Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännesvuosikatsaus elämässäsi?

Vierailija
29.03.2013 |

No niin, 1/4 eli 25% tästä vuodesta lusittu. Mitä on tapahtunut tällä kvartaalilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä, eli ei tulosta.

Olen kehittynyt harrastuksessani kovasti.

Parisuhde ennallaan.

Ei ole tärpännyt raskaus.

Vierailija
2/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lyhytjänteistä on jos muuan kuukaudessa pitää keretä tapahtumaan...katellaanhan rauhassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä, edelleen.

Parisuhde ennallaan, parantamisen varaa olisi yhteisen ajan suhteen.

Asunto myyty (itse)

Talo ostettu, remontti hyvässä käynnissä, pakkaaminen ja tavaroiden vieminen aloitettu.

Telkkarissa esiinnytty ym. pientä aktiviteettia harrastusten saralla.

Laihdutus ei ole alkanut vieläkään. ehkä seuraavan kvartaalin aikana, kun kevät ja puutarhatyöt koittaa vihdoin.

On tässä kaikenlaista silti ehtinyt puuhata, vaikka onkin kokoajan väsynyt ja uupunut. Seuraavasta kvartaalista toivon pirteämpää, ja loppuvuodesta parempaa terveyttä.

Vierailija
4/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi asunto valmistui ja muutettiin. Jatkoin opiskelua (iltaisin) ja päivällä hoidan lapsia. Kurssit ovat menneet ihan hyvin vaikka aluksi vähän pelkäsin miten jaksan/ehdin. Paino ei ole pudonnut toivotulla tavalla, urheilemaankaan en ole ehtinyt. Ratsastusharrastuskin on edelleen tauolla raha- ja aikapulan vuoksi. 

Vierailija
5/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah, en ole ainut jolla ei ole ehtinyt juuri tapahtua :) 

Vierailija
6/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keksinyt lähes päivittäin hyviä provoja av:lle. tästä on hyvä jatkaa!

Vierailija
7/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas työpaikka menossa, tällä kertaa pysyvä :) 

Tulevaisuudennäkymät siis hyvät! Sijoitukset on kannattaneet.

Ensi kvartaalilla täytynee sijoittaa hiukan enempi myös avioliittoon, jottei menisi ihan kiukuttelemiseksi tämä kotirintama, kuten 1/4-kvartaalilla.

Vierailija
8/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä 8!

Vierailija
9/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut siviilisäätyä, joutunut asianomistajaksi rikosasiassa, ollut pitkällä sairaslomalla ison leikkauksen vuoksi, haudannut  läheisen, saanut vastuullisen roolin harrastuksessa, saanut uunista ulos kirjan, päättänyt lapsen tulevaisuudesta vuosiksi...

Jestas, miten kuvittelin, että 3kk on mennyt vain unissakävellen? Olipa hyvä kysymys. Terveiset kavereille.

Vierailija
10/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua, selviytymistaistelua, hankaluutta työpaikalla, väsymystä..en haluaisi alkaa tätä vuotta alusta.

Vierailija
11/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua, selviytymistaistelua, hankaluutta työpaikalla, väsymystä..en haluaisi alkaa tätä vuotta alusta.

Vierailija
12/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi alkoi suotuisasti, sain suoritettu pitkään roikkuneen tentin. Ja pienten vastoin käymisten kautta aloitin uuden harrastuksen. Tähän jälkeen alkoi alamäki, lapsettomuushoidoissa munasoluni todettiin viallisiksi, mutta onnistuin kuitenkin raskautumaan hoidolla, mutta tämä päättyi varhaiseen keskenmenoon.

Seuraavalla kvarttaalilla odotamme tarkennuksia siitä kuinka huonoja ne munasolut ovat. Sekä harrastuskausi saadaan päätökseen ja päätän, että jatkanko harrastusta. Odotan myös erästä työmahdollisuutta. Myös ulkomaanmatkalle on varaus.

Vierailija
13/17 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä 12!

Vierailija
14/17 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokous peruttu. Ei jaksa vatvoa negatiivisia, blaablablaa, se siitä, tai ehkä kokouskahviin pitäisi dipata masennusnappeja. Keskitytään vain tulevaisuuteen, joka on parempi!

Vierailija
15/17 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 00:24"]

Kokous peruttu. Ei jaksa vatvoa negatiivisia, blaablablaa, se siitä, tai ehkä kokouskahviin pitäisi dipata masennusnappeja. Keskitytään vain tulevaisuuteen, joka on parempi!

[/quote]

Voihan sen purkaa ja jättää heti taakseen.. ja saa kertoa suunnitelmia/tavoitteita, mitä aikoo tehdä kesäkuun loppuun mennessä!

Vierailija
16/17 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut lomamatkalla

olen ollut paljon lääkärissä ja hammaslääkärissä

olen roikkunut täällä paljon

olen käynyt terapiassa

olen ollut laiska

Vierailija
17/17 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kans erottu, töissä ketuttaa. Taidanpa lähteä pariks vuodeks ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi