Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kun nukkuneen rukous

Vierailija
29.03.2013 |

Kun miehellä lomaa tai viikonloppu, se katsoo myöhään telkkaria ja päivät aivan kuin puoliunessa. Välillä röhnöttää sohvalla surffaten lätkätuloksia, välillä kahvikuppi kädessä keittiönpöydän ääressä ja jatkuvasti joku autolehti kourassa. Lapsen kanssa välillä pelailee tai piirtelee ja laittaa ruokaa kun jaksaa, mutta sellanen yleisveltto että muakin alkaa ahdistaa. Tekisi lapsen kanssa jotain järkevää, juttelisi kunnolla, rakentaisi legoilla tms. mutta jotenkin sellaista... hyi. Sillä ei ole mitään tavoitteita lapsen suhteen, että antaisi laadukasta yhdessäoloa 5-vuotiaalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia teidän miehenne vapaapäivinä? Tsemppaavatko lasten kanssa?

Vierailija
2/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suojelisi miestä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:59"]

Kuka suojelisi miestä? ;)

[/quote]

Mitä meinaat?

Vierailija
4/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti erittäin rasittava eukko. En jaksaisi kaltaisesi kanssa ollenkaan. Jos väsyttää, niin sitten väsyttää.

Tavoitteellista laatuaikaa lasten kanssa.. Voi ristus.

Vierailija
5/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kun lapset riehuvat ympäriinsä, mies piereskelee ja naureskelee, laukoo junttimaisia kommentteja - yksinkertaisesti siitä huomaa, ettei jaksa olla kiinnostunut mistään. Sitten kun lapset nukkuvat, mies taas katsoo leffaa yöhön ja on seuraavan päivän väsynyt. Vie välillä lapset ulos tai pelaa kun painostan tekemään jotain lasten kanssa, mutta ei vaan selvästikään huvittaisi mikään. Mua suututtaa tuollainen. ap

Vierailija
6/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies leikkii, ulkoilee, pelailee, kokkailee - ihanaa!

Vierailija
7/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo miestä :(

Vierailija
8/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kaikki muutkaan miehet ole aktiivisia.

Vierailija
9/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:26"]

Kun miehellä lomaa tai viikonloppu, se katsoo myöhään telkkaria ja päivät aivan kuin puoliunessa. Välillä röhnöttää sohvalla surffaten lätkätuloksia, välillä kahvikuppi kädessä keittiönpöydän ääressä ja jatkuvasti joku autolehti kourassa. Lapsen kanssa välillä pelailee tai piirtelee ja laittaa ruokaa kun jaksaa, mutta sellanen yleisveltto että muakin alkaa ahdistaa. Tekisi lapsen kanssa jotain järkevää, juttelisi kunnolla, rakentaisi legoilla tms. mutta jotenkin sellaista... hyi. Sillä ei ole mitään tavoitteita lapsen suhteen, että antaisi laadukasta yhdessäoloa 5-vuotiaalle.

[/quote]Pitäiskö sen olla kuin pohjoiskorealainen uutistenlukija:D

Vierailija
10/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Miten pystyt nussiin tuollaista vätystä.

Vierailija
11/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 20:39"]

No eivät kaikki muutkaan miehet ole aktiivisia.

[/quote]

Höpö höpö, itse olen aktiivinen! ja avovaomi onnelinen ja myös oma tyttöni ( ei avovaimon) turhaan yleistät asiaa, kerro vain omista kokemuksista!

t.hyvä isä :)

Vierailija
12/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdoin tahdoin valvoo ja sitten huonojen ja lyhyiden unien jälkeen on kaikki päivät väsynyt? Todella turhauttavaa lapsille ja puolisolle. 

Onko mies masentunut vai muuten saamaton? Kyllä isän pitäisi jaksaa ulkoilla lasten kanssa, käydä pulkkamäessä, uimassa, luistelemassa tms. eikä vaan puolikuolleena ryystää kahvia. Laimeaa elämää, ymmärrän sinua hyvin ap että ottaa päähän tuollainen. Kun tuo on ihan itse aiheutettua väsymystä, mies asettaa oman viihtymisen (yöelokuvat) perheen ja oman hyvinvointinsa edelle. 

Vierailija
13/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa.

AP:lle, kerro miehellesi että on lapsen isä, lapsi tarvitsee ja haluaa isän kanssa yhteisiä hetkiä!

Itse nautin kun teen oman pienen tyttäreni kanssa kaikkea, on asioita joita tyttöni ei kerro äidille (ollaan erottu), olen otettu näistä asioista!  Mielestäni olen onnistunut etä isänä hyvin.

Lapsen nuoruus menee nopeasti, ja sillä panostan omaan lapseeni paljon. Toivon että teen tässä "tulevaisuutta" ja annan turvallisuutta ja elämän kasvatusta 7-vuotiaalle tytölleni, olemalla myös esimerkkinä hänelle.

Vierailija
14/14 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä avioidutte/perustatte perheen tuollaisten idioottien kanssa?

- joo, onhan se vähän laiska mut kun lapsia tulee, niin pakko sen on muuttuu...

Jos mun mies olis kuin ap:llä, mä ostaisin parin viikon etelänmatkan ja kävisin vähän itse nukkumassa rannalla.  Jos lapsia ei oltais viety sossun huostaan, pitäisin äijälle puhuttelun ja jatkaisin perhe-elämää. Jos pennut olis huostassa, hakisin ne pois ja jättäisin äijän ja olisin mieluummin yksinhuoltajana.

Oma on vikanne jos suostutte miestenne äideiksi ja paapojiksi ja koko perheen huoltajiksi.

Kunnioittakaa nyt vähän itseännekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi