee kaikkiin muihinkin live-tilanteisiin eli jos mies on vaikuttanut kiinnostavalta mutta hän ei ole millään tavalla osoittanut huomiota minua kohtaan, niin en ole tuputtanut seuraani.
Tämä. Ihmetyttää nämä miesten kokemukset kymmenistä pakeista. Kierteleekö nämä ihan sattumanvaraisesti tekemässä niitä aloitteita katsomatta yhtään onko mitään kiinnostusta ja vuorovaikutusta sen toisen puolelta. Vai miten tämä toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitenkään voi olla kyse ihastuksesta ja kiinnostuskin aika tunneperäinen sana täysin tuntemattomaan ihmiseen. Jutteleminen tuntemattomalle ei ole aloite.
Ja täytyy tähän väliin todetta että itsetunto on tosi heikko jos se kokee kolauksen kun joku random baarissa jolle et ole aikaisemmin sanaakaan sanonut ei halua jutella.
Tämä.
Liian usein saatu pakit, alhainen itsetunto ja en tunne osaavani pitää parisuhteen kasassa
En ole koskaan tehnyt aloitteita.
Yleensä kiinnostava mies on ollut varattu ja/tai suhtautunut minuun avoimen halveksivasti. Yksi oli kyllä vapaa ja ystävällinen, ja hän tuntui kiinnostuneelta aluksi, mutta taisi menettää mielenkiintonsa nopeasti jos sitä koskaan olikaan.
Aika harvoin kiinnostun kenestäkään. Jos sellaista tapahtuisi useammin, niin ehkä olisi joskus tullut vastaan tilanne, jossa olisi kannattanut tehdä aloite.
Kotiapulaiset siivoaa.