Kukahan voittaa MasterChefin? mitäs veikkaat?
Mä jotenkin tykkään Iikasta, kun se on niin hyvä ihminen.. Jestas kun on jännää, tollanen ohjelma pystyy koukuttaan.. Toivottavasti Jussi eikä Matti voita.
Kommentit (17)
Tykkään Matista mutta luulen, että Kira voittaa.
Toivon että Matti tai Iikka voittaisi. Jussi ei jotenkin tunnu kuuluvan tuonne, kun tuli vasta loppuvaiheessa kisaan takaisin. Kira oli mun eka suosikki, mutta en jaksa enää sitä jaksosta toiseen toistuvaa valitusta, että mun annos oli huono ja tänään mä lähden kotiin. Jotain itsevarmuutta ja selkärankaa.
Kiira on paras. Ei epävarmuus ole synti, vaikka se ominaisuus ärsyttää. Eikö omahyväisyys ole yhtä ärsyttävää? On, mutta myönnän että ruokien vähättely tuomareille on käsittämätöntä. Kiira on myös todella kaunis, mutta ei varmaankaan ole samaa mieltä kanssani. Tuomareiden ei pitäisi mielestäni välittää kilpailijoiden kommenteista, vaan luottaa omiin aisteihinsa, eikä suosia miehiä. Vieläkin harmittaa Piian täytekakun häviö. Piian kakku olli paras.Tsemppiä Kiira!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 16:42"]
Toivottavasti Kiira.
[/quote]
Kira
Tykkään kyllä kaikista, mutta kuitenkin eniten Matista, se vaan on niin lutunen nallekarhu ja näyttää tunteensa aidosti.
Miksei kukaan kannata Iikkaa? Onhan se vähän nilkin oloinen, mutta teknisesti ehkä taitavin tai ainakin samalla tasolla Kiiran kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 16:30"]
Kiira on myös todella kaunis...[/quote]
Ja tällä seikalla taas ei ole vitunkaan merkitystä kokkauskilpailun voittamisen kannalta.
Mä jotenkin tykkään Iikasta, eikä se Jussiin verrattuna ole yhtään nilkin oloinen. Toisaalta jos miettii aiempia voittajia, niin onhan heissä kaikissa ollut aina sellainen tietty ulospäinsuuntautuva persoonallisuus, että sitä miettien Iikka jää kyllä Matin ja Kiran varjoon. En itse usko, että päätös tehdään ihan vain ruokien perusteella vaan samalla mietitään, että millä tavalla voittajaa voidaan käyttää mainoksissa ja muussa oheistuotteistuksessa.
Minusta Kira on aivan liian vakava ja epävarma ollakseen oikeasti kaunis, tälleen offtopicina.
Kiira on todella kaunis ja juuri tästä syystä veikkaan hänen voittavan. Hyvää promoainesta nääs ja riittävän taitava kokki.
Toivottavasti Kiira. Jos ei Kiira niin Iikka. Matti on päässyt jostain syystä jatkoon isoistakin kämmistä huolimatta - mm. unohti yhdessä tehtävässä koko pääraaka-aineen lautaselta.
Mulle käy kuka vaan noista kolmesta, onneksi Jussi lähti. En tykännyt ollenkaan kun pääsi uudestaan mukaan. Iikassa on jotain sympaattista, Matti on ihan huipun tuntunen ja Kiira vaikka välillä rasittavan pedantti niin ilmeisen hyvä taidoiltaan.
Jussi pääsi kuin koira veräjästä siihen takaisin,joten ei saa voittaa. Kiira on symppis.