Lapsi sanoo, vihaan sinua, mitä vastaat?
Tai mitä ajattelet, oletko huono vanhempi ja epäonnistunut?
Kommentit (69)
Sanoisin; vai niin ja jatkaisin hommiani.
Sanon että höpö höpö, sä rakastat mua yli kaiken.
Niin, välillä tuntuu tuollaiselta. Minä kyllä rakastan sinua.
Vastasin, että minäpä rakastan sinua. En koe mitään epäonnistumisen tunteita jos suuttunut lapsi noin sanoo. Hänellä ei ole kykyä käsitellä tunteitaan. Minun on oltava aikuinen tilanteessa.
Mulla ei ole lapsia, mutta vastaisin kenelle tahansa noin sanovalle, että jaa, minä taas en vihaa sinua.
Saat vihata , rakastan sinua aina.
Et sä oikeasti minua vihaa, sä olet vain minulle vihainen. Minäkin olen välillä vihainen sinulle, mutta en koskaan vihaa sinua.
Vastaan että se on välillä semmoista.
"Olen iloinen siitä, että koet suhteemme niin turvalliseksi, että uskallat ilmaista kielteisiäkin tunteita."
Ottaisin remmin ja rätkisin kintuille ja persmauksille, jonka jälkeen tulis kotiarestia ja viikorahat ym. "tuet" pois kuukaudeksi.
Ennen loppui uhoominen kun annettiin samantien selkään.
Sanon, että olet muutenkin vahinko, kun jurrissa en kerenny vetää ajoissa pois ja kortsuja ei ollut juuuri siinä ja himot oli kovat.
Elämä on sellaista että välillä vihaa, välillä rakastaa ja välillä on tavallista. Meidän perheessä saa olla vihainen.
Sanoin "okkei, sulla on oikeus siihenkin".
En koe mitään suuria tunteita. Sitten odottelen, kun lapsi rauhottuu, että päästään halimaan ja puhumaan tilanne läpi.