Kukahan voittaa MasterChefin? mitäs veikkaat?
Mä jotenkin tykkään Iikasta, kun se on niin hyvä ihminen.. Jestas kun on jännää, tollanen ohjelma pystyy koukuttaan.. Toivottavasti Jussi eikä Matti voita.
Kommentit (17)
Viitsiikö joku valaista mistä se Jussi ohjelmaan yhtäkkiä tupsahti? Olen seurannut ohjelmaa "puoliksi" eli en nauhoita jos en ole itse telkkarin ääressä, mutta katson kyllä aina kun voin. Pari jaksoa jäi välistä ja se Jussi oli sillä aikaa ilmestynyt mukaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 09:30"]
Viitsiikö joku valaista mistä se Jussi ohjelmaan yhtäkkiä tupsahti? Olen seurannut ohjelmaa "puoliksi" eli en nauhoita jos en ole itse telkkarin ääressä, mutta katson kyllä aina kun voin. Pari jaksoa jäi välistä ja se Jussi oli sillä aikaa ilmestynyt mukaan.
[/quote]
Se voitti jonkin kisan, missä yksi pudonneista pääsi takaisin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 09:32"]
[/quote]
[/quote]
Tippui siis jo aika alussa ekan kerran.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 09:32"]
[/quote]
[/quote]
Tippui siis jo aika alussa ekan kerran.
[/quote]
Ok, kiitos. En ihan ekoja jaksoja olekaan katsonut.
Iikka tai Kiira! Toivottavasti ei ainakaan Jussi...
Kiira!
Vaikka harmittaa kun se Aki putos, tykkäsin siitä.
Iikka on ihana. Se vain hymyilee silleen hömelösti, vaikka tuomarit kehuvat jotain muuta kilpailijaa. Jos mietitään kuka tarvitsisi eniten palkintoa, niin ehkä työttömäksi jättäytynyt ja nuorin, Kiira?
Höpöhöpö, KIRA, rikkaan perheen kultalusikka suussa syntynyt pikku prinsessa ei tarvitse palkontoa sen enempää kuin muutkaan kilpailijat eikä sen perusteella pidä voittajaa valita. PARAS voittakoon.
Ei tietenkään voittajaa pidä valita sen mukaan, kuka eniten voittorahoista hyötyisi. Mä vain tuppaan ajattelemaan niin, mutta tuomarit eivät toki niin tee. :) Kiiran perhetaustoista jne. en tiedä mitään, ainakin asuntonsa näytti aika normaalilta, ei ollut kullitettuja hanoja tms.
- 6
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 20:30"]
Ei tietenkään voittajaa pidä valita sen mukaan, kuka eniten voittorahoista hyötyisi. Mä vain tuppaan ajattelemaan niin, mutta tuomarit eivät toki niin tee. :) Kiiran perhetaustoista jne. en tiedä mitään, ainakin asuntonsa näytti aika normaalilta, ei ollut kullitettuja hanoja tms.
- 6
[/quote]
Kullitettuja hanoja?
Kira taitaa olla aika monen veikkauksen kärjessä.
Ärsyttää kun Jussi mainostaa koko ajan MasterChef-ohjelmaa kauppansa mainoksissa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:35"]
Ärsyttää kun Jussi mainostaa koko ajan MasterChef-ohjelmaa kauppansa mainoksissa.
[/quote]
Muutenkin ärsyttää. Puhe sellaista rasittavaa narinaa.
No Iikka ja Kira on ainakin varmoina lähdössä Italiaan...
Iikka sais voittaa!