Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi kuka edes ihastuu ulkonäön perusteella?
Montakos kertaa olet itse ihastunut mieheen joka näyttää Uuno Turhapurolta? Tottakai ulkonäöllä on myös merkitystä ensikohtaamisessa koska se on kirjaimellisesti ainoa asia minkä toisesta tiedät ennenkuin kumpikaan avaa edes suutaan.
Tietenkin sillä on merkitystä ensikohtaamisessa, mutta harvoin mä ainakaan lähden kohtaamaan ketään vain ulkonäön perusteella. Kaikki suhteeni ovat syntyneet samasta kaveripiiristä tms. olevien tyyppien kanssa. Baarissa jne en juttele tuntemattomille, ihan vaan siksi, että olen siellä pitämässä hauskaa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos kertaa olet itse ihastunut mieheen joka näyttää Uuno Turhapurolta? Tottakai ulkonäöllä on myös merkitystä ensikohtaamisessa koska se on kirjaimellisesti ainoa asia minkä toisesta tiedät ennenkuin kumpikaan avaa edes suutaan.
Ja siinä vaiheessa sinä olet jo ihastunut ennen kuin kumpikaan avaa suutaan?
Ei en ole ihastunut uunon näköiseen mutta en myöskään ole koskaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa en ole ikinä vaihtanut sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai se jokaiselle tuntuu hyvältä että miellyttää mutta entä sitten? Saat siitä hyvän fiiliksen ja toinen vaan pakit?
Miksi oletat että antaisin hänelle heti pakit? Siksi koska itse teet miehille niin joka kerta vai? Miehillä seuranhaun onnistumisprosentti on niin matala jopa auervaaroilla ettei kyllä taatusti anna pakkeja. Mene lähimpään kuppilaan ja juttelemaan sille nurkkapöydän tuppisuiselle kaljansiemaajalle niin aivan varmasti keskustelu jatkuu siitä, et satavarmana saa pakkeja jossei nyt ole jo varattu mies.
Älä lähesty niitä miehiä jotka ovat hyvin suosittuja naisten (ja miesten) keskuudessa valmiiksi, heillä on varaa valita.
Edelleenkään se irtoseksi ei kiinnosta sen enempää suupaltin naistennaurattajan kuin mykän baarimakenkaan kanssa. Minulla on haussa parisuhde ja lähestyn vain sellaista miestä jonka kanssa minulla voisi olla ainakin jotain yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ole millään tavalla osoittanut huomiota minua kohtaan, niin en ole tuputtanut seuraani.
Tämä. Ihmetyttää nämä miesten kokemukset kymmenistä pakeista. Kierteleekö nämä ihan sattumanvaraisesti tekemässä niitä aloitteita katsomatta yhtään onko mitään kiinnostusta ja vuorovaikutusta sen toisen puolelta. Vai miten tämä toimii?
Ei voi tietää jollei ensin kysy. Ja näinhän se yleensä menee. Itselle on tullut myös pakit valehtelematta reilu sata kertaa vaikka elämän aikana kaksi tyttöystävää on kerennyt ollakin. Ei niistä tietenkään kaikki ole suoria töykeyksiä mutta niitä haistattelujakin on tullut vastaan. Opettanut välttelemään naisia jotka vaikuttavat olevan pahalla päällä, heitä ei kannata yrittää piristää.
Ettekö te tosiaan erota jo käyttäytymisestä ja elekielestä , onko joku teistä kiinnostunut vai ei. Ei sitä tarvitse kyselemään mennä. Jos toinen ei huomio sinua mitenkään , et saa katsekontaktin tai hymyä tai mitään niin ihan turha on mennä kyselemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai se jokaiselle tuntuu hyvältä että miellyttää mutta entä sitten? Saat siitä hyvän fiiliksen ja toinen vaan pakit?
Miksi oletat että antaisin hänelle heti pakit? Siksi koska itse teet miehille niin joka kerta vai? Miehillä seuranhaun onnistumisprosentti on niin matala jopa auervaaroilla ettei kyllä taatusti anna pakkeja. Mene lähimpään kuppilaan ja juttelemaan sille nurkkapöydän tuppisuiselle kaljansiemaajalle niin aivan varmasti keskustelu jatkuu siitä, et satavarmana saa pakkeja jossei nyt ole jo varattu mies.
Älä lähesty niitä miehiä jotka ovat hyvin suosittuja naisten (ja miesten) keskuudessa valmiiksi, heillä on varaa valita.
Miksi menisin (juttelemaan sille tuppisuiselle)? Jos olen lähtenyt baariin, olen tehnyt sen pitääkseni hauskaa, tavatakseni mukavia, kiinnostavia ihmisiä. En tehdäkseni hyväntekeväisyyttä jollekin tuppisuulle.
Lähestymiseeni vaikuttaa vain ja ainoastaan miehen kiinnostavuus. En todellakaan laskeskele, että onko hän suosittu, epäsuosittu, sopivasti suosittu tai epäsopivasti suosittu. Joko hän kiinnostaa tai sitten ei. Jos kiinnostaa niin yritän kiinnittää hänen huomionsa itseeni. Jos se epäonnistuu niin se siitä sitten. Sitten lähden mieluummin yksin kotiin kuin menen sen tuppisuun luo.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole pakit jos joku tuntematon ei halua jutella kanssasi. Siinä on vain tuntematon ihminen jota syystä tai toisesta ei kiinnosta jutella kanssasi.
Tämä. Samoin jos vastaan ystävällisesti niin se ei tarkoita, että olen tästä aloitteen tekijästä pätkääkään kiinnostunut. Olen vaan kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, joten en tee aloitteita. Miehet eivät suhtaudu kovin suopeasti epäviehättävän naisen aloitteisiin.
Vähän itseluottamusta beibi, kyllä ne komeatkin miehet tietävät että: huonossakin repussa voi olla hyvät eväät sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloitteen tekeminen edes tarkoittaa? Minun suhteissani asiat ovat edenneet omalla painollaan, kun molemmat ovat olleet kiinnostuneita. Juttelen kiinnostaville miehille ja jos juttua riittää, niin yleensä jompi kumpi ehdottaa jotain aktiviteettia ja sitten siitä syntyy jotain tai jäädään kavereiksi. Harvemmin ajattelen kumppaniehdokkainen ihmisiä, joita en juurikaan tunne.
Tämä. Kyllä ne suhteet syntyy niiden kanssa, joiden kanssa on siinä normaalissa arjessaan. Ei minkään epämääräisten baari-iskijöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on niin hyvännäköinen enkä itse ole hyvässä kunnossa niin en uskalla.
Yksi oli veljen kaveri, itseäni nuorempi, joten en ajatellut sekoittaa pakkaa, että jos tuleekin riitaa tms, niin veli on siinä sijaiskärsijänä.
Yhdellä oli sormus.
Naiset, ottakaa tempparien naisista mallia, mikään ei ole pyhää ja pitää testata kuinka tiukasti mies on parisuhteessaan kiinni, liha on heikkoa, me olemme vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä vaiheessa sinä olet jo ihastunut ennen kuin kumpikaan avaa suutaan?
Ei en ole ihastunut uunon näköiseen mutta en myöskään ole koskaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa en ole ikinä vaihtanut sanaakaan.
Ulkoinen olemus on se mikä kiinnittää ensimmäisenä huomion, mutta ei kai kukaan sen perusteella ihastu vaan ainoastaan kiinnostuu tutustumaan. Sitten sen tutustumisen/juttelun perusteella joko kiinnostuu lisää tai kenties tyyppi paljastuu varatuksi ja se olikin siinä. Ihastuksen aika tulee paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi oli veljen kaveri, itseäni nuorempi, joten en ajatellut sekoittaa pakkaa, että jos tuleekin riitaa tms, niin veli on siinä sijaiskärsijänä.
Yhdellä oli sormus.
Naiset, ottakaa tempparien naisista mallia, mikään ei ole pyhää ja pitää testata kuinka tiukasti mies on parisuhteessaan kiinni, liha on heikkoa, me olemme vain ihmisiä.
Ei kiitos. Palasin juuri hotellin baarista. Hiljainen pieni hotelli. Suunnilleen ikäiseni mies tuli perässäni aulabaariin ja tilasi juomansa ja haki sitten istumapaikkaa samalta suunnalta kuin minäkin (nurkkauksesta, jossa ei ollut ketään muita). Sanoin, että jos hän ei halua istua yksin niin seuraani saa mielellään liittyä ja hän tuli seuraksi.
Ihan mukavan oloinen mies, kivan näköinenkin, mutta aika nopeasti jutellessa kävi ilmi, että puhui asioista "me"-muodossa eli että puolison kanssa matkaillaan jne. Siispä vietettiin noin tunnin verran aikaa ihan vain rupatellen eikä siinä sen enempää. Jos olisi ilmaissut selvästi olevansa sinkku niin ehkä olisin itsekin ilmaissut mielenkiintoa jatkaa juttua joskus myöhemminkin (kävi ilmi, että asumme noin 30 km etäisyydellä toisistamme vaikka nyt ollaankin molemmat toisella puolen Suomea).
En todellakaan haluaisi miestä, joka työmatkallaan on valmis iskemään muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli sormus.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi miestä joka on valmis pettämään? Kunnioitus menee heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli sormus.
Ei kiitos. Palasin juuri hotellin baarista. Hiljainen pieni hotelli. Suunnilleen ikäiseni mies tuli perässäni aulabaariin ja tilasi juomansa ja haki sitten istumapaikkaa samalta suunnalta kuin minäkin (nurkkauksesta, jossa ei ollut ketään muita). Sanoin, että jos hän ei halua istua yksin niin seuraani saa mielellään liittyä ja hän tuli seuraksi.
Ihan mukavan oloinen mies, kivan näköinenkin, mutta aika nopeasti jutellessa kävi ilmi, että puhui asioista "me"-muodossa eli että puolison kanssa matkaillaan jne. Siispä vietettiin noin tunnin verran aikaa ihan vain rupatellen eikä siinä sen enempää. Jos olisi ilmaissut selvästi olevansa sinkku niin ehkä olisin itsekin ilmaissut mielenkiintoa jatkaa juttua joskus myöhemminkin (kävi ilmi, että asumme noin 30 km etäisyydellä toisistamme vaikka nyt ollaankin molemmat toisella puolen Suomea).
En todellakaan haluaisi miestä, joka työmatkallaan on valmis iskemään muita naisia.
Tuo osoittaa epätodeksi palstamiesten väitteen, ettei nainen tee koskaan aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli sormus.
Tuo osoittaa epätodeksi palstamiesten väitteen, ettei nainen tee koskaan aloitetta.
"Mutta kun ne tekee niitä aina samoille, muidenkin naisten suosimille miehille"
Varmaan tuonkin miehen kulmakarvojen asennosta tai jostain olisi pitänyt osata päätellä, että hän on varattu (sormusta ei ollut) ja tuppautua sen sijaan sen miehen seuraan, joka luki lehteä eikä edes ottanut katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli sormus.
"Mutta kun ne tekee niitä aina samoille, muidenkin naisten suosimille miehille"
Varmaan tuonkin miehen kulmakarvojen asennosta tai jostain olisi pitänyt osata päätellä, että hän on varattu (sormusta ei ollut) ja tuppautua sen sijaan sen miehen seuraan, joka luki lehteä eikä edes ottanut katsekontaktia.
Niimpä. Ihme vinkumista, ihankuin miehet ei tekis niille muidenkin miesten haluamille naisille. Ei mitään oikeutta valittaa.
Mä oon aina ollut miehiä päätä pitempi.
Siksi ja lapsena tein rakkauskirjeen eli aloitteen, jolle koulussa naurettiin, joten en, en ole sen jälkeen tehnyt aloitteita.
Eikä kukaan minun ikäinen ole minua tullut ikinä iskemään.
Aina ne 50v ukkelit tulee joka kerta, olen kysynyt miksi mun ikäset ei tule ja vastaus "ne ei tiedä vielä sun arvoo" aha kiva. Enkä ole lihava.
Se on se toinen syy. Koska ei mun ikäisiä kiinnosta.
Kerran baarissa kysyin kaverimieheltä miksi mua ei isketä, sanoi "noku oot aina porukassa"
Aloin miettimään, ettenhän minä aina ole.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.
Tämä on ihan puppua, kuka tahansa on imarreltu jos tuossa mielessä lähestytään. Tosin täytyyhän naisen olla edes jotenkin miehen tasoa, jos olet kokeillut itsellesi selvästi liian kovatasoisia miehiä, niin he ovat varmasti hämmentyneet eivätkä ole osanneet hoitaa tilannetta tyylikkäästi. Suosituilla komistuksilla ei monesti ole käytöstapoja, koska heillä on varaa tehdä mitä huvittaa.
Mitä aloitteen tekeminen edes tarkoittaa? Minun suhteissani asiat ovat edenneet omalla painollaan, kun molemmat ovat olleet kiinnostuneita. Juttelen kiinnostaville miehille ja jos juttua riittää, niin yleensä jompi kumpi ehdottaa jotain aktiviteettia ja sitten siitä syntyy jotain tai jäädään kavereiksi. Harvemmin ajattelen kumppaniehdokkainen ihmisiä, joita en juurikaan tunne.