Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan voittaa MasterChefin? mitäs veikkaat?

Vierailija
29.03.2013 |

Mä jotenkin tykkään Iikasta, kun se on niin hyvä ihminen.. Jestas kun on jännää, tollanen ohjelma pystyy koukuttaan.. Toivottavasti Jussi eikä Matti voita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi pääsi kuin koira veräjästä siihen takaisin,joten ei saa voittaa. Kiira on symppis.

Vierailija
2/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mun lemppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mun lemppari

Vierailija
4/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Matista mutta luulen, että Kira voittaa.

Vierailija
5/17 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Matti tai Iikka voittaisi. Jussi ei jotenkin tunnu kuuluvan tuonne, kun tuli vasta loppuvaiheessa kisaan takaisin. Kira oli mun eka suosikki, mutta en jaksa enää sitä jaksosta toiseen toistuvaa valitusta, että mun annos oli huono ja tänään mä lähden kotiin. Jotain itsevarmuutta ja selkärankaa.

Vierailija
6/17 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on paras. Ei epävarmuus ole synti, vaikka se ominaisuus ärsyttää. Eikö omahyväisyys ole yhtä ärsyttävää? On, mutta myönnän että ruokien vähättely tuomareille on käsittämätöntä. Kiira on myös todella kaunis, mutta ei varmaankaan ole samaa mieltä kanssani. Tuomareiden ei pitäisi mielestäni välittää kilpailijoiden kommenteista, vaan luottaa omiin aisteihinsa, eikä suosia miehiä. Vieläkin harmittaa Piian täytekakun häviö. Piian kakku olli paras.Tsemppiä Kiira!

Vierailija
7/17 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kiira.

Vierailija
8/17 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 16:42"]

Toivottavasti Kiira.

[/quote]

Kira

Vierailija
9/17 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kaikista, mutta kuitenkin eniten Matista, se vaan on niin lutunen nallekarhu ja näyttää tunteensa aidosti.

Vierailija
10/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kannata Iikkaa? Onhan se vähän nilkin oloinen, mutta teknisesti ehkä taitavin tai ainakin samalla tasolla Kiiran kanssa.

Vierailija
11/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on ihana :).

Vierailija
12/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 16:30"]

Kiira on myös todella kaunis...[/quote]

Ja tällä seikalla taas ei ole vitunkaan merkitystä kokkauskilpailun voittamisen kannalta.

Vierailija
13/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin tykkään Iikasta, eikä se Jussiin verrattuna ole yhtään nilkin oloinen. Toisaalta jos miettii aiempia voittajia, niin onhan heissä kaikissa ollut aina sellainen tietty ulospäinsuuntautuva persoonallisuus, että sitä miettien Iikka jää kyllä Matin ja Kiran varjoon. En itse usko, että päätös tehdään ihan vain ruokien perusteella vaan samalla mietitään, että millä tavalla voittajaa voidaan käyttää mainoksissa ja muussa oheistuotteistuksessa.

Vierailija
14/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kira on aivan liian vakava ja epävarma ollakseen oikeasti kaunis, tälleen offtopicina.

Vierailija
15/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on todella kaunis ja juuri tästä syystä veikkaan hänen voittavan. Hyvää promoainesta nääs ja riittävän taitava kokki.

Vierailija
16/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kiira. Jos ei Kiira niin Iikka. Matti on päässyt jostain syystä jatkoon isoistakin kämmistä huolimatta - mm. unohti yhdessä tehtävässä koko pääraaka-aineen lautaselta.

Vierailija
17/17 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kuka vaan noista kolmesta, onneksi Jussi lähti. En tykännyt ollenkaan kun pääsi uudestaan mukaan. Iikassa on jotain sympaattista, Matti on ihan huipun tuntunen ja Kiira vaikka välillä rasittavan pedantti niin ilmeisen hyvä taidoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä