Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi kuka edes ihastuu ulkonäön perusteella?
Montakos kertaa olet itse ihastunut mieheen joka näyttää Uuno Turhapurolta? Tottakai ulkonäöllä on myös merkitystä ensikohtaamisessa koska se on kirjaimellisesti ainoa asia minkä toisesta tiedät ennenkuin kumpikaan avaa edes suutaan.
Tietenkin sillä on merkitystä ensikohtaamisessa, mutta harvoin mä ainakaan lähden kohtaamaan ketään vain ulkonäön perusteella. Kaikki suhteeni ovat syntyneet samasta kaveripiiristä tms. olevien tyyppien kanssa. Baarissa jne en juttele tuntemattomille, ihan vaan siksi, että olen siellä pitämässä hauskaa kavereiden kanssa.
No ihmekös sitten, kun aina valitellaan ettei löydy hyviä miehiä mistään. Teillä on aivan liian kapea valikoima, jos miehen pitää löytyä omasta tuttavapiiristä. Miehet taas lähtevät baariin yleensä juurikin naisia katsastamaan, mutta te ette ymmärrä että siinä on se aika ja paikka, jos joku miellyttää.
Ihastuin vähän viiveellä mieheen johon mulla ei enää ole järkevää "iskuyhteyttä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi kuka edes ihastuu ulkonäön perusteella?
Montakos kertaa olet itse ihastunut mieheen joka näyttää Uuno Turhapurolta? Tottakai ulkonäöllä on myös merkitystä ensikohtaamisessa koska se on kirjaimellisesti ainoa asia minkä toisesta tiedät ennenkuin kumpikaan avaa edes suutaan.
Ja siinä vaiheessa sinä olet jo ihastunut ennen kuin kumpikaan avaa suutaan?
Ei en ole ihastunut uunon näköiseen mutta en myöskään ole koskaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa en ole ikinä vaihtanut sanaakaan.
Mies viehättyy enemmän ulkonäöstä kuin nainen, näin ainakin väitetään. Joten kyllä, mies voi ihastua jo ihan siihen ulkonäköön, hymyyn, elehdintään tms. Tokihan se on vain alkeellista pintaihastusta, mutta joka tapauksessa seuraava vaihe on jutteleminen ja tutustuminen, joten käytännössä on ihan sama mistä se alkaa.
rtyrty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska traumoja aloitteen tekemisestä menneisyydessä, en halua että mies pitää epätoivoisena, en halua kärsiä pakeista... ajattelen että jos oikeasti viehätän miestä niin hän tekee sen itse.
Miksi luulet että se olisi miehelle jotenkin helpompaa?
Koska mieheltä yleisesti odotetaan sitä niin se on hyväksyttävämpää eikä epätavallista että tulee torjuntaa. Naisena se taas tuntuu arvoa alentavalta kun ei kelpaa (miehethän aina hokee täällä palstalla että naisia ei muka torjuta ja kelpaa blabla). Oon saanut torjuntaa ihan tarpeeksi eli mies saa itse lähestyä, jos ei niin sitten voi voi.
werwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.
Tämä on ihan puppua, kuka tahansa on imarreltu jos tuossa mielessä lähestytään. Tosin täytyyhän naisen olla edes jotenkin miehen tasoa, jos olet kokeillut itsellesi selvästi liian kovatasoisia miehiä, niin he ovat varmasti hämmentyneet eivätkä ole osanneet hoitaa tilannetta tyylikkäästi. Suosituilla komistuksilla ei monesti ole käytöstapoja, koska heillä on varaa tehdä mitä huvittaa.
Kuka nyt ei olisi imarreltu? Eri asia johtaako se mihinkään. Miehillä on myös tapana arvostaa sitä enemmän minkä eteen pitää nähdä enemmän vaivaa. Jos miestä lähestyy hän tuskin arvostaa tätä naista yhtä paljon kun sellaista jonka eteen piti itse tehdä jotain. Sellasia ootte ihan kokemuksen ja kuuleman perusteella.
werwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.
Tämä on ihan puppua, kuka tahansa on imarreltu jos tuossa mielessä lähestytään. Tosin täytyyhän naisen olla edes jotenkin miehen tasoa, jos olet kokeillut itsellesi selvästi liian kovatasoisia miehiä, niin he ovat varmasti hämmentyneet eivätkä ole osanneet hoitaa tilannetta tyylikkäästi. Suosituilla komistuksilla ei monesti ole käytöstapoja, koska heillä on varaa tehdä mitä huvittaa.
Paitsi että niitä suosittuja komistuksia ei tarvitse naisen edes lähestyä, koska he hoitavat aloitteenteon ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
werwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että niitä suosittuja komistuksia ei tarvitse naisen edes lähestyä, koska he hoitavat aloitteenteon ihan itse.
Älä viitti, siinä vaiheessa kun on pöytä aina katettu, niin jossain välissä saattaa mennä into syödä valmiita tarjottavia. Oletteko koskaan miettineet, miten miellyttävä poikkeus saattaisi olla sääntöön, jos nainen uskaltautuisi tekemään aloitteen niille suosituille komistuksille? Tietysti, kusipäät erikseen.
Vierailija kirjoitti:
rtyrty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska traumoja aloitteen tekemisestä menneisyydessä, en halua että mies pitää epätoivoisena, en halua kärsiä pakeista... ajattelen että jos oikeasti viehätän miestä niin hän tekee sen itse.
Koska mieheltä yleisesti odotetaan sitä niin se on hyväksyttävämpää eikä epätavallista että tulee torjuntaa. Naisena se taas tuntuu arvoa alentavalta kun ei kelpaa (miehethän aina hokee täällä palstalla että naisia ei muka torjuta ja kelpaa blabla). Oon saanut torjuntaa ihan tarpeeksi eli mies saa itse lähestyä, jos ei niin sitten voi voi.
Kuule, ei se ole miehelläkään mikään syntymälahja että torjunta olisi jotenkin helppoa ottaa vastaan. Ja tuntuu miehenä ihan yhtälailla arvoa alentavalta. Me olemme vain kulttuurisyistä joutuneet aina sen riskin ottamaan ja totuttautumaan siihen, mutta ei siihen kaikki miehetkään suostu. En minäkään enää, kyllä naisen pitää ensin jollain tavalla antaa vinkkiä kiinnostuksesta ennen kuin lähden tekemään mitään. Deittipalveluissa laitan profiilin esille ja jään odottamaan naisten yhteydenottoja. Se saa joka uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
werwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ei olisi imarreltu? Eri asia johtaako se mihinkään. Miehillä on myös tapana arvostaa sitä enemmän minkä eteen pitää nähdä enemmän vaivaa. Jos miestä lähestyy hän tuskin arvostaa tätä naista yhtä paljon kun sellaista jonka eteen piti itse tehdä jotain. Sellasia ootte ihan kokemuksen ja kuuleman perusteella.
Sinulla ei sitten ole kovin kattava otanta. Ei miehiä kiinnosta mikään perässäjuokseminen ja vaikean kautta meneminen yleensä sen enempää kuin naisiakaan. Arvostaminen tulee ihan muista asioista, kuin siitä että kuinka vaikeaa oli saada nainen kiikkiin. Tietysti aina on näitä pelimiehiä, joille naisten kaatamainen on peliä ja itsetunnon pönkittämistä. Ja kun te naiset passiivisina odotatte että joku tulee teidät noukkimaan, niin on hyvin korkea todennäköisyys että noukkija on pelimies.