Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Budjetille liikaa miehen salimaksut, protskujuomat ja nikotiinipurkat

Vierailija
29.03.2013 |

Salimaksut on ihan jees tottakai, mutta mua ahdistaa kun ne protskujuomat maksaa niin paljon. Ennen ahdisti myös tupakanpoltto, mutta nyt mies tuntuu mässyttävän (ja todellakin MÄSSYTTÄVÄN äänekkäästi) nikotiinipurkkaa ihan jatkuvasti. Nekin maksaa ihan helevetin paljon... vaikka tietty parempi kuin röökinpoltto.

Voinko huomauttaa (lue: nalkuttaa) näistä? Missä ajassa nikotiinipurkan syönnin tulisi vähentyä? Mies ollut polttamatta nyt vuoden alusta asti eli 3kk.

Jonku näistä kustannuksista olisi kyllä syytä pienentyä, olemme tosi tiukilla nyt.

Ei mulla ole mitään tuollaisia kuukausimaksuja. Hyvä että laskuista selvitään, mutta nikotiinipurkat ja protskujuomat on saatava.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako jotain valmiita proteiinijuomia? Käske vaihtaa jauheisiin jotka sekoitetaan veteen. Esimerkiksi tuolla on edullisia: http://www.mass.fi/

Vierailija
2/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa sellaisia isoja pusseja, joita sekoittaa maitoon.

Mun mielestä ihan hirveen kalliita, ostaa niistä Prismasta tai Citarista, missä satutaan käymään. Juo niitä noin 500ml (?) joka aamu, ennen salia, salin jälkeen ja joka ilta. Ei se yksi säkki kauaa kestä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no sehän näköjään juo niitä ihan huvikseen.. Ei se tosiaan tuolla tahdilla kovin kauan kestä se pussi. Motkota vaan, kyllä sen täytyy ymmärtää jos rahat on loppu että rajoittaa tuon juomisen esim. yhteen salin jälkeen juotavaan.

Ja nikotiinipurkassa ois pitäny ainaki vaihtaa niihin vähemmän vahvoihin jo ja aika pian vaikka ihan tavalliseen purkkaan.

Vierailija
4/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miehes vaikuttaa ällöttävältä. Pullisteleva perseaukinen riippuvuuteen taipuvainen salijamppa.

Vierailija
5/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä motkota. Ihmisellä on mielenkiinnon kohteita. Se on hyvä asia. Ole iloinen, että ne kohteet ovat terveellisiä.

Vierailija
6/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, ravitsemus ja terveys -ei niistä tarvitse tinkiä sinun eikä lasten.

Jättäkäälehti tilaamatta, uutiset kuulee TV:stä ja lukee netistä...Mistä olet itse valmis tinkimään? Karkista, kosmetiikasta, junalipuista?

Vierailija
7/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei henk koht oikeasti ole mitään, mistä tinkiä. Lehtiä ei tule, karkkia en syö, vaatteet ovat kaikki tosi vanhoja... no ripsarin ja meikkivoiteen ostan silloin marketista, kun ne loppuu.

Minusta nuo miehen menot on kohtuuttomia, varsinkin nyt tässä elämänvaiheessa, kun talous ja parisuhde on koetuksella muutenkin ihan vaan huonon rahatilanteen takia.

ap

Vierailija
8/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käytän itse palautusjuomana tuollaista ja laskin, että jos ostaa ison säkin niin yhden juoman hinnaksi tulee alle euron..Mulla on 8 kg:n säkki. On siis mahdollista että kannattais laskea kuinka suuren säkin ostaa, jos siis miehesi ostaa niitä 800g säkkejä kerrallaan niin toki tulee kalliimmaksi. Mutta jos yhden annoksen hinta jää alle euroon niin kyllä normituloilla pitäis vielä olla varaa.

Nikotiinipurkka on kyllä kallista.:(

Jos mahdollista, ehdottaisin, että mies ostaa jonkun jättisäkin ja miettii, monta juomaa juo päivässä. Ja katsoo monta purkkaa jauhaa päivässä. Niistä juomista muuten ei ole hyötyä, jos muuten ruokavalio ei kokonaisuudessa ole kunnossa, tuon hän voi lukea pakkotoistostakin.

Vierailija
9/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:46"]

Jättäkäälehti tilaamatta, uutiset kuulee TV:stä ja lukee netistä...Mistä olet itse valmis tinkimään? Karkista, kosmetiikasta, junalipuista?

[/quote]

No jos juo proteiinijuomaa saman verran kuin normi-ihminen vettä, ei sitä voi kyllä laskea urheiluun, ravitsemukseen eikä terveyteen. Se on vain naurettava tapa.

Vierailija
10/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan yhtä terveenä, ellei terveempänä, ihminen pysyy, jos ottaa jalat alle ja lähtee pihalle kipittelemään ja syö normaaleita ruoka-aineita eikä mitään ihme jauheita. Ja sit lopettais kokonaan nikotiinipurkan mässytyksen, olisi vielä terveellisempää.

Jos ei ole rahaa, niin silloin ei todellakaan harrasteta mitään kalliita harrastuksia.

Vierailija
11/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy katsoa, jos mies saisi protskujuomansa sitten halvemmalla jostain suuremmissa erissä. Nyt siis ostaa prismasta/citarista sellaisen punaisen pussin, ei se sentään montaa kiloa ole.

Ruokavalio miehellä kai muutoin on kunnossa, ostaa ainakin kaiken tuon lisäksi ihan helevetin paljon rahkaa ja kalliita pihvejä...

ap

Vierailija
12/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin suositella tätä:

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/whey-80-saastopakkaus-8-kg

ei tarvi maksaa postikuluja jos ostaa 8 kg. Mutta kannattaa todella laskea yhden annoksen hinta, osti nyt noita tai mitä vaan.

9

Vierailija
13/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protskujuomat ihan jees jos vetää kohtuuden rajoissa ja salillakäymisen takia. Mutta sen päälle hitosti lihaa niin ei hyvä. Liika liha on epäterveellistä. Niksapurkista kans olis hyvä päästä nopsaan eroon-

Vierailija
14/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:57"]

No mä käytän itse palautusjuomana tuollaista ja laskin, että jos ostaa ison säkin niin yhden juoman hinnaksi tulee alle euron..Mulla on 8 kg:n säkki. On siis mahdollista että kannattais laskea kuinka suuren säkin ostaa, jos siis miehesi ostaa niitä 800g säkkejä kerrallaan niin toki tulee kalliimmaksi. Mutta jos yhden annoksen hinta jää alle euroon niin kyllä normituloilla pitäis vielä olla varaa.

Nikotiinipurkka on kyllä kallista.:(

Jos mahdollista, ehdottaisin, että mies ostaa jonkun jättisäkin ja miettii, monta juomaa juo päivässä. Ja katsoo monta purkkaa jauhaa päivässä. Niistä juomista muuten ei ole hyötyä, jos muuten ruokavalio ei kokonaisuudessa ole kunnossa, tuon hän voi lukea pakkotoistostakin.

[/quote]

tarkoitatko siis, että kun ostat 8kg säkin, niin yhden juoman hinnaksi tulee alle euro (99s vai kuinka paljon)

Eipä tuokaan mitää halpaa hubaa ole, kun mieheni juo juoman tosiaan aamulla, ennen salia, salin jälkeen ja vielä illalla. No ihan joka päivä ei käy salilla, mutta noin 5 krt viikossa kuitenkin.

ap

p.s. toinen juttu onkin sitten se, että mua vituttaa tuo käyntien määräkin, ei mulla vaan ole mitään "omaa aikaa" niinkuin tuo miehen salilla käynti...

Vierailija
15/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ja tilasin noita 'mömmöjä' joskus. Nyt en samaan sortuisi. Ruoka tulee aika paljon halvemmaksi ja jauhefirmat uskottelevat kehityksen olevan omasta purkistaan kiinni.

Sali maksaa minulle n.35 euroa kuutta kuukautta kohti tai vaihtoehtoisesti 65 euroa vuodessa, riippuen jäsenyydestä. Sali on massiivinen ja sieltä löytyy kaikki tarpeellinen. Ahdas trendisali saunoineen maksaisi saman kuukaudessa.

Vierailija
16/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sali maksaa alle 30e kk ja kaikki löytyy, ei paha. Mutta safka.. no lihaa syön mahdollisimman vähän, lisäksi maitotuotteita ei tule syötyä paljon, käy mahalle, ja prodejogurtit ja rahkat tulee halvinta prodejauhetta kalliimmaksi.

Tietty safka olisi parempi kuin jauheet, mutta jos veetään kalliita piffejä vaan niin ei kyllä oikeen....

Vierailija
17/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdas trendisali maksaa 79e/kk!!!

Vierailija
18/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä mies polttaa tupakkaa vaikka rahat riittää hädin tuskin ruokaan. Ja osa laskuista on maksamatta.. Onneksi tämä on väliaikaista, mutta tupakanpoltto on typerintä rahanmenoa mitä tiedän..

Vierailija
19/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:59"]

[/quote]

Ihan yhtä terveenä, ellei terveempänä, ihminen pysyy, jos ottaa jalat alle ja lähtee pihalle kipittelemään ja syö normaaleita ruoka-aineita eikä mitään ihme jauheita. Ja sit lopettais kokonaan nikotiinipurkan mässytyksen, olisi vielä terveellisempää.

Jos ei ole rahaa, niin silloin ei todellakaan harrasteta mitään kalliita harrastuksia.

[/quote]

Ei hyvää päivää. Taidat olal niitä, jolle painoindeksi normaalialueella=hyvä kunto. Tiedätkö, että terveysliikunta ja kuntoilu ovat ihan eri asioita? Viittaan siis tuohon: "Ihan yhtä terveenä, ellei terveempänä, ihminen pysyy, jos ottaa jalat alle ja lähtee pihalle kipittelemään" Ja proteiinia suhteessa hilihydraatin/rasvan määrään suunnilleen yhtä paljon löytyy vain maitorahkasta ja siipikarjasta.

Vierailija
20/39 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo proteiinijuomat ja vastaavat on nyt niin muotia että kaikkien pitää niitä lipitellä vähän väliä. Hauska olisi kuulla jonkun ihan tavallisen salikuntoilijan perustelut juoman juonnille esim välipalana tai ylipäätään. Ja siis nyt en tarkoita esim fitness harrastajia joilla ruokavalio muutenkin viilattu pilkulleen kuntoon.  Erityisesti tiukassa rahatilanteessa ihan typerää touhua.