Naiset kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut tai kiinnostunut
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Olin messuilla, enkä viitsinyt siinä työkaverieni edessä alkaa iskemään messuesittelijää. Todennäköisesti sillä oli perhekin.
Viimeksi tein aloitteen treffisivustolla ja nyt taitaa olla menoa. Mies on vähintäänkin yhtä ihastunut kuin minä. Alkaa jo häiritä normaalia elämää, kun vain leijun pilvissä.
Miehellä oli sormus sormessa joten ilmeisesti oli jo varattu ja perheellinen.
Ootan, että mies tekee lopullisen aloitteen näiden tunnustelujen jälkeen. Ja OOn varma, että tekee jos oikeasti haluaa. Olen oman kiinnostukseni avannut.
En ole tehnyt koskaan, aina miehet tehneet. Nyhverö miehet ilman testosteronia ei kiinnostakkaan parisuhteeseen asti joten ei haittaa jos kaikki miehet ei uskalla tehdä aloitetta. Riittävästi on miehisiäkin miehiä.
Luulen ettei aviomieheni pitäisi siitä.
Olen päättänyt että antaa olla. Ei siitä kuitenkaan mitään tule.
Olen ruma, joten en tee aloitteita. Miehet eivät suhtaudu kovin suopeasti epäviehättävän naisen aloitteisiin.
En usko että kukaan olisi kiinnostunut minusta, en tahdo nolata itseäni.
Useammankin kerran on jäänyt aloite tekemättä koska mies on ollut varattu.
Olin ehkä pari vuotta sitten taaksepäin todella ihastunut erääseen mieheen, jonka tiesin parin kaverin kautta. En kuitenkaan tuntenut häntä henkilökohtaisesti, tunsin vain todella kovaa vetoa häntä kohtaan ja monesti mietin ottaa yhteyttä ihan henkilökohtaisesti. Mies kiinnosti, tykkäsi samoista jutuista kuin minä, vaikutti fiksulta ja oli todella viehättävä. Jänistin jatkuvasti enkä sitten lopulta koskaan ottanutkaan yhteyttä, koska olen melko epävarma enkä uskonut että hän voisi kiinnostua minusta. Sitten tapasinkin erään miehen jonka kanssa päädyin suhteeseen ja myöhemmin erosin ja nykyisillään tuo kyseinen mies taitaakin seurustella. En ole koskaan ollut niin kiinnostunut kenestäkään ja tavallaan vähän harmittaa, etten koskaan yrittänyt sillä mistäs sitä tietää vaikka siitä olisi jotakin tullutkin.
En muista, oon ollut saman miehen kanssa koko aikuisiän, joten viimeisestä aloitteesta on aikaa. Oikeastaan en ole tainnut muuten lähestyä miehiä(poikia) kuin lukioikäisenä kotibileissä tai messengerissä sanomalla "moi! :)" ja siis niissä kotibileissä myös tuo sama "moi!"liikaa suunnittelematta ja katsonut mitä siitä seuraa.
varmaan tarkoitetaan ihan tutustumisaloitetta tässä ketjussa tai sitten tarinoin ihan omiani... :D
Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.
Olen todella ujo. En aina päällisin puolin vaikuta ujolta, koska osaan jutella ja vitsailla ja small talkia ym, mutta kun oikeasti pitäisi tehdä aloite ja myöntää että olen kiinnostunut jostain, olen hirveän ujo ja epävarma. Toisen osapuolen on aina pitänyt lopulta aloite koska menen ihan puihin.
Koska mulla on mies ja kolme lasta. Pitää vaan jäähdyttää tunteita, vaikkei se helppoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet pitää aloitteellista naista epätoivoisena tyrkkynä jota ei vaan voi ottaa vakavasti. Enää ei edes kiinnosta onko sellaista miestä olemassa, jota kiinnostaisi muukin kuin pelkkä s*ksi. En siis enää tee aloitteita.
Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi pistää omaa pelkuruuttasi toisten (tai kokonaisen sukupuolen) syyksi.
Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.
Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.
En uskalla usein tehdä alotteita koska olen ujo mutta en vaadi myöskään että miehen pitäs tehdä se aloite. En ymmärrä näitä jotka olettaa että jotkut asiat on " miesten tehtävä". Meillä kaikilla on suu jolla puhua ja jos en itse uskalla aloitetta tehdä niin ei mulla oo oikeus valittaakkaan jos se mies ei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tunne, että miehet "pitävät aloitteellista naista epätoivoisena" on täyttä potaskaa. Tämänkin taustalla on varmaan vain parit hassut pakit.
Keskiverto mies joutuu ottamaan turpaansa useita kymmeniä kertoja elämänsä aikana ennen kuin tärppää - jos edes silloinkaan. Ja totta kai se tuntuu joka kerta ihan yhtä pahalta tajuta ettei ole riittävä ihmisenä, mutta silti on vain pakko yrittää, koska naiset eivät niitä aloitteita kuitenkaan tee. Pelkureita kun ovat.
Aloitteelliset naiset herättää mussa just enemmän kiinnostusta kuin ne kierot olettajat ja hissukat jotka ei osaa edes jutella. Yleensä ne jotka on stereotypisia naisia ja olettaa miehille ja naisille omat tehtävät on muutenkin outoja. Nykyinen naisystävä oli itse aloitteellinen ja se muhun iskikin kun molemmat alettiin aktiivisesti juttelee :).
Olin messuilla, enkä viitsinyt siinä työkaverieni edessä alkaa iskemään messuesittelijää. Todennäköisesti sillä oli perhekin.