Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut

Vierailija
19.03.2019 |

Vai teettekö aina aloitteen? Miten yleensä?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskemisjutuis oon aiva metäs. Vois toimii tai ei, kumpikin vaihtoehto hirvittää. Kauppaan jää ne tavarat jotka ei tartu mukaan. Ottakoot joku toinen.

Mulle seksi ja seksuaalisuus ei ole helppoo. Silti eteenpäin meen ja jo se et haaveilee jostakusta, tarkoittaa et saan takas mitä joskus menetin.

Jonain päivänä uskallan, oikeesti hyvän tyypin kanssa. Siihen asti, satuttajat syökää päänne!

Turha haaskata aikaa vääriin.

Vierailija
42/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.

Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.

Naiset eivät saa edes netissä keskustella seksistä tai muuten on oma vika jos joku tuntematon raiskaa. Ihan maalaisjärkeä naisena on olla tekemättä aloitteita tai viemättä keskustelua mihinkään intiimimpään päin.

Älä viitsi heittäytyä lapselliseksi. Tiedät itsekin, että tuo ei pidä millään tavoin paikkaansa, ja ei liity lainkaan niihin syihin miksi naiset eivät tee aloitteita.

Kivasti vielä sisällytit viestiisi oletuksen, että valtaosa miehistä olisi potentiaalisia raiskaajia.

Ei sisällyttänyt vaan mistä sitä voi tietää kula on raiskaaja ja ihan joka kerta kun naiselle käy huonosti on useampi huutamassa mitäs läksi ja muuten syyttämässä uhria. Edes sinä et sitä voi kieltää ettei se luo ympäristöä jossa naisen ei ole turvallista lähteä (etenkään seksissä) tekemään aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, joten en tee aloitteita. Miehet eivät suhtaudu kovin suopeasti epäviehättävän naisen aloitteisiin.

Yllättyisit kun kokeilisit. Se on niin harvinaista että nainen lähestyy miestä ettei siinä moni mies kyllä jätä tilaisuutta ohi. Kunhan et lähesty sitä miesporukan äänekkäintä ja suosituinta jätkää, hänellä kun yleensä on enemmän valinnanvaraa kuin porukan muilla miehillä.

Vierailija
44/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella on kiinnostunut niin tekee aloitteen. Aina. Jos mies on kiinnostunut ja liian ujo tekemään aloitetta niin sit se ei oo tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
45/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska traumoja aloitteen tekemisestä menneisyydessä, en halua että mies pitää epätoivoisena, en halua kärsiä pakeista... ajattelen että jos oikeasti viehätän miestä niin hän tekee sen itse.

Vierailija
46/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti.

Nyt en kyllä usko. Miehenä olisi imartelevaa jos nainen lähestyisi ja tekisi aloitteen koska tiedän itsekin etten ole mikään järin komea ihminen. Naisseuraa löytyy lähinnä puheenlahjojen takia mutta sen edellytyksenä on se että avaan itse suuni ensin. Yksikään nainen ei ole minua koko elämäni aikana lähestynyt, ikinä. Minä olen aina tehnyt sen aloitteen.

Se että joku lähestyisi sitä ennenkuin olen edes kerennyt aloittaa keskustelua tuntuisi mukavalta kun olisi kiva tietää että näytän hyvältä ainakin jollekulle.

Vierailija
47/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.

Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.

Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.

Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.

Aloitteelliset naiset herättää mussa just enemmän kiinnostusta kuin ne kierot olettajat ja hissukat jotka ei osaa edes jutella. Yleensä ne jotka on stereotypisia naisia ja olettaa miehille ja naisille omat tehtävät on muutenkin outoja. Nykyinen naisystävä oli itse aloitteellinen ja se muhun iskikin kun molemmat alettiin aktiivisesti juttelee :).

Ei miehet kirjoita noin.

Vierailija
48/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti.

Nyt en kyllä usko. Miehenä olisi imartelevaa jos nainen lähestyisi ja tekisi aloitteen koska tiedän itsekin etten ole mikään järin komea ihminen. Naisseuraa löytyy lähinnä puheenlahjojen takia mutta sen edellytyksenä on se että avaan itse suuni ensin. Yksikään nainen ei ole minua koko elämäni aikana lähestynyt, ikinä. Minä olen aina tehnyt sen aloitteen.

Se että joku lähestyisi sitä ennenkuin olen edes kerennyt aloittaa keskustelua tuntuisi mukavalta kun olisi kiva tietää että näytän hyvältä ainakin jollekulle.

No tottakai se jokaiselle tuntuu hyvältä että miellyttää mutta entä sitten? Saat siitä hyvän fiiliksen ja toinen vaan pakit?

Vierailija
49/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin hyvännäköinen enkä itse ole hyvässä kunnossa niin en uskalla.

Yksi oli veljen kaveri, itseäni nuorempi, joten en ajatellut sekoittaa pakkaa, että jos tuleekin riitaa tms, niin veli on siinä sijaiskärsijänä.

Yhdellä oli sormus.

Vierailija
50/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa sentää myöntää täällä suoraan olevansa pelkureita ja henkisesti liian heikkoja käsittelemään mahdollisten pakkien aiheuttamaa mielipahaa.

Vierailija
51/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies todella on kiinnostunut niin tekee aloitteen. Aina. Jos mies on kiinnostunut ja liian ujo tekemään aloitetta niin sit se ei oo tarpeeksi kiinnostunut.

Täyttä potaskaa. En tee lähes koskaan aloitteita. Joku epäonnistumisen pelko ja kiusallisuus estää tekemästä. Montaa naista olen paljonkin miettinyt, että jotain pitäis tehdä, mutta en ole pystynyt. Vain netin kautta uskallan tehdä hakuammuntaa. Livenä ei kykene.

Vierailija
52/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai se jokaiselle tuntuu hyvältä että miellyttää mutta entä sitten? Saat siitä hyvän fiiliksen ja toinen vaan pakit?

Miksi oletat että antaisin hänelle heti pakit? Siksi koska itse teet miehille niin joka kerta vai? Miehillä seuranhaun onnistumisprosentti on niin matala jopa auervaaroilla ettei kyllä taatusti anna pakkeja. Mene lähimpään kuppilaan ja juttelemaan sille nurkkapöydän tuppisuiselle kaljansiemaajalle niin aivan varmasti keskustelu jatkuu siitä, et satavarmana saa pakkeja jossei nyt ole jo varattu mies.

Älä lähesty niitä miehiä jotka ovat hyvin suosittuja naisten (ja miesten) keskuudessa valmiiksi, heillä on varaa valita.

Vierailija
53/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei oo miestä tekemään aloitetta niin ei hänestä ole parisuhteeseenkaan.

Vierailija
54/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina oli muutama ihastus, joita en olis koskaan uskaltanut lähestyä. Komeita, urheilullisia, sosiaalisia ja suosittuja, itseni vastakohtia. Olisivat varmaan nauraneet mut pihalle, jos olisin kiinnostukseni ilmaissut.

Kerran ihastuin kassamyyjään, jota en tietenkään voinut hänen työaikanaan ahdistella. Muualla ei törmätty.

Menen ihastuessani huonon itsetuntoni vuoksi niin vaikeaksi, ettei musta ketään olekaan lähestymään. Ennemminkin alan vältellä ihastukseni kohdetta, kun en jaksa jatkuvaa itseni nolaamista.

Vierailija
55/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että antaisin hänelle heti pakit? Siksi koska itse teet miehille niin joka kerta vai? Miehillä seuranhaun onnistumisprosentti on niin matala jopa auervaaroilla ettei kyllä taatusti anna pakkeja. Mene lähimpään kuppilaan ja juttelemaan sille nurkkapöydän tuppisuiselle kaljansiemaajalle niin aivan varmasti keskustelu jatkuu siitä, et satavarmana saa pakkeja jossei nyt ole jo varattu mies.

Älä lähesty niitä miehiä jotka ovat hyvin suosittuja naisten (ja miesten) keskuudessa valmiiksi, heillä on varaa valita.

Pakkeja minkä suhteen? Mahdollisuuteen irtoseksistä? Vai parisuhteesta?

Mulla on haussa vain parisuhde joka johtaa avioliittoon, joten haluan miehen joka todellakin halua vain minut eikä että ”jes joku lähestyi minua kerran elämässäni”.

Kun itse lähestyy miehet pitää automaattisesti jotenkin epätoivoisena ainakin alitajuisesti, tämä on nähty.

Vierailija
56/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.

Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.

En tiedä pelkuruudesta, mutta komppaan muuten. Kaikki iskemäni miehet ovat olleet hyvin otettuja.

Vierailija
57/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehestä ei oo miestä tekemään aloitetta niin ei hänestä ole parisuhteeseenkaan.

Hienoa, olet varmasti ylpeä. Kommenttisi on samaa tasoa kuin: "jos naisesta ei ole naista siivoamaan, niin ei hänestä ole parisuhteeseenkaan".

Vierailija
58/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko täällä nyt tunnetasolla kiinnostumisesta ja lähetymisestä vai jossain baarissa panetuksesta ja puhumisesta ihmiselle jota ei tunne?

Vierailija
59/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun selvisi että tykkää pitkähiuksista blondeista.

Vierailija
60/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on haussa vain parisuhde joka johtaa avioliittoon, joten haluan miehen joka todellakin halua vain minut eikä että ”jes joku lähestyi minua kerran elämässäni”.

Kun itse lähestyy miehet pitää automaattisesti jotenkin epätoivoisena ainakin alitajuisesti, tämä on nähty.

Vaikutat mielenvikaiselta. Onko sinulla olemassa joku miestutka jolla havainnollistat keskustelemattakin että kuka haluaa vakavaa suhdetta ja kuka ei? Ehkä parempi kaikille osapuolille jos juuri sinä et lähesty yhtään ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä