Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut

Vierailija
19.03.2019 |

Vai teettekö aina aloitteen? Miten yleensä?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies että minä olemme naimisissa, joten en ole tehnyt suoraa mennään panemaan-aloitetta. Olen kyllä tehnyt lieviä aloitteita kuten kuolannut avoimesti ja pyytänyt anteeksi sitä, etten voi olla katsomatta häntä. Eli mies tietää varsin hyvin, että täältä ssisi, mutta on ollut uskollinen kuitenkin...

Vierailija
22/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehättävä nainen, mutten ole aikuisena juuri tehnyt aloitteita. Ehkä pari kertaa. Ja nekin vain siksi, että olin lähes varma miehen kiinnostuksesta minua kohtaan. Usein olen tavannut miehiä, jotka ovat olleet tosi kiinnostavia mutten millään uskalla aloittaa keskustelua tms., koska olen yleensä ujo sellaisten seurassa joihin olen ihastunut. Joten kumppanit on valittu aina niiden joukosta, jotka minua ovat lähestyneet. Ja nämä miehet ovat lähinnä olleet tosi itsevarmoja ekstroverttejä ja jotkut jopa narsistisia :( Vaikka ujompi introverttimies sopisi minulle paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.

Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.

Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.

Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.

Oon aina nauranu tota kun naiset kenen kans on jutellu on perustellu sitä ettei tee alotteita sillä että on inhottavaa saada pakkeja... Jokuhan niitä pakkeja saa kuitenki jompi kumpi osapuoli ja tosiaan mies saa sen 80% enemmän pakkeja ja turpaan tunnetasolla entä nainen. Musta se homma vaa menee niin että jokanen voi tehdä alotteen ja jos ei tee niin ei voi valittaa muistakaan. Näillä pelkurinaisilla menee todella todella monta hyvää miestä ohi ylpeytensä takia kun eivät tao silloin kun rauta on kuumaa että ootteko miettineet sitä

Vierailija
24/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, kolhuja elämässä jo valmiiksi ihan tarpeeksi kokenut.

Juttua voisi ollakin, en vaan uskalla tehdä "mitään" sen eteen.

Enkä ole mikään kaunotarkaan, että sekin on esteenä. :D

Vierailija
25/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, joka on 25v ikään mennessä kerännyt lähemmäks viidet kymmenet rukkaset ei jaksa antaa huomiota naisille, jos ei ole mitään merkkejä vastapuolen kiinnostuksesta. 99% varmuudella kuitenkin rukkaset taas tiedossa.

Vierailija
26/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltämättä vähän outoa, että meidän aina niin voimakkaat ja rohkeat naiset eivä pysty laittamaan itseään sen vertaa likoon, että uskaltaisivat tehdä aloitteita..

Vierailija
27/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ikinä. Nauraisivat paskaisesti.

18 kg ylipainoa.

Vierailija
28/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.

Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.

Naiset eivät saa edes netissä keskustella seksistä tai muuten on oma vika jos joku tuntematon raiskaa. Ihan maalaisjärkeä naisena on olla tekemättä aloitteita tai viemättä keskustelua mihinkään intiimimpään päin.

Vierailija
29/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pelkuruutta se on etten ole kiinnostunut pelkästä s*ksistä?

Vierailija
30/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tullut kyseiseen työpaikkaan jossa mies oli töissä joten ajattelin että sama työpaikka ja muutenkin koeaika ja muut puitteet eivät ehkä ole romanssille otolliset.

Vierailija
31/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on mies ja kolme lasta. Pitää vaan jäähdyttää tunteita, vaikkei se helppoa ole.

Kolmelle isälle lapset?

Vierailija
32/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.

Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.

Oon aina nauranu tota kun naiset kenen kans on jutellu on perustellu sitä ettei tee alotteita sillä että on inhottavaa saada pakkeja... Jokuhan niitä pakkeja saa kuitenki jompi kumpi osapuoli ja tosiaan mies saa sen 80% enemmän pakkeja ja turpaan tunnetasolla entä nainen. Musta se homma vaa menee niin että jokanen voi tehdä alotteen ja jos ei tee niin ei voi valittaa muistakaan. Näillä pelkurinaisilla menee todella todella monta hyvää miestä ohi ylpeytensä takia kun eivät tao silloin kun rauta on kuumaa että ootteko miettineet sitä

Se ei ole mikään menetys, että sivu suun menee mahdollisuus harrastaa irtoseksiä. Se irtoseksi ei vaan kiinnosta pätkääkään ja kokemukseni perusteella se taas on ainoa asia mikä miehillä on mielessä kun nainen tekee aloitteen. Ellei siis tule suoraan pakkeja.

Vierailija
33/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, ruma ja lihava

Vierailija
34/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jo lapsia.

Vierailija
35/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee koskaan aloitetta riittämättömyyden tunteen takia. En halua tyrkyttää itseäni. Miehistä ei ota selvää ovatko sinkkuja.

Vierailija
36/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät saa edes netissä keskustella seksistä tai muuten on oma vika jos joku tuntematon raiskaa. Ihan maalaisjärkeä naisena on olla tekemättä aloitteita tai viemättä keskustelua mihinkään intiimimpään päin.

Älä viitsi heittäytyä lapselliseksi. Tiedät itsekin, että tuo ei pidä millään tavoin paikkaansa, ja ei liity lainkaan niihin syihin miksi naiset eivät tee aloitteita.

Kivasti vielä sisällytit viestiisi oletuksen, että valtaosa miehistä olisi potentiaalisia raiskaajia.

Vierailija
37/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut +20 kiloa ja koen itseni todella vastenmieliseksi.

Vierailija
38/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuille en tee aloitetta vaikka kuinka ihastuisin. Joskus mies on ollut liian nuori tai liian vanha ja toisinaan on vain ollut pupu pöksyissä, eli olen itse liian ujo tekemään aloitetta. Useimmiten ajattelen ettei mies kuitenkaan olisi minusta kiinnostunut.

Vierailija
39/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään menetys, että sivu suun menee mahdollisuus harrastaa irtoseksiä. Se irtoseksi ei vaan kiinnosta pätkääkään ja kokemukseni perusteella se taas on ainoa asia mikä miehillä on mielessä kun nainen tekee aloitteen. Ellei siis tule suoraan pakkeja.

Sinuna tarkastelisin hieman minkäkaisille miehille niitä aloitteita ylipäätänsä teet. Vaikuttaa aika pinnalliselta ryhmältä kuvauksesi perusteella.

Vierailija
40/130 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä, joka on 25v ikään mennessä kerännyt lähemmäks viidet kymmenet rukkaset ei jaksa antaa huomiota naisille, jos ei ole mitään merkkejä vastapuolen kiinnostuksesta. 99% varmuudella kuitenkin rukkaset taas tiedossa.

Mitä tarkoittaa sellaiselle "kiinnostus" jolla niitä ollut tuossa iässä noin paljon? Tunsitko ihan jokaisen naisen?

Ihmetyttää muutenkin nämä sadat ja tuhannet pakit joita miehet mainostaa. Kuulostaa siltä että käydään iskemässä ihan ketä vaan tuntematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän